obradovicsrdjan

Danas prvi put upecao ovog crnog peša u okolini Požarevca. Trebao sam da ga sačuvam za akvarijum. Obično su žućkasi kod nas. Možda se upecao da izrazi podršku za Floyda:)

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

matori

Juče sam na Drini baš lepo prošao, 7 lepih plotica prosečne težine oko 700 gr. Bolonjez 5m, plovak 3gr i običan hleb na udici. Reka je posle jutarnjeg nadolaska držala nivo pa je riba prišla sasvim blizu obale, na dužinu štapa, prava uživancija moglo se i sedeći pecati.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Mizge88

Titel, Tisa puna mace. Uspelo da se isčačka neka sića. Bilo je i standardnih šarančića oko 500gr,  15ak kom koji su odma vraćani u vodu. Ostala riba takodje pustena da poraste.

Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Anker

Mi iznad 25.km Tise, a Zoran u marini u Titelu

Sojer

Jarkovačko jezero od petka do nedelje 0 bodova, tuga.

mknezevic

U subotu od 8h do 15h na Dunavu sam uspeo samo jednu krpupaticu da iščačkam i nekoliko peševa.  :no:

Subota, Drina u Badovncima, pre podne na silu jedno 15ak riba, od 18h krece kako treba. Saldo, kofa ribe, 30ak komada, mrena, skobalj, plotica, nosara.

alehandro

Od 8 ujutru do 9 uveče ništa. Samo ja upecao jednog šraca na glistu. Probali smo sve, kačamak, pop up boilice, gliste, crviće, kukuruz nekoliko modela i aroma, katiše, tigrov orah, stiropor... Ni pip. Bili smo na Toploj Mlavi, ko na takmičarskoj stazi, auto na svakih 10 metara. Niko ništa, bar mi nismo videli. Uglavnom svi jure šarana, tek poneko peca belu ( na primer ja). Bar je bilo lepo vreme.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

mariano 81

Od 06h jutros pa do 12h na Šumaričko jezero feederom  plus klasičan dubinac na kukuruz i dve udice. Mamac crvi ,pop up boile i Cuk i primama sa aromom meda. Uništio me cverglan. Preko 20 komada, dok je imalo smisla brojati ih. Čak mi na dubinci koju sam okačio kukuruz na dlaku zakačio smradina.

Послато са Redmi 6 помоћу Тапатока

skvrl

Juče od 4 popodne do 8 uveče - Dunav kod Banoštora, bolonjez - prihrana kuglama, mamac crvi, hleb - 0 bodova...

NSBucov

Sad mi malo lakše, mislio sam da nešto jako fulam - prekjuče Banoštor, hranilica puna hleba, iz čamca na prolaz - ništa, nula, ni drmanje.
Bucov Bolen Asp

NikolaNS

U subotu isao na kanal da probam gumice za stek. Onaj dole je svaki cas otvarao i zatvarao prevodnicu, nikako da se riba navikne. Uprkos tome dosle ove dve lepe (svaka po 600 grama), desetak oko 300 i par komada od 150 grama.

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

ljuba1970

bio danas malo do Save imao jednu mrenu oko 300,400 grama i još dve mislim da su krupatice na fider,prvi put sam napravio primamu kako treba,to za pola sata pecanjapa naišla kiša,od kako sam kupio štap ne može da sastavi dan bez kiše da se lepo nauživam,to mi je i prva mrena koju sam upecao,plivaju  i dalje valjda će uskoro nešto i vredno slikanja pasti.Sad od našeg druga Marine savet primenjujem ,ostatak hrane u zamrzivač dok žena ne vidi šta je unutra.

Mika Alas

U subotu bio na Tamišu u Sakulama.
Vreme idealno, bela fino radila, dobio par lepih krupatica i to je to.

Ribočuvari špartali čamcem i obalom.  smiley033

bolenbgd

Odavno losijeg pecanja na Savi nisam imao kao danas. Voda u manjem porastu,blago zamucena, idealna. Sitna krupatica ubi na crva, a ostalo nista da pipne.