ZGODNI28

Prvo je ovo bilo sa moje strane u petak sve je doslo na zrmo kukuruza na dlaku i pop up namenjen za sarana, a ovo je drug izvadio uz moju asistenciju, nije imao srece neko ga je zakacio grabuljanjem, imao je u sebi zabodene 2 trokrake i olovo, zakacio se drugu za udicu na kome je cekan saran.. Izmeren imao je tacno 13.5 kg..

I na kraju ovo je moj ulov od subote..

Tisa je u ozbiljnom porastu... Bio sam i na Tamisu ali mi se nije svideo ni vodostaj ni boja vode, isto u porastu..

mladinaucnik

Subota 24.07., od 16:30-20:30, DTD kod Neoplanete, spremio boltustku da probam na plovak, sva sreca poneo i fider stapove i crvice.
Na boltusku onako, radila sitna riba, bilo akcije, na crvic slabije radila. Za divno cudo trave jos nema toliko da ne mozes pecati (da ne ureknem  :smiley:)
Djavo mi nije dao mira, raspakujem fider stap, i krenem na crvice, malo veca udica i koliko stane crva 5-6komada. Trebalo malo vremena da se riba navuce, oko 19h krenula ko blesava. Do 20:30 bilans sledeci - oko 30ak komada sitnije deverike, jedna iznad mere, 8 manjova i upala desne strane ledja kod lopatice.

Prvi put da sam dosao "juce", varijanta "e juce je radila riba, a ne znam sto danas nece".

DakiNS

Divan dan.
Podranio jutros , napaljen na prvo pecanje sa novim fiderima. Spremio hranu , crviće , rekoh ako sam na one močuge od teleskopa sa ograđenim fider vrhovima lepo se napecao manjova , danas ću da ih rasturim. Jutro oblačno poneka kap  proleti , ali neće me sprečiti. Na platformi na DTD kod rumenke sedim i gledam , voda teče skoro brzo kao Dunav , ajde što teče ali trava kao reka skoro sve sa moje strane , prekoputa čisto. Montiram , zabacim , i kreće slalom  izbegavanja trave dok hranilica sa udicama tone . Imam osećaj da je grizlo još u propadanju , nisam ni zategao najlon već kontra ,  ništa , ma ima , ali kesegica od 6 cm. Trpio sam ih jedno sat vremena , sve se nadajući krupnim manjovima , u hranilici aroma školjke . Međutim od sitnih kesegica ne može se pecati , i tako do 8 sati kad mi se najlon počeo strašno uvrtati oko vrha štapa da sam skoro dva puta slomio vrh. Predao sam se i onako lagano tuširan na svakih desetak minuta otišao kući na spavanje. rezultat tridesetak sitnih kesegica , jedna pokilašica i jedna ogromna koja mi ispade iz ruku kad sam je hteo staviti u čuvarku. Laku noć.
P.S. svaka čast fiderašima , ali imam osećaj da to nije za mene , štapovi , mašinice , ruke , sve umrljano hranom sa aromom školjke koju sam probao vezujući sisteme pa kad u ustima nakvasim čvor. Sad tek volim gospodsko varaličarenje , gde možeš i u odelu da ideš.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

god-ar

Upravo se vratih sa DTD-a, stigli mi juce kineski japanci, jedan meredith i jedan bear king, u sustini isti vobleri razlicitih proizvodjaca, i uz minimalne razlike... Uspem da upisem jednog sa lepim bucovom, i posle 10tak minuta promenim i stavim mog favorita ( u kojeg Glos ni malo ne veruje) i dobijem jos 2 lepa i jednog malog. Neocekivano lepo pecanje na kanalu.

