vradojicic i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Zoran

Izašao jutros malo na fiderisanje po Dunavu, ali ni blizu kao prethodnih nekoliko ovogodišnjih izlazaka. Čuj ni blizu  ... nikako  :lol: Crvići ništa, glista ništa, kiša maksimalno  :cheesy: Navukao sam vlagu samo tako. Sutra ću opet da probam na iste mamce, dodaću i hlebnu ružu. Voda 'ladna u PM, mislim da zato ne uzima nego potpuno miruje. Na doskorašnjih 5-6 se i mrdala pomalo, uzimala kako tako, ali na 2 ne mrda.

Pada  voda a kod mene je jos Tisa zamutila , znaci oranje.

Ja i Pekson proveli dan na Savi..Riba nije radila pa smo se kaljali i ludo zabavljali izguravajući kombi koji je Peđa zaglavio u blato na obali. Uspeo da uhvatim jednog ćoravog škobu dok je Pekson zamarao nekoliko krkuša.

Axkontra

Oprobao sam smudja na parce i bilo sta na varku,ali jos me zaobilazi,samo sam skinuo uspavanog raka.Odem kasnije na bandara cisto da ne prodje dan bez upisa, par puta sam povukao jato ka sebi,ali i grgeci su jos uspavani,ali bilo je par komada.

mladinaucnik

I ja bio juce (subota) na Oficircu, bacao varalice, ali mrka kapa.
Krenuo od Petrovaradinskog keja, tamo ostavio jedan sistem u kamenu, pa produzio do Oficirca, da se ucim da osetim dno i da vodim varalicu.

mariano 81

Danas malo na Šumaričko jezero. Vetar duva jako da mi varalicu baca u stranu. Bilo nas je 7 i niko nažalost nije imao udarac. Čisto izlazak na vodu posle 15 dana.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

Malo sa banditima na vodu. Bila i jedna stukica ali se nismo slikali.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Mizge88

Juce na Savi kod Ostruznice, prelep dan, dosta dobro radila riba. Uglavnom krupni skobalji i poneki sljivar i deverika. Bilo je i dosta promasaja i kidanja, ali dan pun desavanja  :)
Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Zoran

Izašao malo na par sati do marine i Dunava, pa kad sam već tamo, reko, da probam malo belu na fider i na crveta. I baš sam se prijatno iznenadio solidnom aktivnošću ribe.

Dunav baš brz, ali neverovatno čist za ovoliki porast. Uz to i ribice živahne pa kud ćeš lepšeg ugođaja od pecanja pred ručak  :cheesy: Jednako ili gotovo jednako je radila kod kolega koji su pecali na glistu i kod mene koji sam koristio crviće. Kod njih ipak malo bolje, jer kao da je pre uzimala veći mamac. Na 2 crveta ništa, na 3 tu i tamo ali na 4-5 uzimaju samo tako. Pored gomile sitnijih, dobio sam i ovih nekoliko krupnijih šljivara, krupatica i bodorki.

igorsimo

DTD,prvi upis,i godine i stapa...

Zoran

Bejah i ja danas malo u marini na Dunavu, pa se opet oprobao na fider. I ide to meni lepo  :wink: Nekoliko solidnih šljivara i nekoliko krupnijih krupatica, ostalo uglavnom sitnež. I sve na 3-4 crveta. Jedino sam stalno pogađao neko granje dole te pokidah više od nekoliko sistema. Toliko nisam iskidao cele prošle sezone.

js.bobrock

Bio.. Dtd. Deverikica i dva munjova spasise dan..

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

БУЏА БАБУШКА

Zagrevanje po malo

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka

Поздрав за Сркија :)

mladinaucnik

Bio danas na vodi u 2 navrata:
1. DTD Neoplanta, feeder - 0 bodova, ali sam video da ribocuvari postoje na tom delu (kazu iskusni da ce jos mesec-dva da obilaze i kontrolisu i da ih posle nema)
2. Kamenolom kod Ledinaca (posle podne, od 16-17:30 na varalicu), takodje 0 bodva.
Ali to poslepodnevno varalicarenje ce mi ostati upamceno, izgleda da si minirali nesto u Rakovackom dunavcu, u 3-4 navrata su se cule neke detonacije, po 5-6 za redom. Nadam se da su "krcili sumu" a ne "fatali ribu"

Axkontra

Subota dtd irmovo,fenomenalan dan sa cak 1 pesom od ulova

Nedelja jutro dtd ns,imao vremena od 6 do 8. Imao smudja od kiloipo i deveriku od 400g.Jedna velika mi je pobegla,jer gledam misine price sa vode , pa kaze idemo sa predvezom 0,10 i sesneskom,jbg nije izdrzalo prvi cim levo,a desno vec nema.