Vlajko 1

Sefkerin nista posebno...uglavnom sitna bela.
Bilo je par lepih krupatica i babuski oko 300g.Riba se sporadicno javljala,najvise na glistu.

Zoran

Bio i ja par dana na Tisi, uhvatio baš najintenzivnije cvetanje Tise. Godinama unazad prisustvujem tom činu prirode, ali se ne sećam da je ikada bilo ovako masovno kao ove godine. Pokušavao sam da dobijem šarana prvog dana posle lovostaja, ali tek 1 u meri, ostali svi akvarijumski primerci. Dolazili su na sve što sam probao, od pop up-a preko ambarca do gliste. Na kedera i derivate istog samo jedan mikro smuđarak, preživeće sigurno jer se zakačio za sam vrh usta. Fider sam pecao samo u četvrtak, i kasno popodne sam prestao ... to je išlo kao ludo, bez promašaja, mada je jako pipavo uzimala. Velika većina ulova su bili špicleri, ali pojavile su se i osrednje deverike i krupatice. Ne znam koja bi to količina ribe bila da sam je zadržavao, jer i ovo malo deverika i krupatica što sam zadržao uopšte nije malo  :rolleyes: Naredne dan nisam ni pecao fiderom, slatko sam se napecao prethodni dan.

Dunav u Karlovcima pokusao da prevarim jednog Bucovana al samo jedno spadanje

Tisa - Knićanin. I danas je bilo cvetanja, od 17h . Riba se solidno pecala, u intervalima, ceo dan.
7-8 deverika 300-400g i bila jedna oko 1kg, velike krupatice 200-400g, špiceri i crnooke deverike.

Slicno i u Mosorinu nakon cvetanja, krupna krupatica, deve i crnooke bez nekih velikih da se pohvalis, babuska pokoja krupnija... ali' bije sve vreme riba.
Smudj preko kilo u kolateralu, i to je saldo... Nas dvojica 13kg bele.
Bice bolje !

alehandro

Juče malo bio do Kličevca, u potrazi za babuškom. Od pola osam do nekih pola tri nas dvojica smo imali 5 komada. Jako slabo, javljala se samo na žito (3) i na pop up sa ukusom ananasa. Na gliste i crviće dolazile samo ruže.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

Dunav kod Karina pokusao belu ostalo je samo na pokusaju i nista ni sam ne znam zasto jednostavno nije htelo ni da pipne. :cheesy:

flutikazon

Kolega i ja juče ujutru, sporanj kod Čerevića. Otelili se dok smo se probili. Posle 20min scena sa slike

Smorili se ko rezervni točak. Malo bacali, ništa. Kafa, rakija i gas kući
1 vodenica = 7 kamenova, 1 kamen = 4 litre = 400 drama, 7 kamenova = 28 litara,1 litra = 7 dana =100 drama, 7 kamenova = 196 dana

Zoran

Bio i ja malo na Tisi prethodna 3 dana. Opredelio sam se ovog puta za šaranolov i smuđolov  :smiley:  tj, nisam hteo da se bavim fiderom. I, za divno čudo, krene to lepo. Mislim na šaranolov, smuđolov nije uopšte ni krenuo za sva 3 dana. Dobio sam na noklu i stari kukuruz nekih 15-ak šarančića, od kojih su neki bili na granici mere, a samo dva su bila nekih 35 cm. Na noklu su došle i neke sasvim solidne devrike. Samo prvi dan, u petak, odmah po dolasku na mesto, je riba lepo radila, bilo je dinamike, drugi dan su na kukuruz došli ovi kao malo manje mali, i neke dve devirike na noklu, a juče kao i da nisam pecao  :cheesy:

Brzinsko pecanje u Srbobranu od 17-20h,tamo nisam bio 10 godina.Babuske ko dlan,poneka i veca,preko 30 komada,dinamicno i lepo pecanje. smiley033

ZGODNI28

Bio danas na Tamisu u Farkazdinu, i posle 4 posna pecanja napokon docekah solidnog sarka. Dosao je na dlaku na zrno kukuruza starog. Sve u svemu riba vrlo slabo radi.Moram da konstatujem nas prijatelj Oliver, nema da nema svaki put kad odem sretnem ga tamo u patroli, skidam kapu za njegov rad i celog Rsva nisam verovao dok se sam nisam uverio.Tamis je druga reka od kad je oni cuvaju. Druga pozitivna stvar je to sto ima sve manje i manje djubreta, mislim da je mnogima proradila ekoloska svest, koja je povezana sa edukacijom koju dobijamo sa ovog foruma... Tako da napred vukovi

Axkontra

Ozbiljna mi stuka pobeze na dtd kod neoplante,odnese varalicu,bio Sam gadjao  bucka Ali stuka je iznenadila,sigurno oko TRI kile,udarila je daleko,kad Sam je dovukao,jedan buc u obali I presece najlon.Varalica je Malena metalna glavinjara,resice je se ova Moja drugarica.

mladinaucnik

Nedelja, 03.07. DTD kod Neoplante, od 7-11h, 7 babuski malo vecih od dlana, 2 manjova od 500+ gr i jedna deverikica, na popup, jagoda (SW bloddy) i bela cokolada (ovo drugo dalo vise rezultata), verovatno sto je bele boje, tj veci kontrast. Nesto sitno i na n-bytric ali slabije.

Zanimljivost (ili samo slucajnost) da sam proverio stanje za lunarni kalendar, i da se rad ribe poklopio sa prognozom, sto se uvatilo do 10h - to je to. Kalendar je rekao do 7:40-9:48, posle toga kao u bunar.
Kao sto sam napomenuo, mozda prognoza bila dobra, a mozda samo upekla zvezda.

bladerizer

Sinoc dunav bogojevo, od 8 do pola 11 2 udarca na shad Rača i jedno praćenje do obale kad je varka izasla iz vode on se okrenu i ode, bice bolje nadamo se :rolleyes:
Leleee otkaci se

GogiIsa

Bio juče na Tisi na prvom kilometru.Ulovio 6 somića ispod mere.Bela riba ni da pipne.Voda pretopla. Somčići vraćeni živi i zdravi.