obradovicsrdjan

Danas bucov malo manji od 2kg ispod Ljubicevskog mosta, vracen uz izvinjenje. Na spiner velicine 1, Velika Morava mutna.

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

andricbranislav

Bili danas drug i ja u Zmajevu na jezerima. Pecali na malom, feeder... Bilo je oko 30-tak lepih babuški i dve deverike. Na velikom su pecali lepe šarane, uglavnom 10+ kg. Prvi put sam bio i stvarno je top jezero. Svaka pozicija ima bungalov sa dva kreveta i struju. Oduševio sam se...

Bio i ja danas, skuvao noklu za sarana, ali avaj kaljuga, nisam znao vodostanje. Cuh se s drugarom tu iz sela blizu, te me prevari da odemo na sljunkaru. Kako sam imao pregrub pribor, ustupi mi jedan lineaeffe delta plastikanac od 4m. Nalovismo se za par sati, babuske i bodorke, i ponekog cverglana...

pecalaza

Juče,bezobrazni rukavac,iliti Karaš,se stiso,pa nije soproštenjem,davo ribu,tj davo je nešto malo i to otprilike do pola osam ujutru i šlus..Voda od prošlog vikenda pala za možda 15cm,ali se zato izbistrila bašbaš,možda malo i previše.Visok pritisak,jako sunce,blablabla-uglavnom,mršavo..

Danas Srbobran takmičenje.Ja pecao sa druge strane lose površina vode prekrivena cicom od Topole i to samo polovina dok druga cista ko ogledalo.Ulov slab jedan melez i bela ,otisao vec 8/30 nisam imao zivaca da skidam cicu sa najlona pre svakog zabacaja veselo otisao kuci..,... :veryangry: :sad:

Axkontra

Dtd irmovo,slabo radila bela,tek po koja i par cverglana,promenio sve varalice,ni cvrk.Bilo lepih prizora od divnog jutra do porodice labudova.

Dunav jutros , 7-8 kila bele ribe , ko ce ga znati ..
Vracane su odma nazanad po vadjenju iz vode ..
U 95% slucajeva se javljala krupna najlonka (kesega) ,
a ako nesto mrzim to je ona  :rolleyes:

js.bobrock

Dtd iznad Kucure.. Dva bucova jedva oko mere dodjose na srednje brzo vucen silikonac.. Vraceni naravno..
U povratku, ajd da zabacim na brani u Kucuri koji put- kad tamo, prava guzva.. Ekipe Kineza opusteno hvataju rakove malim mrezicama po plicaku iako je lov rakova zabranjen..
Pune kante nose..
Tablice jos veci rebus, Pancevo i Beograd..

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

Danas samo jedna bela na glistu,pecano na plovak. smiley033

NikolaNS

Danas klubsko (udruzenjsko) takmicenje u delimicno punom sastavu. Glavna bila sitna deverika, a ja sam sam sebe pokopao time sto sam se odlucio za bolonjez.

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

mladinaucnik

A to ste vi bili sa stekovima  :cheesy:, ako ste bili kod Neoplante posle mosta
Pita mene neki prolaznik jel to neko takmicenje

Ja sam bio jedno 40ak metara dalje od vas, pecao na feeder. Sporadicno se riba javljala, oko sat vremena od kad sam krenuo da pecam, bilo 3 ribe u meri i jedno desetak oko 10cm. Dosla i bodorka i cak dve crnooke (valjda je to najlonka kako je neki zovu)
Mamac crv od jednog do tri komada.

Oko podneva se vetar bas razduvao i krenula ozbiljnije ostrva "trave i trske" da prave problem, pa da moras sve cesce da pravis pauze da prodju, kako bi zabacio, tako da sto sto sam odradio do 12h - odradio.

P.S. moramo da napravimo neki znak raspoznavanja, da kad sretnes vuka na vodi, lako mozes da ga prepoznas  :cheesy:

pecalaza

Danas na Karašu,od 11-17h,3-4 kila bele,na plovak.Voda pala oko1-1,5m od prošle nedelje i baš se lepo zamutila,a mace više nema,valjda je razduvao ovaj silni vetar,koji je izgleda pogodovao pecanju.Najbolje od svega je što baltuška sa jagodom funkcioniše i što osim deverike,bodorke i špicerke najbolje mami babušku.lepo je radila i na ukiseljeni šećerac,a na glistu je dosadjivao sitan cverglan.Utisak je pred kraj pecanja pokvarila zmija koja se upetljala u čuvarku i u žile topole.da nisam uspeo da je spasem.A izgleda da sam uspeo da dozovem komarce i to gladne,čak i po ovolikom vetru,tako da sledeći put nosim kremicu..

Axkontra

Ima juce 1 sat izmedju obaveza,dogovorio sa cerom,ja bacam ti vadis kad zadrma i tako dete izvuce deveriku od 1 kile,koju ja toliku nikada nisam ulovio.

sindok

Suncanje i kuci  :cheesy:
Grabovo

I nemos proci dok ekipa nije napustila polozaj  :cheesy:

mladinaucnik

Bio juce da bacam varalicu, od 18-20h u uvali pre prevodnice - DTD NS.
0 bodova, voda kao ogledalo, nikakvo desavanje ribe, da nesto vija, da se vidi neko desavanje.

Bio jedan gimnasticar, prvo disciplina natezanja, a posle i 400m sa preponama, kad ga povijala ribocuvarska sluzba.
Makar mi to ulepsalo dan.