nesa69 i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Danas popodne, Sodros vetar oce kisa nece kisa kasnije se malo razvedrilo a od ribe nista par sitnih Meleza na crvica. smiley033

Zoran

Citat: marina1983 poslato 14 Septembar 2021, 21:04:41
Danas je propast dan .  Nepamtim kad mi se desilo da precucim ceo dan a da jedan jedini udarac nisam imao.
Voda naglo pada a i jos ce.

Da ne opisujem skoro identično stanje nakon 3 dana provedena na Tisi  :smiley:
Istini za volju, imao sam jedno lepo savijanje štapa i kidanje monofila na nešto, ali ništa impozantno.
Nakon duuuuugo čekanja i menjanja i pozicija i mamaca nalete jedan smuđ od 1,2 kg i to je bilo jedino potezanje na kedera i derivate istog. Da ne bi fidera, glodao bih neku konzervu, ovako se ipak iščačkalo par lepih deverika. Ali za toliko vremena na vodi, premalo dešavanja. Jedina ozbiljna zanimacija mi je bilo odgurivanje čamca sa spruda svako malo, jerbo je voda opadala na očigled. Pomislio sam na trenutak da je neko probušio Tisu ...  :lol:

Eh te mrene...

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

mrcko

Sreda, Sava u Bgd-u, nakon duzeg vremena okusavam srecu na plovak. Od mraka do 10h je vrlo lepo radila krupatica, tezine 200-300gr. Vrlo blizu obale na crvice.

Axkontra

Dtd ns,sta god bacao od gomila varalica koje imam uglavnom dodje nesto na ovu modifikovanu.Drago mi je da se bas cesce pojavljuje na kanalu,od 2019 nisam ga imao na varku,ako mu dopustimo da poraste i ne izlovimo ga,sledece leto moze biti lepog lova,kad ovi malo narastu i napapaju se manjovskih vanago.

Posle podne otišao na Dunav kod Karina nisam se nesto proslavio. Kad se raspakivo skontao da nisam poneo kutiju sa hranilica a za Dunav budzio nesto al ne moze lagano nosi voda ko poppp. Pecao do 17h i pokupio se ko su.... Bez volje izasta. :sad:

mrcko

Citat: mrcko poslato 18 Septembar 2021, 14:02:28
Sreda, Sava u Bgd-u, nakon duzeg vremena okusavam srecu na plovak. Od mraka do 10h je vrlo lepo radila krupatica, tezine 200-300gr. Vrlo blizu obale, na crvice.

Sinoc. Ista meta, isto odstojanje. I sve sam bolji! Krupatica je uglavnom odlično radila. Gotovo svako je imao bar po par kilograma. A ljudi kao na takmičenju.

pecalaza

Juče malo plovkario na Karašu,i osim što je solidno radila bela,dan je bio fantazija :ok: Jela je deverika,babuška,bodorka,krupatica i špicerka,čas na tanku crvenu,čas na šećerac,a ujutru na baltušku..Jedno kidanje i jedno spadanje šarana,brdo puštene deverike na granici mere i dva kačenja za tolstolopanjeve,koji se redovno češagijaju o najlon i udice..Naložio pola kubika smeća,pa kasnije na drvima se ispeklo par kobasica..Čike iz Vojvodina-šuma su iskrčile bagrenac izmedju mladih topola,pa sad može da se ide malo dalje,a da nisi Rambo.Hvala im.. smiley033

zzmm

Nisam mnogo pecao ove sezone, tek 2-3 izlaska na varalicu. Ovo mi je prva štuka ove sezone. Lokacija Tamiš, Sefkerin. Overio sam i CTS Revo #14, koji se pokazao vrhunski. Došla je na silikonas Savage koji imitira izvrnutu ribicu. Akcija prejaka, preporučujem.

Zoran

Dugo nisam tako dobro pokisao kao juče na Tisi  :lol: Jedva se osuših danas. Prilično jak vetar je ometao pecanje fiderom, ali se svejedno lepo pecalo. Doduše, ne onako krupne deverike kao pre nekog vremena, ali i ove su bile sasvim OK. Malo sam se začudio jednom krupnom šljivaru kojeg sam dobio među tim deverikama na 10m dubine.
U ta tri dana imao sam jedno spadanje šarana uz zvuk drila, tek da pamtim kao jedino pecanje za sve vreme boravka, i neko mrljavo povlačenje kedera. Inače, jedva sam napecao nekoliko kedera, gotovo da ih nema uopšte na toj lokaciji.

misoo83

Bili juce na dunavu, mesto koje se zove cetrnajstica, od ulova jedna mala babuska i par crvenperki. Ceo dan neka riba je skidala crvice sa udica dubinaca, zabacis dubinca, blago pipne par puta i nema mamca vise na udici, sve uradis ispocetka i opet za par sekundi isto se desava, ne znam dal je to pes ili neka druga sitna riba ali ceo dan tako je bilo.
Posle smo otisli do dunava u  Dubovcu isto se i tamo desavalo, bilo jos pecarosa ali niko nista nije upecao. Dunav celo vreme cas voda nadolazi cas se spusca.

Bio na Savi (izvini Savo) juče prekjuče i nakjuče.
Kukuruzi lepi, mekani, žuti - potpuno netaknuti.
Dok voda ne nadođe ne idem više.
I od grabljivice ni traga.
Bolje udice da zabacim u dvorište, bar mi je gajba sa pivom pod rukom.  :cheesy:
Nema ribe ali bar nema ni komaraca. Uživancija od vremena!

igorsimo

Pre podne,DTD,grgec i dve stuje.

DTD,Pecano na fider 10 kom belih uzimala kilavo. Mamak crvi pa glista.od struke ni S.
Moram probati sa varalicom :ok:

Axkontra

Neki bezvezan dan,oprobao se prvo u kamenickom parku,jedna krkusa i 7 peseva,kasnije se bar upisao na ribarcu,posle probao pod tvrdjavom,tamo ekipa iz kraljeva,cini mi se da su kraljevcani pre dve godine nosili tri dzaka mrene,kazu ne radi, za celu noc njih 10 dele 1 deveriku i 1 sljivara,pa bilo ribe nekad sad se pripoveda.