miksimethod, Boris90, gillespie i 15 gostiju pregledaju ovu temu.

Drina u petak, ujutru Radalj, 1 skobalj od pola kg i 1 ispravljanje udice, onda porast vode od HE Zvornik na 190cm i sva moc Drine. Uzvodnim stazama, Panovica gaj, Lonjin i na kraju ljubovijski vir gde smo 2 sata pred mrak izvadili situaciju...

Био сам на Тамишу ту негде код Опова од 05:00.
Данас сам први пут имао ситуацију да сам од 10 удараца имао 9 спадања и једно кидање вероватно шаран.  :eek:  :no:
Знам те бегове и куцања ка дну.
Мењао удице, облике и предвезе...
Једноставно 10:0 за рибе и треба због равнотеже.  :clap2:

"Ветрови ме ломе ја терам по своме!"

Axkontra

Mesec dana nece stukica.Juce na dve pozicije na irmovu i nista.Danas sam pokusao ovaj kanalcic,samo 1 udarac i to je to.Posle sam na ribarcu na UL imao akcije sa bandarima,bar nesto.

sindok

OtacMakarije

Данас радио од куће (хвала корони).

Пробао бар 5 врста кедера, у разним величинама.
Ни потеза.
Али дан предиван.
Сава мирна, радни дан, нема гужве, слаба магла, без вјетра.
Уживање.
Неупоредиво са канцеларијом.

Axkontra

Ujutro dva sata sam na kedera probao dtd u rumenci i standardno ni da pipne.Posle sam malo lovio bandare na lake varke.Imao sam 5 komada.

Zoran

Osvanu lep utorak te odlučim da zapucam put Tise.

Jedan od dana sa najkraćom obdanicom u godini, 22. Decembar svake godine, ali neobično lep tako da je izmamio mnoge ribolovce na vodu. Pozabačivah fidere u nadi da će se polakomiti neki šljivar, ali džaba ...

Blizu nije bilo ničega, a malo dalje od obale i u većoj dubini sam i mogao nadati nečemu. Ali avaj, na mestu gde obično pecam sa max 60gr sada je malo bilo i 80gr. Tisa opet neuobičajeno brza i jaka, kao uostalom i najveći deo ove sezone, te mi fideri stajali ko perce ... mogao sam ja staviti i teže hranilice, ali onda osnovna poenta fidera, po meni, gubi svaki smisao. Planirao sam da ostanem i naredni dan, ali se popodne diže neki vetar te posumnjah u prognozu i zbrisah nazad u marinu. Pošto sam već imao mamce i primamu, kao da probam malo sa pontona. I tu se lepo napecah. Za sat-sat ipo napecam lepu količinu osrednjih šljivara i krupnih krupatica  :smiley: Odlučim da ostanem u marini i naredni dan, te lepo poranim i negde do podne se napecam kao u najboljim letnjim danima  :smiley: Riba jeste uzimala veoma pipavo, ali je baš uzimala. Samo malo zatitra vrh Maverčića i tu je. I to na tri crveta isključivo.

Ušće Bosuta u Savu
Volim da pecam sa ova dva moja Profesora ... začas prođe dan  :cheesy:

Zoran

Danas izašao malo do marine, pa kad sam već tamo uzeo da malo i zabačim. I slatko se nafiderisao. Ciljao sam bodorku, a ne bih se ljutio ni na nekog šljivara da naleti. I baš tako i bilo, uz gomilu malih krupatičuljaka. Počeo sa manjom udicom br. 14, sa jednim crvićem. Ko velim, male su. Ali neće one jednog ... samo četr i to na udici br. 10  :smiley: Jes da me produvala košava, ali bilo je zanimljivo. U sredu ću da proverim kako će biti na ovaj porast vode.

Little_fisherman

🐳🐋🐬🐟🐠🦈

Zoran

Uhvatio danas nekih 2,5 sata pre početka kiše, a onda se junački povukao  :smiley: Ali sam se i lepo nafiderisao. Za razliku od prošlog pecanja, danas je bilo u mnogome različitije po više elemenata. Kao prvo, pecao sam krupnije primerke, čak nekih 10-ak vrlo krupnih krupatica. A kao drugo, počeo sam pogrešnim mamcem. Prošli put je uzimala samo četr crveta, danas slabo crvići. Probam glistu, kad ono radi  :smiley: Osim toga, trebao je vrlo dug predvez, 70-80 cm i što tanja udica. Dok sam sve to ispogađao, poče i kiša ... ali zadovoljan sam učinkom a posebno efikasnošću jer gotovo da nisam imao nijedan poromašaj.
U petek otvaram novu sezonu na istom mestu, videćemo kakvo će biti otvaranje.

nadal

Ne secam se kad je bilo 15 stepeni za novu godinu. Juzna Morava, voda je malo veca ali nije strasno kako je 3 dana padala kisa. Deluje kao da bi i mogao neki klen da se iscacka, doduse ne na ovom mestu, posedeo pola sata, pojeo pitu i nazad, ionako mrak pada u 4.

Tradicionalno , izlazak 01.01 og
Vreme martovsko, za 10ku..
ekipa standardna , kafa , rakijjica ..

Bećari olinjali , zelim Vam sve najbolje u Novoj godini..
Da ste mi zivi , zdravi , veseli i rumeni ..

Pozdrav (sto bi rek'o drug Pex)  smiley033

Axkontra

Overio dunav danaske,docekao zoru na vodi.Nazalost bez ulova a dan vrhunski.

Zoran

I ja otvorio sezonu, doduše u marini, ali vrlo uspešno. Opet sam se slatko nafiderisao, ali sam i slomio vrh od Maverčića. Ne znam kako, kao nešto je zakačilo dole, grana ili šta već, ja malo podigao a on samo K V R C  :cheesy: Koliko vidim, samo sam vršni provodnik, možda i nabudžim nešto pošto sumnjam da ima vrhova za taj model.