Necastiva_Sila

Danas, i predhodna dva dana bio na pecanju. Rijeka Bosna, oko Doboja.
Na nedelju pecao feeder tehnikom, kupio i ocu feeder stap pa i njega da izvedem na svjetlo dana, s obzirom da zna samo za dubinku. U jutarnjim satima par sitni klenova, u podnevnim satima, sam boziji krkan, u vecernjim satima sljivar.

Juce, izasao predvece na jedan sat do mraka. Uhvatio prvu ribu na tehniku varalicarenja. Fin primjerak klena.

Veceras, ista lokacija, isto na sat vremena, poslednji par zabacaja i fin primjer smudja.

Sve C&R.

Ako se ovako progresivno ka boljem bude pecalo iz dana u dan, ima da kroz sedam dana izvucem sirenu.

obradmiki

Danas Tisa,jedna velika 0 ,ubi vetar :grin:

Sad se vratio sa Mikice, napecao se baš baš lepih babaja,  nisam brojao ali ih je bilo preko 30...boli ruka :lol:

Pedja1987

Jutros u 6 otisao na Drinu sa calcem, ni pipanja, bar do 9h. Voda mala, vetar unija, bukvalno izbija stap iz ruke. To manje vise, nego sto je situacija vise nego odvratna. Kesa milion, ulozaka, puna plaza zileta i flasa. Uzas jedan. Posle podne cale ponovo otisao i imao je 4 skobalja.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Mika Alas

Danas izašao malo na Dunav u Zemunu da proba novi fider štap. Ništa osim par trzaja, vetra i nekoliko peševa od kojih su dvojica sebi uradili endoskopiju koliko su progutali udicu. Ako ništa drugo, barem sam proluftirao glavu.  :rolleyes:

sima71

Juče i danas pobegao na Savu ,imamo svi muke da navatamo kedera i loše vreme,ali pecati se mora .Riba uopšte nije aktivna,ni pipanje,ali kod nas od prvog ribari postavili vidno alate ,žao mi što nisam poneo tel.da slikam.

ljuba1970

bio danas do Save da probam novi štap rivercraft feeder ,samo peš mi se javljao ,štap lepo registruje svaki trzaj meni je bilo zanimljivo i to pošto mi je ovo prvi put da pecam na fider,a i mesto nije bilo baš neko ,pošto je put gde obično pecam blatnjav pa nisam hteo da rizkujem da se zaglavim

NikolaNS

Juce poslepodne brzinski izlazak bolonjezom na Dunav. Oko 7, pola 8 pocinje da se javlja sitna bela i to je to. Od grabljivaca ni traga ni glasa. Bice bolje!
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Zoran

Izašao i ja malo u Tisu, od utorka popodne do četvrtka u podne. Ubi kiša i severac, onako baš ladan, skoro ko severac  :wink: Prvi dan sam jedva izfiderisao neke 4-5 krupatičica, u sredu par babuškica i to jedva posle niza radnji u promeni mamaca, udica, predveza ... ali je zato počeo sitan šaran na parabolike. Među tim pionirima bejahu i dva ''omladinca'', 2- i 2+ kg, onako za početak sezone posle lovostaja. Od četvrtka sam očekivao više, delovalo je da se vreme kao malo stabiliozovalo, ali od 04,00 pa do oko 11,00 ni pipanje ninašta zabačeno. Čak ni peš. Ali OK, bilo je sasvim lepo pecanje, mada sa malo više vlage i hladnoće nego što prija  :smiley:

Sinoc lepo vece na Dunavu nije bilo hladno a onda udari kosava toliko je duvalo da smo svo vreme bili okrenuti camcem uzvodno a sidro nizvodno.  Povrsinska aktivnost nula al se riba lepo javljala pod uslovom da zabacis vobler a da ti ne zavrsi u celu posto vetar tukao pravo u facu .
A kupa se sarko leleeee  krokodili se izbacuju kad rokne mislis da je bombu neko bacio . Prestavi me pticurina vise puta  :wink:
Jos kad pogledam prognozu za naredne dane dodje mi da se samoubijem , uzas !

Jutros Dunav,Sremska strana. Ni da pipne menjao dužine preveza,daljinu i ništa.Od mamaka crvić i boile al nece. smiley033

Pedja1987

Ka bio na Drini danas, neka 2 sata. Uhvacen jedan skobalj ispod mere i vracen.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Danas na Savi, uzvodno od Obrenovca. Prvi put na mestu, sondiranjem našao pojas školjke na 25 m od obale. Inače je spoljna krivina pa voda tu lepo gura. Od 7 do 14h gomila sitne ribe, mahom krupatica, nosara i svega 2 peša.
Posle par sati to lako dosadi pa sam probao da isčačkam nešto krupnije, vredno fotografije ali bez ikakvog uspeha. Nosara od 200gr uzima Alpsku sa udicom br. 10. Riba aktivna i jako alava.
Kroz priču sa lokalcima sam saznao da se taj teren, Kupinovo-Progar, konstantno kasapi stujom i mrežama. Ne čudi što se samo sitnež javlja a tereni prelepi...  :sad:

Danas otišao sa drugarima na one bare kod Lesnine,ja prvi put.Ambijent odličan,al ulov slab neće nesto. Samo dve crvemperke. smiley033