gaovica

ja sad sa vode, 6 pastrmki i to za sat vremena ostatak dana rostilj,vino,rostilj,pivo
Bistro

maverick

ja i kum obisli par pozicija, voda raste , testirali njegove kreacije, isprobavali nove dekore..bilo dosta udaraca, par se otkacilo ali se i par zakacilo

zankiki

ja izašao jutros mamuran ko konj, da probam smudja na filet na dubinku.
Najavili sunce i 12 stepeni, ono ladno i kiša.

Kad sam zabacio počelo da pljušti, pa sam seo u kola, ali skontam da je na tom mestu prilično plitko, a nisam mogao da se cimam po pljusku da skupljam pribor i menjam mesto, a nisam imao ni vremena, čekale me obaveze

tako da sam iskulirao par sati bez uspeha i pokupio se

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Brat i ja smo danas bili na reviru, pecali šarane...
Na 3 štapa 9 kom, od 3-5, i jedan kapitalac preko 12 kg. (moj!!!)  :cheesy:
Na "sendvič" 3 zrna kukuruza cukk-šećerac-cukk
Idem na pasulj sada.  smiley033

STEPA

jučer otišli na dunav kasno popode i ostali do danas,nabocali tri komada.
lijepo je otić na vodu a tamo  smiley139 pun gas,da smo sa svakim popili po jednu došao bi kući kao pajper od mister noa=prekrasan proveden vikend :ok:
samo lijen čovijek nemože da upeca ribu

Slaven

Bio i ja malo juće, napokon, krasan dan bio, 4:1 za smuđa bilo, našli smo ga na dubini od 11m u hebačkoj struji u panjevima, posijali brdo silikonaca i par kila olova al nema veze evo možda mogu reć da sad znam i jednu poziciju kad je vodostaj ovako visok. A ta informacija će sigurno bit korisna s obzirom šta se događa i šta će u budućnosi bit.

sveta976

Ja sam juce bio prvi put ove godine.Nista nisam upecao(doduse nisam imao ni kedere)Ali sam bar pobegao od kompjutera,televizora i kreveta.Danas na posao.Prosao mi ovaj godisnji nikada brze.

dus

u subotu sam dobio tri smuđa prosijek 2kg,a u nedjelju ni udarca dok nije stepa prošo pokraj mene poslje toga 4 komada.

rj

Imre

Ja danas malo obišao Tamiš kod Brane kod Tomaševca ,pecao na rukavac i malo kasnije uzvodno od Brane ,Tamiš je lep,Vodostaj extra.
Probao na dve Balerine i jedan feeder,rezultat 0
Samo jedan mali trzajčić na feeder,na Balerine ni prc.
Bilo lepo vreme kad sam stigao,posle se spustila magla i produvo vetar.Napravio sam nešto slika metnuo ih ovde :

pa ko voli Tamiš nek pogleda. smiley033
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

MCMLXVI

U nedelju 16.01.,Sava ,kej na NBGD,ispod starog zeleznickog mosta,kum imao jednog smudja ,oko 2kg,ponedeljak 17.01.ada Huja,BGD,bez udarca,danas,18.01.topla voda,Obrenovac,ni kvrc,tako da smo zagledali smudja od nedelje  IMA LI OCI,pozz

tonyboy

Bio sam danas na pecanju, a bolje da nisam ni otišao. Ajd kud sam se smrzo, i što sam pogubio dosta pribora, i što sam kad sam se vraćao doma sletio s ceste jer mi pukla guma, a rezervna također napola prazna pa sam se vozio u drugoj 10 km do prve benze....sve je to za ljude, al što neće da peca, e to je već problem

perhanche

ja bio juce malo da zabacim ali malo jer je posle pola sata naisao led i nije imalo gde da se baci ali bar za pola sata imadoh dva udarca(gosn. Spasko  :tongue:).nisam ulovio nista ali mi srce zaigralo i na dva udarca jer tu udara riba koju nikada nisam ulovio.
nije vazno ciljati u metu nego metati u cilj

STEPA

jučer bio u županji kod križa bacat twistere,takvu tugu nisam skoro vidio ni kormorana nema a kamoli  smiley003
samo lijen čovijek nemože da upeca ribu

kod mene nista.voda se ponovo prevrnula i riba je totalno neaktivna,cak ni detaljnim cesljanjem u krsu ne mogu da dodjem do udarca.ali nece to dugo potrajati,dok se riba samo adaptira. :takoje:
a i ja sam se uzeleo pecanja bele,to jest skobalja,mozda probam ovih dana.