Drina, juce, Okletac... Prepodne nista, onda odmor u kafani sat i po, dva pa sam izasao opet popodne na vodu na 2 sata i uhvatio 2 skobalja i imao 1 spadanje...
Feeder, voda je hladna, velika, maksimalni redovni vodostaj, jos je prilicno mutna, na plovak je veoma tesko uhvatiti ribu, gotovo nemoguce...

Axkontra

4 dana vezao na dtd ns i 1 trzaj imao.Po dva sata na minusu svaki dan i ocekivano nula bambija,nekako sam uspeo i stap da slomim;bice posla za ljubisu.

Danas otvorio sezonu na kratko.Od 12-15h na pisti u Ns. Nikakvih desavanja nije bilo.U to vreme kad sam dosao,kod Neoplante samo jedan auto a iza zel. mosta na toj pisti nikog nije bilo.Posle su dosla jos dva momka i to je to.Ni oni nisu imali ni pecanja.

Axkontra

Probao u subotu dtd kucura,nula bambija.Nedelju rano probao dtd aptiv,nula jos jedna,posle malo ribarac i to je to za ovaj vikend.

alehandro

Danas Kostolačka topla voda, jedno bucovče na fider.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

Juce na pisti u Ns od 11-15h jedno trzanje samo.Bila kontrola,sve za pohvalu.Nije bilo pecarosa.Na metar od obale video kako babuska polako potpuno osamuceno izranja na povrsinu i polako se vraca u dubinu,poluzivo je izgledala.Voda mi nekako braonkasta,nedefinisana,kao soc od kafe da si prosuo u nju....
Od jednog prolaznka cujem da je u Irmovu jedan lepo pecao deverike i bodorke na fider,oko 2kg ribe imao u isto vreme.

Били на Сави данас код бродоградилишта.
0 (нула) за 3-4 сата.

БУЏА БАБУШКА

Opet krompir

Послато са SM-J320FN помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

vukatrot

Na Paljuvima danas jako lose. 8 babuski za 5 sati fiderisanja. Najvise komada doslo na glistu.

Sent from my SM-A415F using Tapatalk

ZGODNI28

Bio i ja danas na Paljuvima ali na plovak.. Svako od nas se upisao sa po jednom bodorkom, uglavnom lep dan i punjenje baterija

sima71

Bio danas na Savi samo jedan mali koji je pusten,muvanje na kedera,ali baterje su napunjene.

Axkontra

U subotu se oprobao kod mosta dtd,u 8 krenuo vetar i sem 1 manjova nista.Danas dtd ka b.petrovcu,bio bas lep dan,bilo je nesto i ulova ukupno 4 ribe,polako se budi,sav ulov na glistu.Preko puta mene otac sa cerom od 3 godine,milina videti,dete ga utisava da ne tera ribu.

U pravu si,pocela je da se budi mada je kod nekih kolega uveliko budna...hehe.Ja danas ponovo pista,samo crvice imali,ja na fider nista,drugar imao lepu deveriku oko pola kile i jednu bodorku plus 3 peša...Jos malo i krece na bolje...Već sam nabacio prvu boju od sunca... :cheesy:

robertnfv

Dtd, lepo pecanje i prvi lepsi ulovi ove godine. Ribocuvarska sluzba radi svoj posao, sto mi je jako drago da sam ih video vec par puta na vodi,ali nije mi drago sto i dalje ljudi dolaze da pecaju bez dozvola, nabijaju se tik do mene i jos zabaci gde ja bacam cim izvadim svoj stap. Onda kada cuvar dodje pravda se kako ima dozvolu od prosle godine, pa valjda ide prvo opomena neka. Na kraju dao je oko 1050 din ukupno za njih trojicu, meni kidao zivce i pljuvao cuvara sto mu uzo pare narednih par sati.... Sve u svemu, ako zaboravim na ovu trojicu nesretnika pecanje je bilo uspesno. Uglavnom sitna bela riba, koji lepsi komad i par  lepih babuski.

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

matori

Juče, prvo plovkarenje na Drini od ove godine, 2 skobalja krupna, uzvodno od preliva na dubini oko 1m. Probao na crva, na običan hleb ,ništa, ali zato na angel dva uzimanja. Skobalj je spreman za mrest, grupiše se na plićaku, do 15. aprila će se izmrestiti...
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.