vladimir022 i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Sava isto, subota

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

Najzad i ja da otvorim sezonu.DTD Novi Sad vetar,talasi sunce jedna lepa Deverika dosta promašaja nekako kilavo uzima a talasi ometaju :eek: Mamci glista,crvic,stiropor.

alobrada

Ja svratio u ponedeljak popodne do Sibnice, voda hladna, ribe nema ni u najavi. Prošle godine bilo lepih babuški, verovatno je još uvek rano, videćemo.

Zoran

Bio opet dva dana na Tisi, ponedeljak i utorak. Prelepo vreme, dosađivali čak i komarci, ali Tisa se promenila u odnosu na pre par dana. Postala je nekako žućkasta i mutnjikava, i odmah u startu sam znao da će pecanje biti loše čim je voda takva. Zanimljivo je da sam prvog dana upecao na fider više malih šarančića od 15-20cm nego belih ... mislim, samo dve belke  :smiley:  Pojačao sam artiljeriju

a sve da bih ponudio različitije mamce, menjao daljine, dužine predveza, veličinu i oblik udica, ali nije bilo rezultata.
Sledeći dan je bio na oko lepši od prethodnog, ali je u toku noći i od ranog jutra krenula voda puno brže a sa njom i velika prljavština. Gomile plastićne ambalaže, kesa, kanti i kojekakvog granja, pa je pecanje bilo vrlo otežano. U tom vremenu je Dunav bio u opadanju a Tisa u porastu te je stoga bila enormno brza. Ali nije bila više tako žutnjikava i mutnjikava, pa je malo krenula i riba, te upecah 10-ak krupatica k'o dlan i 20-ak crnookih. Onda opet krenuše ti mini šarančići, pa sam batalio fidere. Na parabolik nisam imao ni pipanje za sve vreme pecanja.

skvrl

Bio sam u nedelju na DTD-u NS na stazi iza železničkog mosta. Probao na plovak. Riba ne radi, ja ništa nisam upecao. Nije da je baš bunar, jedan kolega pored na fider je imao nekoliko deverika ali generalno  bilo je mnogo ribolovaca i gotovo da niko ništa nije hvatao bez obzira na tehniku.

Skvrl bas si me zagolicao sa tim da na plovak nema nista zato sam jutros otisao i pecao na waggler bas tu iza mosta. S obzirom na danasnje vremenske prilike bas lepo sam pecao. Riba je bila bas aktivna dok nije sasuo pljusak a i tada je bilo aktivnosti samo slabije. Pretezno sitna deverika velicine dlana ali bilo je  i nesto krupnijih, sigurno 30 riba ukupno. U hranu sam dodao lake zemlje da pravi oblak pa nije cudo sto me ta sica napala ali sam isao vodjen tvojim postom da nema nista pa rekoh daj da skupim sve sto ima
Bacio sam jedno 30 kugli za 4 sata pecanja sto  nije malo ali i nije neka kolicina. Najbolje je radila na pinkice i belog crva pa onda glista a ruza hleba totalno slabo. Pecao na daljini od oko 12m na brezini.

Sent from my M2010J19SY using Tapatalk

ZGODNI28

Imao sam danas neke obaveze pre podne i slucajno okrenuh druga kad on na pecanju i naravno na njegovo insistiranje spakujem se i odoh na jedan od dunavskih kubika gde su bili njih dvojica. Od 12 i 30 do 17 i 30,dvadesetak babuski 5 cverglana i 2 deverike, na plovak na crvice, pravo osvezenje posle loseg pocetka dana... Ne kazu za dzabe da je pecanje terapija... Mislim da je zimi definitivno kraj

mariano 81

Jutros oko 09h izašao na vodu. Na metod šaranče i cverglan kapitalac. Oba pop-up boile ananas. Na drugi štap kavezna hranilica i 14 udica i 2 crva. Ubiše me cverglani, napunih punu kesu iz supermarketa.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

alehandro

Otvorio sam sezonu fidera juče na Kostolačkom dunavcu preko puta plaže. Od 7 do 3 popodne, prvo ubi vetar a posle neka omorina. Od ulova dva bandarčeta, jedan keder i jedna ruža. Slikao sam samo prvenca.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

matori

Posle dužeg vremena bez ulova, juče malo dešavanja na plovak i to u opadanju Drine.. imao sam i dva spadanja. Mamac veštački hleb, primama vreća sa starim hlebom, dubina oko 1m iznad preliva. Riba je u mrestu, dva su mužjaka i jedna ženka, vraćeni da odrade posao.

img host
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Axkontra

DDj

Proveo sam prepodne na jednom od lokalnih jezera pokusavajuci da ulovim stuku na varku.

Nula bodova. Mracan, siv dan sa niskim oblacima, vetar ubija. Bar sam isprobao rad nekih novih varki.

Mada to odavno znam, potvrdilo se jos jednom da SV sistemu vetar ne smeta ni najmanje.

ZGODNI28

Bili danas malo do Tamisa.,koji je u lepom porastu i blago zamucen.. . Dan nije obecavao uz jak vetar i pretnje kisom ali posto smo bili u zavetrini, kad se najmanje nadas najbolje prodjes. Sve ribe su upecane na feeder na crvica i obavezan stiropor podizac... Napomena je da  je ovo upecano od nas dvojice a jos trecinu ribe koju smo upecali a nismo slikali upecao je treci drug izmerili smo sve zajedno je bilo 10 kg ribe.. Odavno nisam upecao ovolike spicerke i krupatice.. Sve smo naravno vratili sem par za klopu...

alobrada

Ja bio na Tamišu, Farkaždin, u petak. Velika voda, lepo vreme, bela riba, pristojno krupna, radila do 11 sati na fider, nije gledala šta uzima (crv, crna glista) ni kolika je udica, ali  posle ništa osim lepog vremena. Grabljivice se nisu javljale.

ZGODNI28

Bio juce na Tamisu,lepo je radila bela na feeder, ne onako kao prosli put ali solidno 40 tak komada na crve sa podizacem.. Pri povratku sretnem Olivera, koji je imao posla sa nesavesnim ribolovcima, nije im bilo dobro od njega.... Sve u svemu lepo proveden dan pored vode i odneseno 4 pune kese djubreta koje je bagra ostavila... Sve ribe sam odmah vracao, pogotovo krupatice koje su imale crne pege po sebi sto znaco da su duboko u mrestu...