Axkontra

Uzeleo se posle korone,jutros dva sata sodros ni da pipne,posle jos dva sata dtd ns most kod aptiva,1 trzaj i jedan cverglan,ribarac i sodros popodne i u sumrak sa varkama mrka kapa.Dan lep,rezultat nikakav.

БУЏА БАБУШКА

Konačno proradila bela Šljivar, par karapatkica i boderka. Sunce me spržilo.

Послато са SM-J320FN помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

srce

Ubi sunce ! Čuvajte se , ozbiljno mislim !
Grocka danas - fider nekoliko krupnih bodorki , deverika x 1 ( 700gr), som nula bodova ...

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

nikad ne veruj zeni koja laze

Axkontra

Oprobao se prvi put sa fiderom na dunavu na ribnjaku ns,jedna beba mrena ,lepo mirno bez desavanja.

pecalaza

Popodne na Opovačkom dunavcu je prošlo u mrštenju oblaka i povremenoj kiši,kao i neizbežnom cverglanu,na sve mamce.Stvar je iščupalo par bodorkica i crvenperkica na hleb,na plovak.ali je najjači utisak to što sam nakon 15ak godina ponovo video jednu lepoticu u blizini pokojnog Japanskog Cveta,a prethodni put na Gajačkom dunavcu.Zove se Vidra.Samo je izronila,pogledala me,tiho frknula i-buć..Opet sam se zaljubio,a ko zna kada ću je opet videti.. :smiley:

Napokon na DTD Ns jedna kapitalka preko kilo.
Nisam pecao od prosle srede,danas izasao,bilo jos 5-6 deverika za 3h pecanja i to je to.Kad prodje sad zahladjenje,nastavljamo...hehe

Axkontra

Moze da se peca,zemlja je nabacana blize mostu,a prvi deo staze je pristupacan i bez promena.Pecao sam tamo u ponedeljak

mladinaucnik

Bio danas sa naslednikom na DTD NS stazi, pre mosta od 9-13h. Lep dan, bilo jos oko 15ak pecarosa.
0 bodova ako ne racunamo 1 pesa 1 deverikicu (do 10cm) i jednu dlanaru.
Probao crva, crve, glistu, kombinaciju crv-glista, sa i bez stiropora, blizu, daleko...

Kasnije se prosetao do iza mosta, kod kolege sa foruma, pa sam video u cemu gresim, on je bio dosta uspesniji od mene. Doduse uglavnom te do 10cm ali se prevari i koja "redovna".

U odnosu na prosli petak, izgleda da je ovo toplo-hladno uzelo maha ili je riba uveliko u mrestu pa nije zainteresovana da se hrani.

obradovicsrdjan

Jutarošnji. I jedini, za ispis do 15.juna.

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

Veliki89

Dtd kod neoplante, ribe na svaki zabac, uglavnom sitnija ali naidje po koja od 200-300gr, one krupnije su izgleda u ljubavnom zanosu. Sve u svemu lep dan na vodi.

Axkontra

Jbg neckam se kanal ili dunav,a eto covek rece da radi na kanalu.Na dunavu 1 trzaj,ali jutro fenomenalno.

Danas DTD posle zeleznickog mosta jedva jedno pipanje i to skoro neprimetno.Mamak crvic,glista popup.Pecarosa ko na svadbi. smiley033

alehandro

Juče počeli odiseju u 6 ujutru, krenuli u Vince. Kad tamo- prc, vetar ubija koliko duva, nemoguće pecanje fiderom. Nastavili dalje prema selu Požeženo, ima nekoliko lepih mesta na Dunavu ali sve zauzeto. Od ljudi koji su tu pecali (jedan je tu već 7 dana) smo saznali da se ništa ne javlja, a upecali su navodno samo jednog šarana od oko dva kg. Tu je bilo bez daška vetra, svega par kilometara dalje od Vinaca. Pošto nije bilo mesta nastavimo dalje i dođemo do marine na Srebrnom jezeru. Onako, bilo je pecaroša ali ne previše. Tu smo pecali od oko pola 9 do možda 11 sati kad se toliko razduvalo da je nekim ljudima prevrnulo rod podove i tripode. Za baksuza i drug koji nas je vozio upadne u vodu. Za to vreme smo upecali tri ruže, a ni ostale kolege nisu bolje prošle. Mislim da su se od pola 11 do 11 svi spakovali i otišli. Šteta, lep sunčan dan al vetar... Eto toliko za ovo javljanje.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

mariano 81

Danas sam bio na vodi od 14-17h. Bacao šedove, tvistere i kašike i ništa. Bilo još  četvorica kolega, ali ništa. Još vetar krene da duva, pa stane. Sve u svemu, izlazak u prirodu i manja pauza od desetak dana da se stabilizuje vreme i zagreje voda.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

pecalaza

Bio sa drugarom na Karašu u subotu i nauživali se u prelepom danu,mada je on malo plano od sunca.Karaš je tekao do neka dva sata prema Dunavu,a onda su izgleda spustili branu i tek onda je počela ozbiljnije da se javlja,a verovatno je tome kumovao i prestanak vetra.Na plovak i glistu je radila isprva bodorka,crvenperka i sitan bandar,da bi se kasnije počela da javlja babuška na boltušku,pa još kasnije i na crviće,koje je počela da ručka i krupatica. Ja sam bolje prošao od drugara,jer je on pecao na dubinku podalje od obale,a ja plovkario u nekom čapašu,u carstvu granja,uz obalu. Riba je neverovatno borbena,a babuška je dunavska,bela. Ako ne zajebu stvar i ponovo izgube ključeve od brane na 20-30 godina-Karaš će opet biti prebogat ribom,koja migrira iz Tamiša u Dunav i obratno. Umalo da mi pokvari ukupan utisak kontrola(mora se reći-falimtebože REDOVNA),koja ide bukvalno čamcem na štapove i pita jel imaš dozvolu i doda gas i ode. Izadji lepo na obalu 10-20 m od pecaroša,pa proveri jel ima dozvolu.odgovarajuću ličnu kartu,proveri šta ima u čuvarci,a ne ko kauboji..  :huh: Progutali smo tu gorčinu zajedno sa krmenadlama i butom sa rešetke,ispečenim na barut-suvim ogranjcima topole.. :takoje: