Axkontra

Konacno nesto,neka korist od nesanice,pa reko da se iskuliram pre posla.Mnogo me je obradovao,nadam se da ce porasti do 10 kila.

БУЏА БАБУШКА

Prekjuče Garaško jezero, nula bodova i nula pipanja

Послато са SM-J320FN помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

Došao sa Save, oterala me zima ko u januaru, a ja se obukao po datumu u kalendaru :lol: Jedan smuđ ispod mere, jedan u meri. Kao da nema čestitog smuđa. Najveći kilaš sa prvog izlaska koga sam postavio u galeriju za upis, 3 meraša 700 - 800gr i jedan ispod. Lovim na čestite varalice kojima se love i kapitalci. Ipak, nadam se. 3 izlaska i 5 kakvih takvih smuđeva, još nemam izlazak bez ribe, ako ne računam jedan izlazak sa Isom na njegov teren u Hrtkovcima koji je bio više kratkotrajno upoznavanje terena i ispijanje piva kod njega nego pecanje.

Danas Backo Gradiste,radio sitan melez na glistu na crva nece.Upecano 15 kom i 7 promasaja.Ulov vracan odma  zbog mresta.
Vetar poceo duvati oko 9 h i treblo je povecavati tezinu hranilice sa 20 na 40 gr.Poceli krpelji polako zato ko ide neka se naspreise specijma. smiley033

Wild Duck

Danas prvi put Vojne Baste (hvala Marina1983 onomad za instrukcije). Bio izmedju kafane i Balatona, negde preko puta onog veceg spruda / ade.
Cekao smudja, bez uspeha... Jedva se ponesto i baci tu i tamo, a voda visoka. Bas tesko za prici od bujne vegetacije, ali je priroda vrhunska. Nauzivao se gledajuci i slusajuci ptice!

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока

Ogromna je voda , velika i mutna nije bas situacija za uspesno pecanje.

Surduk...
Ubio vetar.
Iscackalo se 30ak nosara, oko 20 je 400-600gr...
Pusteno sve.

mladinaucnik

Juce, nedelja, lep dan, gledano iz stana, napolju drugacija prica - ubi vetar, ali pecati se mora.

Planirao da prvi put koristim laku zemlju u pecanju, da probam i ja to, ali me vetar odgovorio od toga, tako da sam iskoristio staru hranu iz zamrzvaca (kuka zena da nema mesta u istom). Lokacija DTD Neoplanta, posle mosta, od 9-14h. Bilo jos oko 6-7 kolega pecarosa.

Prva 3-4 sata pecao na pogresnoj daljni, posle dosao kolega da porazgovaramo, da pita za pinkije (nije ih ni on uspeo naci) pa kaze daleko zabacujem, pridji blize, tamo se pored manjova javi i poneka deverika. Poslusao ga, preklipovao, i stvarno, pocele se i deverike javljati.

Predvez 75-100cm, 0.10-0.12, udica 17-18 zavisi od modela, jedan crv.

Zemlja ceka neko lepse vreme, bilans na kraju 2 deverike vece od dlana, 2 manje (vracene nazad) i oko 30ak manjova, jedan manjov oko 400gr (momacki)

Sodros jutros nista za pohvalu,jedan manjov i jedna bela ko dlan. Kanal crvic glista. smiley033

sindok

Topola cveta kao u prici (vrv. ta neka bela, tako sam bar razumeo iz price  :cheesy: ) mislim ja je ne bih sadio posto nije nizasta  :cheesy: sala mala.
I opet popodne

Milanche

Ovo je u bilo u subotu. Najbrkatiji stanovnik Oaze MB u Gložanu.   :cheesy:

Danas popodne Dunav bacao varalicu,ali nista voda raste dosta mutna.....

Danas ponovo,ali u Srbobranu radio manji Melez prvo na glistu pa onda na dva crvica.Imao oko 15 kom,a onda vetar pa sam odustao. smiley033

mariano 81

4 sata pecanja na feeder i samo dva cverglana.  Babuške ima dosta ali ne reaguje na hranu plus trava koja se raširila zbog velikog vodostaja i pravi mi problem pri vađenju hranilice. Bukvalno sam glisirao da bi je izvlačio. Od hrane koristio VDE ds feeder. Jedino me oduševilo sunce kada je izlazilo.
Jezero Šumarice.

Послато са M2010J19SY помоћу Тапатока

Sad se vratio sa Dunava,bacao varalicu. Verovatno ne znam a i ne znam gde da idem da bacim varalicu.....