damjangsxr

Bio sam danas do Dorcola za svoju dusu da probam da osetim nesto na stapu dok cekam devojku da zavrsi sa poslom.Dosao i sreo par kolega koji pakuju opremi sa recenicom "nema nista ni trzaj" al se odlucih da oprobam srecu.Proveo sam 3h i za to vreme uhvatio 2 cverglana na feeder od oko pola kg sa kojima sam nahranio pored macke i za kraj na varalicu sa kojom sam se igrao upecam prvi put u zivotu ribu na varalicu i to Smukija od 800gr.Kolega pored odusevljen pita me sa cime sam ga upecao ja kazem sa varalicom " kaze znam nego sa kojom" rekoh "e to ne znam jbg ne razmem se "  :lol: Kolega mi je pomogao i slikao me kao uspomenu i hvala mu do neba.Dobio sam i edukaciju za manje olovne glave jer je video da sam neiskusan u svetu varalicarenja.Sve u svemu mnogo lep da i za sada moja najveca upecana riba.  :tongue:

srce

Isprosavijao celu Grocku uzduž i popreko svim znanim tehnikama , krupniji smudj "has left the building" .

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

nikad ne veruj zeni koja laze

Lebac ti mekani  :eek: potežeš ko Dok Holidej  :cheesy:
Evo samo da  :bye: Ibaneziju da se ne sekira bacam li ja varku više uopšte ?  smiley194

I da javim DDJ-u da sam ga poslušao ... bio moj drugar iz Sente Rudolf "crvenog nosa" , doneo mi multić Shimano Curado K201 , pa sam ja prolazio osnovnu obuku u "bait castingu" , a on pokušavao da prevari nekog vrbaškog baseka .  :ok:
Sve u svemu , lepo provedeno nekoliko sati  :ok:
Mada mi je žao  :sad: što juče nijesam mogao sa mojim bratom Mihom na Savu , pa da lepo natenane natežem Tetku ... i Dizel ... i Dragana   :cheesy:

Danas popodne DTD,do mraka nista ni da pipne.ostao bi duze al sam prilikom spuštanja opandario :sad: i to posteno batak modra kvrga.Sad se lecimi zamazujem ima da rzem do 21h. :lol:

Zoran

Bio i ja juče na pecanju, Tisa. Baš poranio, ali me neprijatno iznenadila ogromna masna mrlja uz desnu obalu i nesnosan smrad nafte. Valja je opet neki ''savesni i odgovorni'' brodar prao tanker ... Kad sam zaključio da će ta mrlja prolaziti satima, pokupim pinkle i prebacim se na suprotnu stranu gde nije bilo te nafte. Ali nije bilo neke dinamike, svega nekoliko sitnih krupatičica. Jedino je sve što sam koristio tog dana bazdilo na naftu ... ima da se perem do proleća.

pexon

Bio sinoć na blic do Save. Došao i matori varaličar. Ja mu dade Rivera pošto je rasprodo stare motke, a nova mu još nije stigla. Pokida čovek dve hranilice u dva zabačaja. Naviko da zapinje ko sivonja, a ja mu objašnjavam da ja na taj najlon pecam 5 godina i ni jednu hrandžu nisam u zabačaju pokidao. 🤣
Elem, sat vremena 0 bodova, neće više noćom.

Spojene poruke: 20 Novembar 2020, 10:20:56

P. S. Varaličar nije ni peco, juče mu bio dan za sejanje.

Axkontra

Dtd po par sati u subotu i nedelju ujutro,nije htelo nista.Hladnoca krece, samo 1 napad na kedera na dubinci,ali sam zakasnio,ode keder.Bice bolje drugi put.

alehandro

Topla Mlava, ništa da pipne od bele ribe. Ne računajući krkušice ili šta je ovo već. Samo jedan smuđić od 10 cm se zaleteo na krkušicu koja se upecala. I jedno bandarče. Malo nas obišli labudovi i to je to. Voda u opadanju. Biće bolje neki drugi put.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

NikolaNS

Danas na Dunavu kod Futoga probao smudja na silikonce ali se na tome i zavrsilo. Iskidao dosta sedova ali dzabe. Izgleda da moram cekati jos 10 godina da bih upecao drugog smudja na dzigovanje na tom terenu...
Nizvodno od mene bila neka dva fiderasa, isli na mrenu ali nista. :no:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Juce na Savi , Obrenovac.
Sitan skobalj 200-300g  citav dan, poneka deva i poneka prevarena plota isto sitna...
Video se sa par Vukova na par sati koji su bili u blizini, malo divanili i zverali okolo sta plovkarosi rade. Sitno i kod njih ovaj put, mada pricaju da je bilo bolje pre par dana.
Sava raste polako u ovom delu, ali je lepo guta Dunav u Bg pa nije neki problem . Boja  lepa za pecanje , ima malo lisca i trulezi koje nosi u raznim slojevima , ali ne smeta toliko i moze da se radi sa cescim povlacenjima. Kapiram da bi na neku "cekalicu" bilo problema mnogo vise.
Lep dan na vodi  od 8:30 - 15h i klasicna zimska igra.... fino tanko i pipavo .

Zoran

Bio i ja juče i danas na Tisi. Prelepi dani, pogotovao današnji. Juče se nisam proslavio, samo nekoliko sitnih belih na fider, ali danas je od samog svitanja bilo dinamike, kako na ''usedelice'' tako i na fider. Zamalo da izfiderišem jedno šaranče od okolo 2 kg onako odokativno, kad se otkači ... Ali su zato na ''usedelice'' došla čak 2 u meri i par sa povratnom kartom. A bogami i jedna lepa štuka od 1,7 u kg, na živog povećeg kedera.

Ako bude sreće, u izgledu je bar još jedan izlazak, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog ovako lepih svitanja u izmaglici  :smiley:

DDj

Posle hladnog i maglovitog dana popodne se razvedrilo, pa sam otisao na par sati do Kolubarskih bara, da varalicim stuku. Rezultat - par stukica nesto ispod mere ili oko mere, nisam merio.

Koristio sam staru dobru Excalibur XT3 varku, stap Daiwa Black Generation Minnow Darter i multic Daiwa Tatula SV TW. Divno vece na vodi bez daska vetra, vedro nebo i svez vazduh...

Imam par slika na telefonu, treba da ih skinem.

Zoran

Bio danas malo do Tise, sa namerom da pecam neka dva dana, ali nakon par sati odlučim da se vratim. Na fider tek nekoliko mikro glavoča, a ni ništa zubato nije htelo. Sve u svemu, sezona na Tisi je završena, pa ću se malo više baviti na Dunavu jerbo mi je ''pri ruci'' u marini.

Previše je magle u ovo doba godine za bezbedan prelazak preko Dunava, te do kraja sezone ostajem na ovoj strani  :smiley:

DDj

Samo sitna stuka, Kolubarske bare. Probao kasike, glavinjare, voblere, tviceve...Bice bolje. Naravno, sve plivaju i dalje, suvisno je i reci.

Axkontra

Dtd novi sad,vec tri nedelje corak,danas orkan udara.Bio ribocuvar kaze na celom terenu bude 1 stuka dnevno.Kaze kanal pun bele ribe,kaze crvenperki ko nikad i stuka ima sta da jede i dzabe ste krecili.