Izasao malo na Dunav da je opipam.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Spojene poruke: 12 Jun 2020, 12:20:48

da dodam  :bye:

Zoran

Bio i ja par dana, ali na Tisi. A Tisa mutna, prljava, nosi svašta a donosi još manje  :smiley:
Ništa zubato, ni pipanje, a nije da se nisam trudio okolo toga. I opet navalili oni šarančići sa povratnom kartom, jedno 7-8 komada, svi jednaki  :smiley: Na kraju sam nanizao 4 (četiri) zrna kukuruza na dlaku, i mali opet to lapne ...
Pokušao sam i sa fiderom, ali je Tisa enormno brza, pa je tamo gde inače treba 30 grama sada trebalo 60+ ... Maverčić mi se smotao ki pereca. A vaditi teškaše za one male piranice i nije neki fazon. Gomila ih je bila, i to sve ona veličina koja nije nizašta ... prevelika za kedera a premala za neki oblik pripreme. Možda stignu i da porastu. Srećom, pojaviše se i par većih deverika, na kokice namenjene šaranu, onako pravo niotkuda.

Mrkela

I ja sam pre neki dan bio na Tisi, prvo stao na Titelsku stranu ali tu nisam pecao jer na levu stranu od mosta sve splavovi i camci uz obalu pa mi se bas i ne gura tu a na desnu stranu bas i nisam nasao neka mesta sem neka dva koja su bila zauzeta, pa sam presao na Knicansku stranu tu pecao do neki 12 sati i imao nekoliko deverika, par lepih babuski i jedno sarance pola kile.

robertnfv

Dunav u petak slabo, tek koja lepa riba vredna pomena,dosao kuci u o3h i odma u o4h u B.gradiste, riba radila kao na traci. Pecao iz ruke,na svakih minut jedna riba. Pokusali sa krupnijim mamcima da selektujemo koju vecu. Riba je uzimala sve od mamaca. Neke su imale rane po sebi, riba vracena nazad.  Sve u svemu prelep dan.

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

mariano 81

Mršavo , sa invazijom cverglana na skoro svaki zabačaj.
Došlo mi da batalim feeder.
Babuška ni da pipne.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

Jutros Dunav,nista ni da pipne.Vetar hladan prodavao me skroz dok sunce nije malo izašlo.Ali nista nije pomoglo,ni pipanje. smiley033

vladimir022

Borkovac subota od 17h do danas do 13h malo je reci tuga
Nas trojica 6 stapova sve moguce kombinacije samo regan, a ni njega se nije moglo napecati i po koja bodorka i deverikica..

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Andrija989

Danas bio u Opovu. Prelep dan, na vodi bio od 5h do 13h. Riba bas slabo radi, i jako slabo se javlja na povrsini. Imao 2 babuske po  400gr, jedno kidanje - pretpostavljam sarko,i jedno spadanje krupne ribe. Sve u  svemu, prelep dan, ali riba bas bas slabo. Izuzev gore pomenutog, nikakvog pipanja nije bilo vise. Inace, bilo je dosta ribolovaca, ali nisam video ikakva desavanja kod njih. Kolege cuvari uredno dolazili.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

sima71

Danas bio na Savi,pala 2 Smuđa na muvanje i 2 omašaja jedan malo preko mere i jedan 6.1 kg dužina 76 cm

NikolaNS

Petak poslepodne na Dunavu - 5 belih oko 300 grama i par sitnih.
Subota poslepodne na Dunavu - 5 deverika i 2 meleza sto je retkost ovde gde ja pecam.
Danas poslepodne isto na Dunavu ali ubise ovi sa camcima i gliserima, a Boga mi i vetar... Sreca pa sam poneo takmicarca osmicu... :lol: Posle sat vremena se spakovao i pravac kuci.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

js.bobrock

Jutros od 6 do 9 na VBK bacao varalice sve moguce koje su mi pale na pamet- ni trzaja.. Par pracenja doduse, ali od strane ribica cirka desetak santimetara.

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

mladinaucnik

U subotu krenuo put Neoplante, prvo me sacekali radovi na putu, pa upoznavanje manje poznatih delova Klise, posle zbog takmicenja se premestao.
Od 6h pa do ~12h, rezultat - cverglana oko 20kom, 2 deverike i dobrano izgorena leva ruka.
Vezbao se, da ne kazem eksperimentisao sa popup-ima, ni da pipne, SBS i SW - 0 bodova. Posle se prebacio na klasicnu udicu sa crvicima. Problem kad se ima samo 1 feeder stap pa si organicen koliko mozes da se razmases.

matori

Juče sam proveo nekih tri sata na Drini, početno prihranjivanje gica mix (skobalj) i hlebnim kuglicama davalo je samo sitnu ribu, skobalja i ploticu ispod mere. Promenio sam poziciju i spustio se nizvodno pedesetak metara, bez hranjenja sam dobio dve lepe plotice i finog šljivara, sve na plovak. Interesantno da skobalj ne radi, ima ga ali kao da se ne hrani...nezainteresovan skroz.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

NikolaNS

Danas posle kise izasao da vidim kakva je situacija sto se tice vodostaja i da par puta provucem varalicu. Od ribe jedino mrtve deverike i mrene uz obalu, ne znam koji je razlog. Futog u pitanju.

alehandro

Lepo pecanje sitne bele, babuške, deverike, bodorke na Srebrnom Jezeru. Ceo dan promenljivo vreme, te kišica, te sunce... Uglavnom je dolazila riba na glistu i na kraju jedan crvić. Radila ceo dan, od 7 ujutru do pola šest popodne. Radila je i kad smo kretali. Dosta vraćeno, nešto malo ostavljeno komšiji za talandaru.