Axkontra

Oficirac, ni da pipne. Ali jutro je bilo carsko.

alehandro

Srebrno Jezero danas od 12 do pola pet. Petnaest babuški, sitnijih, desetak bodorki, nekoliko kedera i nekoliko glavoča. Ja zadovoljan.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

Sad stigoh, jedan peš i 3 peckanja. Crvi netaknuti. Sva ribaja je definitivno otišla u pritoke.

I prethodnih par izlazaka su crvi ostali skoro netaknuti.

Necastiva_Sila

Policijski sat pocinje od 20:00h, riba pocela da radi od 19:45h, meni treba 10min do kuce  :sad:   :lol:

Ajd barem sam napravio prvi varalicarski korak i zabacio u brzak   :cheesy:

Bio i ja ovih dana na vodi na po 3 sata ujutro.Plovak,hleb obican bez prihrane.Dodju babuske po 3-4 komada.Upecao 8 babuski u dva dana 3.4 kg ukupno...

Izasao juce i danas.Juce slabo tri kom meleza  na crvica debeli za mrest,pusteni.Otisao onako ne pripremljen samo stap i stolica.
Danas se spremio po propisu cetiri veca meleza sigurno preko 800 gr,spremni za mrest pusteni za dogodinu da porastu.Svi dosli na dva crvica uz obalu. smiley033

misoo83

Bio na jezeru kraljevac u Deliblatu, cverglan razbija na sve mamce i to se pecaju po dva na dubinca, upecao preko 100 cverglana vecinom jako sitni ali ima i po koji dobar :).Inace kisa padala ceo dan pokisao ko mis.

Axkontra

Krenuo ujutro na dtd ns, bio 1 smudjarak, Koji je pusten, posle Sam isao na mrtvu tisi kod b. Gradista I bilo je strasno, ni 1 drugu ribu nisam imao sem manjova, a mesto stvarno pre lepo, drugar se razume u pecanje na plovak on je imao solidan ulov dosta bele, golemog meleza I bezanje sarana. Nas dvojica kao da nismo pecali na 50 m jedan od drugog, odnosno ja nemam pojma.

mountainriverfishingstyle

mrfs

Kasnije popodne otisao do Sodrosa,slabo samo dva Meleza,na crvica.Pa kuci pre policiskog. smiley033

Sad stig`o. Jedan glavoč i jedno trzanje, na glistu, kalifornijsku.
Pri obali svuda vidim mrest, 1 - 2 cm, mlađ.
Dunav.

DarkoFilipovic

Danas ribnjak pik u Beceju,zaista zanimljiva voda,bogata saranom do nekih 3-4kg..od 9h do 15h uhvaceno nekih 15ak riba,tezine od 1.5kg do 4kg,sve na feeder. Zaista jezero za preporuciti,jedina zamerka je sto nema ni trunke hlada te je jako zeznuto otici bez suncobrana po ovakvim suncanim danima. :cheesy:

Opet otišao na Sociku,slabo pet lepih Meleza na crvica i na plovak smiley033

RobinEM

Sava , slika lose okrenuta zastita preko kamere

Zoran

Malo fiderisao na Tisi u subotu. Bez obzira na to što je Tisa gotovo potpuno prekrivena macom, moglo se  čak i malo pecati  :smiley: Prvi izlazak u Tisu ove sezone, pa i nije tako loše kako sam mislio da će biti. U nedelju je bio mnogo lepši dan i sa daleko manje mace, ali zbog obaveza sam morao ranije da se vratim sa vode. Pokušavao sam nešto zubato u petak popodne i u nedelju rano ujutro, ali samo par mikro smuđaraka pa sam batalio.

Uglavnom sitnija krupatica, tek poneka za u čuvarku. Na kraju, ispade to i ne tako loše kako sam mislio da će biti.