mariano 81

Jutros, bio na vodi . Štuke se praćakaju, ali su nezainteresovane. Probao sa kašikom ,leptirom, silikonci i ništa. I na kraju poče da duva vetar i odustah. Bitno je da sam izašao na vodu. Inače pobesneo sam kad sam video smeće, ostavljeno na obali. Kome sve daju dozvolu u ruke.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

ZGODNI28

Juce tamis... Polako se bistri i ulazi u korito.. Riba slabije radi ali sam ipak izvukao dan na kraju...imali smo i jednog neocekivanog gosta, sa kojim smo se rado druzili..

Ponovo Sava, overio novi fider...

Bilo je 15-tak lepojki, na mišiće...

jekicr

Bio na pecanju petak i subota, Tamiš-Farkaždin, nivo vode u opadanju, u svakom slučaju lepo pecanje, bela I babuška, veličina oko 300gr ali radi sve vreme

cure46

Bio juce na Begeju , Sljunkara kod Perleza, voda visoka zbog otvorene brane i nosi prava travnata ostrva sa sobom. Pecanje fiderom vrlo tesko, ali se iscackalo po nesto sitno . Ima dosta sitnog sarana, od oko 300 - 400 g,  koga koliko sam video uglavnom svi pecarosi vracaju. Nakon odustajanja od fidera , presao sam na plovak,  u rupama izmedju plovecih ostrva ,ima dosta sitne koja stalno radi tako da je bilo zanimlnivo.

misoo83

Bio u Deliblatu na jezeru Kraljevac i od 6h do 14h imao oko 150-200 cverglana mozda i vise  i jedna mala deverika koju sam vratio u vodu :cheesy:

damjangsxr

Bio sam danas na Sljunkari kod Perleza od 4 ujutru do 12h kao i kolega od pre nekog posta ali bez uspeha.Pre mesec dana na ovom mestu lepe babuskice i mali sarancici koje smo slatko vracali u vodu a danas ni da pipne.3 dubinca ,2 feedera i 2 plovkare i nista.Hranili,pecali na seceras,glistu,crve,hleb ma ni da pipne.Drugar upecao skoljku za ovih 8h koliko smo bili tamo. Momci pored nas isto prosli doslii posle nas otisli pre nas  :sad:

js.bobrock

Na dtd blizu Kucurske brane, danas od 6- 14h fino radila babuska, bilo je 30- tak kom, ali sitna bas oko150- 200gr. Zanimljivo, samo 4 munjova, i dve mini deverikice..

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

mladinaucnik

Juce DTD Neoplanta, brzopotezno od 18:30 pa do 20h, direktas 6m, crvici i prihrana od prethodnih pecanja.
20ak mini deverika, od 5-10cm, 3 "redovne" i 4-5 manjova.
Zanimljivo da manjov krenuo da se javlja tek od 19:30

Na plovak moglo da se peca, doduse kasnije oko 19h bez problema, do tad bilo trave i u obali. Fider nisam ni nosio.
Voda ide ka NS, lepo gura, uvece krenule grabljivice da vijaju ribu sve u 16.

Spojene poruke: 13 Avgust 2020, 21:18:21

Veceras popravni, kum i ja, plovak.
Ista meta isto odstojanje. Kod mene isto kao i prosli put, kum imao neke velike udice pa vatao samo manjove, na 5-6 crva.
On imao i jednog linjaka, u obali ga dobio, na 3-4m.
Oko 18h otvorili prevodnicu, voda krenula ozbiljno, i ono sto je bilo mesta bez dtrave ispred obale, ni toga vise nije bilo. Ako si nahranio mesto, pisi propalo, navuce se trava i ne mozes pecati. Jedino da trazis rupe u travi pa da tu probas nesto iscackati.

Izgleda da je kanal vise neupotrebljiv za pecanje od trave.

god-ar

Mali lepotan sa kanala...  :cheesy:

Dtd u Srpskom Mileticu...

Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

peconi

Bio ovih dana vise puta na Savi na terenima od obrenovca do boljevaca, vrlo slabo, skroz usitnilo na fider.

ribolovacnis

Bio na pecanju, lokacija u blizini Donjeg Milanovca, 5 dana.
Uglavnom mogu reci jako tesko pecanje, ne toliko zbog uslova na vodi nego nego zbog nemogucnosti selektovanja krupnije ribe.
Ciljana riba od starta bio je saran ali sam se nadao i krupnoj babuski ili deverici kao kolateralu.
Pecao sam feederom, dva stapa, s tim da je jedan bio klasican sistem sa dlakom.
Izsondirao, nasao pojas sitne skoljke (sto mi je potvrdilo nekoliko kacenja iste za udicu) na 40-ak metara daljine. Dubina oko 5 metara.
Poziciju hranio spombom mesavinom secerca psenice i konoplje.
Sto se tice desavanja i ulova - bili su konstantni. Jednostavno nisam uspeo da privucem krupnije primerke na hraniliste tek sporadicno po koie pecanje. Sljivar do 250-300 g i deverika od 20 ak cm su me unistili. Kupili su apsolutno sve sta sam probao od mamaca. Secerac, psenicu, glistu, crva. Kombinacije tih mamaca.
Povecavao udice, kratio priduzavao predvez, ma nema sta nisam radio , povecavao kolicinu zrna na udici ali ih se nisam.mogao otarasiti. Vrhunac je bio sljivar koji je pokupio tri zrna cukk-a med na dlaci na owneroboj udici C3 velicine 2. Dalje nisam znao sta i kako.
Od pojedinacnih sporadicnih ulova krupnije ribe recimo 3-4 saranceta dnevno velicine 500g do kilo. Krupniji se nisu javljali. I 3 babuske kilasice za 5 dana pecanja.
Probao sam i bez praskaste, samo sa olovom ali opet isti dosadni sljivar.

Sad dodjoh, na danasnji praznik obicno se pre ili posle za vikend odrzava somovijada u mom gradu, koje nece biti zbog korone. Posle sinocne kise, vodostaj vrlo visok. No opet, sad kad na Moravi zive duse nema, uspeh da prevarim par sitnijih, jednog debelog godisnjaka, i ovog merasa prvog u sezoni.

Dosao na snop glista, i ne bih ga postavljao, da ne moram da pozdavim Ibanezija, jasno se vidi moj spro dyno force pilk i rhino 840. Na ovoj vodi i uslovima ulov ko kuca, da sam na takmicenju, mogao bih opusteno na spavanje do jutra.

mariano 81

Kad je neko maler, baš je maler. Jutros od 06h sam bio na jezeru i prvo raspakovah dubinac i nakačih kukuruz na njega sa pva kesicom u kojoj je bio spod. Zabacih ga i krenuh da sklapam feeder štap, kad udari šarko ili amur. Savi štap i poče da mi odmotava najlon sa špulne, kad ga uzeh da mu udarim kontru i namotam , otkači se. Je.... ti Trabucco udice. Kad sam gledao skoro Lov i ribolov, čovek lepo kaže, najbitnije su udice i nažalost bi u pravu. Morao sam da se zadovoljim deverikama i cverglanima.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

Axkontra

Nafiderisao prve somove u zivotu, ovaj mali prvenac je muski udario I neodoljivo podseca na kapitalnog cverglana, ovaj veci kao kesega ga pipao. Oba plivaju dalje.