Samo za nevernog Tomu (Glosa).  :cheesy:
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

nadal

izgleda da zesce ispustaju vlasinsko jezero, vec 10 dana su velike vrucine, a juzna morava jos dodala 20cm u odnosu na vodostaj neposredno posle kise

pecalaza

Bio danas na gornjem rukavcu u Opovu,od 11 do 14h,čisto da omirišem vodu.Ispod brane Tamiš mali,a čike su sad digle branu,pa je razlika u nivou oko 1m,mereno odokativnom metodom,sa mosta..Na šećerac se ništa nije dešavalo,a na koricu hleba je jela špicerka i deverika malo jača od šake,uz jednu dobru,mada i dalje ronjaju..Nekoliko velikih jata tolstolobika(150-300gr) je krstarilo rukavcem,ali su ipak minorna u odnosu na djubre na obali..Hteo sam da ovim putem pozdravim kolegu koji je pio LAŠKO pivo iz konzerve i da mu poručim-MAGARČE,ne ostavljaj smeće za saobom,da ga drugi skuplja !!! A mesto pored ovog nije čak ni za komentar... smiley033

ZGODNI28

Bio sam i ja danas na tamisu u farkazdinu i prevario se za ceo dan samo 2 babe solidne a cekao se sarko,voda lepa ,vodostaj lep cak i pritisak na 990 milibara ali nista...tako da do nekog novog zahladjenja tamis me nece videti.....

mladinaucnik

Subota, ista meta i odstojanje kao prethodni vikend.
2 puta za redom ista priprema i tehnika - prilicno slican, da ne kazem isti rezultat. Ako i treci put bude tako, onda nije sreca  :cheesy:

Doduse ovaj put dosla i jedna baba, na crvica. 10ak manjova i 20+ deverika, par u meri, ostale sareno.
Izvinjavam se za nezgodan polozaj ribe

js.bobrock

Niijee sve bas tako sivo.. Prosli petak pecaza, ja i drug dosli "juce" na fider, dtd S.Selo, spremali u nedelju

Послато са SM-A325F помоћу Тапатока

mladinaucnik

Treci vikend za redom, DTD Novi Sad, sve isto kao i prethodna 2 puta: priprema, mamac, vreme (posle podne) i mesto.

Ovaj put bilo 4-5 deverika u meri, 20+ raznoraznih velicina, par bodorki, bandar i 3-4 kedera na udicu chinta 10. Manjov se krenuo javljati tek posle 18h, ukupno na kraju pecanja 10ak komada.

Dobra vet je da trave i dalje nema na DTD i da se moze pecati. Jeidno vetar duvao malo jace, pa trebalo ciljati u tacku.

Axkontra

Bio juce dtd kod mosta aptiv,zadao deci takmicenje pre podne,takmicenje ko vise upeeca na fider,prva nagrada king, zamorno je bilo,puniti na svaki trzaj hranilice,al sad me turiraju da opet rokamo,bilo 12-8,ali bilo i par deverika.manjova kolko oces
Jutros dunav,tri bandara i smudj sve na ovu metalnu glavinjaru,sve maleno i vraceno.

sindok

Par deva za kolegu a ja nish  :tongue:

Juce popodne ekipa otiska do Sodrosa pecaroša dosta ulov slab

ZGODNI28

Dvoumio se danas izmedju Tise i Tamisa, i posto sam kasno krenuo zbog obaveza ipak zavrsim na Tamisu u Fardarkazdinu... Zabacim sarance na dlaku na kukuruz i pop upove... I u jednom trenutku stap krene u stranu i nabije ga dole.,kao Saran, dam kontru, krece da nabija stap reko ohoho evo ga sarko, kad ga dovukoh do obale vidim lep bucko... Posto mi je ulepsao dan i junacki se borio(imitirao onog koga sam lovio) naravno da sam ga vratio nazad, lepo slikanje za zajednicku uspomenu.. I bas lep primerak ove vrste i dalje pliva u tamisu...bilo je jos par lepih babuski na cukk, sve plivaju i dalje i to je to za danas

pecalaza

Juče Tamiš kod Farkaždina,od 8-17,jako slabo.Do pola devet dve babuške i jedna krupatica i onda čekao popodnevni cug od 15h koji se nije desio. Tamiš mutniji no inače i gura neku sočivicu,a voda hladnija u odnosu na prošli put,ali riba nešto nije apetitna.Pričam o pecanju na plovak,kraj obale,a i drugar koji varaličari je dan ranije bio na opovačkoj brani i nije imao ni upis,a juče na Lidu samo jednog sitnog bucova.