Nemanja~

Zapadna morava selo Gracac, na plovak na crvice i gliste od 10 do 13h, bilo bi i bolje ali vetar je sve pokvario.

Zoran

Danas malo otišao do marine da obiđem čamac, pa kad sam već tamo i imam mamce, reko da probam malo fider. I, prijatno sam se iznenadio aktivnošću bele ribe. Uglavnom sitna krupatica, tek poneki mali šljivar, a bodorka nijedna iako sam se ponadao da će baš njih biti. Uglavnom, prelep dan na vodi.

Mika Alas

Bio danas na Savi u Mačvanskoj Mitrovici. Bilo još par kolega blizu mene. Sve u svemu jako mršavo, po par skobalja i brdo peševa. Nisam se napecao, ali sam zato upao u blato na samoj ivici vode ko malo dete. :clap2: Sedeo sam tako s mokrim gaćama celo jutro.  :cheesy: Dva, tri meta obale uz vodu je blato jedno 20cm, jedva sam hodao. Znači kao da sam orao celo jutro. Sve u svemu, eto mene opet, biće bolje. Hvala kolegi na preporuci, zna on ko je.  :wink:

obradovicsrdjan

Evo ga jedan od danas u podne sa Pozarevackih sljunkara!! Dosao na Filex 1 spiner, crno zeleni

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

Axkontra

Dtd kucura,slabo jako.Prvo bacanje u propadanju pokupio bandar i to je to od fidera.Par trzaja i nista vise.Varkom zakacio 1 bika od kile i za 7 sati pecanja vrlo siromasno.Probao sam sve mamce sem leba.

robertnfv

Dtd, smena sunca i oblaka ceo dan. Testirao stap 3,6m supernova 5og, bas ono sto sam trazio od stapa.. dosao i neki mačak pa me oterao sa mesta, hoce i on da peca. Dobio je dva terpana. a od ulova...

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

mladinaucnik

DTD Rumenka - Irmovo, s ove strane mosta, direktas 6m, 2gr plovak, crv (komada 1) ili glista, podjednako dobro radila sitna bela, do dlana, ali uglavnom manja. Fider nisam hteo da raspakujem, bilo fiderasa okolo, ali niko nista nije imao.
Riba jako cudno uzimala mamac, plovak cudno detektovao ribu, da kazem da je 50% "kontri" bilo na slepo, bez da je plovak pokazao da nesto ima na udici.

I da, bili ribocuvari, ali sa preke strane, mislio sam da ce nas u povratku obici, ali nisu.

NikolaNS

7.3.2021. DTD Rumenka

Na kanal smo dosli oko 10 pa dok smo se raspakovali, zamesali hranu i ostalo sa pecanjem smo poceli oko 11. Riba se odmah pocela javljati i radila je bukvalno ceo dan ali su uglavnom manje od sake, tek po koja od dvestotinjak grama. Ja sam pecao na stek a drugar na fider i kad se sve sabere i oduzme rezultat je skoro pa isti. Na stek znatno vise sto se tice brojnosti ali je na fider isla krupnija. Za razliku od kolege iznad kod mene se jasno videlo kada peca. Verovatno je do izbora plovka i rasporeda olova. Bilo kako bilo, lep dan na vodi.  :smiley:

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

matori

Bio na Drini, već oko 7 izjutra, voda narasla na oko 230 cm i držala nivo, što je za mesto na kome sam pecao odlično. Nahranio, crvićima, gicinom primamom, hlebom,probao plovkom, fiderom, ništa pod milim bogom, ne videh ni komad da se izbaci ali zato me vetar razbio, jugozapadnjak, duvao bez prestanka, najgori mogući za plovkarenje na Drini, a hladan, probija. U povratku spazi me komšija i svrati me na rakiju, to jedino što je danas prijalo.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Axkontra

Dtd iza rumenke,raduckale su bodorke i deverike.

Juce Drina, Okletac, plovkarenje..
2 skobalja i 1 spadanje...

БУЏА БАБУШКА

Danas Dunav.....truba

Послато са SM-J320FN помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

Bacao malo voblere i glavinjare u Kupinovu, na uscu Voka u Savu. Nista da se prevari

robertnfv

Malo dtd, uz stalne izmene mamaca i prezentacije uspelo je nesto da se upeca.. dan lep, nema ko nije bio na vodi.   .

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

ellesar

Prvi izlazak ove godine. Nije bilo slavno...sem što me vetar produvao, ništa s značajno nije desilo. Bar sam primio dnevnu dozu vitamina D :thumbup:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!