Danas 25 Meleza na glistu,kraci predvez onda oko11h stalo ni da pipne pa polako kuci.

Axkontra

Danas dtd irmovo,od 5 do 6 je jedino vreme kad nesto na varku sedne,dva bucova,vraceni naravski.Pokusavao sam na metodu,par nekih trzaja,nisam vican takvom pecanju,iskreno skoro nikada ne pecam na secerac,pokusavacu dok nesto ne upecam.

mariano 81

Bio jutros na jezero od 05:30 do 08:00h. Bacao silikonca ali ništa. Bassovi se bacaju pored obale i ne reaguju. Štuka kao da je uspavana. Kolega pored mene je išao na smuđa muvanjem i slaba valjda. Da li su vremenske prilike poremetile rad ribe plus mrest i veliko izobilje kedera , pa grabljivice i nisu nešto zainteresovane . Vreme i nije bilo loše, malo je vetrić pirkao, ali može da se zabacuje bez problema.
Sve u svemu izlazak u prirodu je odrađen, baterije se uvek napune.

pecalaza

Juče smo se baš lepo navozali i obišli Barandu,Perlez,Knićanin i još par destinacija,da bi zaključili da je voda velika i da bi se skrasili na jezeru u Čenti i tamo se napecali sitne babuške i poneke sitne bodorke,najbolje na glistu.Radila je ceo dan,baš kao i maca,a i roštilj,za razliku(na našu veliku radost) od komaraca,kojih bi u ovo vreme trebalo da ima ko Kineza,a nigde nijednog.. :huh: Sreću nisu uspeli da pokvare ni cverglani,koji su se urotili sa kornjačama i gorepomenutom macom,pa smo kući otidnuli nasmešeni i pomalo nagoreli od sunašca..Vele Barandjani da im je kazato da se spremaju za redovnu odbranu od poplava čiji špicasti talas dolazi 27-og,a sudeći po poravnata (sa vodom) tri mosta,pecanja tamo nema bar narednih 10 dana.. :wink:

Danas posle posla DTD bacao varalicu,jedna mala Stuka i nis vise
Dosta ljudi na vodi koliko sam video slabo riba radi.

pecalaza

Juče Karaš,radila pretežno babuška,do 1 popodne,na mahove,bilo oko 3 kila ribe,danas jela do nekih 9(bilo možda kilo),a posle tek poneka,isključivo na tanku crvenu glistu,druge mamce ne pipa.Topola je bacila cvet,a bodorka ikru,tj pri kraju su mresta,a nadje se i neka deverika(koju vrćem),a juče je jedna uspela da mi se posere u oko(za neverovati :eek:) prilikom bacakanja i oteklo sinoć i peklo ko da je jela feferone  :rolleyes:Voda je od juče pala za možda dva centa,a izgleda da je to uzrok slabijeg uzimanja u odnosu na juče.Karaš je prelep i čist i sve je ozelenelo i napunjene su baterije za narednonedeljno rmbanje.. smiley033

skvrl

Danas DTD uzvodno od zel. mosta, NS. Radila sitna bela na direktase. Klinac i ja se lepo napecasmo doduse s vremena na vreme se vetar malo salio s nama pa smo bili prinudjeni da pecamo na teze sisteme no inace. Sa 1g se sesticom i cetvorkom moglo zabacivati i raditi. Dubinkasi ( u koje brojim i fiderase   :cheesy: ) manjov za manjovom. Mi na plovak iako smo pecali na crvice - samo jednog izvadismo  :tongue:

Био сам ових дана на Дунаву. Урбано пецање ка ушћу...
Било је крупних шпицерки, крупатица, шарана и плотица.
Мамци: хлебна ружа везана фило еластико концем, црви и глисте.
Наравно на хранилицу или фидер. ;)
Риба се пецала у периоду од 5 до 21 час.

Crni Vir prosli cetvrtak,instant fider pecanje.Zabacio u 16:30h,riba dosla u 18h,spakovao se u 19:15h i popio pivce.Od taktike,nista sem odmora.

Juce otisao sa drugarom na Subić.Drugi put u zivotu,a verovatno i poslednji.Krci se druga strana,kao pista je,u vodi dosta posecene trske i granja.Riba ekstremno mala,babuskice za kedere i to pipavo jos rade na sve moguce mamce.Jedno mesto raskrceno,ostalo sve zaraslo.Videli srnu,dva zeca,fazana i prepelicu.Trenutak dvljine nadomak grada koji divlja....

Nemanja85

Evo jednog svezeg izvestaja sa Jerme. Na kraju i nije ispalo lose s'obzirom da se voda zamutila dan pre nego sto smo dosli. Morace uskoro popravni da ide, samo da se voda "ocedi".

milan.krstic

Juce predvece i dva dana pre toga, ista meta isto rastojanje. Kanal Galovica, Deč, bolo 5m, pecanje sa obale, voda opala bar pola metra, sto znaci da ke dubina sad oko pola metra i to u rupama. Radi sitna babuskica, desi se i koja da je malo sitnija od sitne. Ambiciozno sam probao feeder, bi mi dosadno, pa aj sto da ne, i naravno nista.. Uzimaju ove sitne iskljucivo tanku glistu, nece nista drugo ponudjeno. Crvici, hleb, secerac, aromatizovani pop-up pellet, seckan na pola ili 1/3 pa na udicu, ma jok.. Debelu glistu nece da pipne, al tanku odmah uzima.
Ulov nije bio za slikanje, al zato jeste za vracanje u vodu, greota da se unisti mladost. Al zato sam imao dva lepa prizora, i njih sam pustio naravno...

Zakacila najlon usput, pa se upetljala. Uredno izvadjena sa korpom, pazljivo oslobodjena i pustena u vodu. Mahnula pri odlasku  smiley033

Ovaj me prizor naterao da zaboravim na stapove na minut-dva.. I tu sam se nauzivao, i njega sam pustio da ide dalje.

🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Brzinsko pecanje na dtd Ns iza prevodnice od 17:15-19h.Voda ok,nema rastinja,plovak nista,cvergl nista,fider prvo nista a posle pipavo dve lepe oko 400gr i dve duplo manje i pakovanje kuci,morao sam...

sindok

Juce od 19:00-23h nula bodova, riba raubuje ali varku da gucne nece.
Malo guma pa posle voblisa ali samo par kvrca i to je sve

mladinaucnik

Sad dodjoh sa pecanja, radi lepo 50+ UV faktor krema od prosle godine  :cheesy:

DTD NS, posle zeleznickog mosta, od 9-15h pecanje, feeder, crvi, Serie Walter Deverika i Racer, iz zamizivaca od proslog pecanja, ali ovaj put dodao laku zemlju (prvi put pecao sa zemljom).
Teren dosta tezak, voda isla gore dole (od i ka NS) vetar sporadicno duvao, trave bilo dovoljno da smeta. Riba "aktivnije" krenula da se javlja tek od 12:30 (uzeo telefon da slika ulov).

Na kraju 7-8 deverika, i oko 15ak manjova.

Danas posle posla, DTD nista ni da pipne.
Jedna mala bodorka uzela u propadanju.Pecano na plovak.