mrcko, alehandro i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

БУЏА БАБУШКА

Drugi izlazak u sezoni. Dunav.

Послато са SM-A300F помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

LemiLo41

Feeder na Drini

Poslato sa STK-LX1 pomoću Tapatoka

alehandro

Fider štapom na Dunavu. Neće bela, srećom varalice bile tu. Maver abyss 3,6 m, najlon Robinson method feeder 0,20 mm, glavinjara vida slim 6 cm i glavinjara mrša 6 cm. Dva komada, lep doživljaj pecati ih na fider štap.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

bolenbgd

Danas Sava, mesana riba. Sunce przilo kao u julu. Dok smo cepali pecenu kobaju i slaninicu, ovaj gari cepao primamu.

robertnfv

Danas poslednji izlazak na vodu dok ne prodje ovo vanredno stanje. Bio na Irmovu. Nas dvojica,razlicita hrana,mamci. probali smo svasta i jako slabo.. svakako smo uzivali u  lepom danu.

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

baracuda

Kanal Vizelj u Borči, 11.03.2020. Stignem na vodu u 06:30 i posle kraćeg markiranja ustanovim gde sam i šta sam. U 07:15 krećem da zabacujem. Hrana neka domaća ali pošto je jako svetla dodajem VDE Supercup Black da je ,,nagaravim" i malo Maroševih šarenih mrvica čisto radi kontrasta. Koristim ,,open end" hranilicu od 30 g i hranu mešam polu suvo da se što pre otvara. Plitko je, stajaća voda i nema potrebe da pravim beton u hranilici. Gađam tačku preko puta na oko 30 m. Tamo je pojas trske koji je suprotnu obalu osvojio do 10 m na vodu. Hranilica pada na 30 cm od trske. Tu je dubina oko 0.5 m. Predvez oko 35 cm od monofila 0.12 mm i na njemu ownerica 16-ka. Znam da ima krupne babuške a i šarana mada se njemu ne nadam baš. U početku zabacujem na 2 min pa povećavam interval na 5. Mala je hranilica i ne plašim se da ću prehraniti ribu. Međutim, ne dešava se apsolutno ništa. Menjam predveze, mamce, dodajem seckane crviće i gliste u hranu – ništa. Katiši, boltuška, podizači, spuštači, vlaška magija – jok! Meteorolozi najavili lep, sunčan i topao dan a ja se smrzavam. Navukli se oblaci ko da će... aj da ne citiram Radovana III. Mrtvilo! Al za utehu mi beše to što od nas desetak pecaroša, od kojih su svi lokalci osim mene, niko ništa ne uhvati.
Eeeee al sad ide ono pravo, oko pola 10 probi se sunce kroz oblake sive. Kao da nam dušu ogreja. Nakon 15 min, najosetljiviji vrh fidera zaigra pa se naglo otpusi. Lagana kontrica a baba kao mrtva. Malo odvuče u stranu i brzo leže u meredov. Hladna je voda pa i riba nema snage za neku borbu. Dobra je, ima 400 – 500 grama. Nakon 20 min lagano titranje vrha i onda šaransko savijanje. Kontra – tu je! Još jedna babuška ista kao prethodna. Slike u galeriji ulova feederom.
Zađe sunce opet u oblake i opet mrtvilo.
Šta se izdešavalo? Pa ništa specijalno. Našao sam gde riba dolazi da se sunča ali đe se kupa đe školjke skuplja? To za sada ostaje misterija. A postoje dve opcije. Prva je da je u samoj trsci a druga da je u dubljem delu kanala. Lično mislilm da je opcija br. 2 realnija varijanta jer je pojas trske u plićaku isto kao i tamo gde je moja udica završavala.
Ćerali bismo se mi još ali udari ova korona!

StokaNenormalna

Sava, danas, juce, prekjuce...ista situacija. Sitna bela, sunce, slab vetar... Shodno situaciji, bicu na istom mestu i sledecih par nedelja, svaki dan...

mladinaucnik

Petak "posle posla" 16:30 - 18h, skoknuo do DTD Neoplanta,da otvorim sezonu. Takmicarac od 6m, prihrana "od prosle godine" iz zamrzivaca, crv, glista, 0 bodova. Bilo jos sveta, fiderisali, mislim da je i kod njih slicna sitacija. Kolega pored 3 manjova,

Da se nadovezem.Sreda u isto to vreme sto si ti bio,je radila lepa deverika na plovak,glista i ruza hleba,zatim cetvrtak ujutro nastavak.Ne puno ali lepi komadi,a zatim cetvrtak popodne pa nadalje kao u bunaru,ni pip bar kod mene.Na plovak sam  pecao a na feeder ni udarac sem jedne slucajne deverike.Na feeder pored su vadili cvergle i po koju belu koliko sam video,crve nisam imao,juce nevreme krenulo kad sam zabacio,a lik pored mene za 4 sata imao jedog cvergla.Sad je hladno,bar za mene a cekam da otopli pa da vidimo sta dalje..

andricbranislav

Mrzi me da pišem svaki puta, ali evo zbirno... 4 izlaska na kanal DTD iza Neoplante u zadnje dve nedelje, feeder, jedan štap. Svaki put 6-7 deverika od 350 do 500 grama, plus 3-4 manića.  21-vog Srbobran, za 6 sati 22 meleza, pristojna, do 300 grama, krupniji nije išao. Ali sam pecao skroz levo u parku da izbegnem gužvu oko mosta. Nije loše, sve u svemu...

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

mrcko

Da ne bude svaka priča o coroni, u subotu sam po onom lepom vremenu imao divan doživljaj na komercijalnom reviru "Tim-Petrovčić". Iako sam se spremio za babuškarenje, imao sam svega desetak babuški. Ali sam na dva bolonjeza i klizeći vegler imao dvadesetak udaraca šarana, teških oko 3-4kg, od kojih sam četrnaest realizovao. Realizacija bi verovatno bila i veća da nisam lovio na predvez 0,12 i udice 10-8. Dobitan mamac je bio zrno šećerca i jedan crvić.
Riba je jela kilavo, iako se već sasvim solidno bori. Tražila je što finiju prezentaciju. Tako da je još samo jedan momak imao veći broj riba. A svi ostali koji su pecali na fiksne sisteme i fidere, nisu imali više od dve-tri ribe. Izostanak primame (koju sam pripremio ali nisam bacao) je izgleda bio pravi potez. Jer na maloj stazi svi bacaju mnogo hrane a šaran izgleda beži od toga.

NikolaNS

Bara u Futogu. Kao u horor filmu...

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

DarkoFilipovic

DTD  u Srbobranu danas,babuska poprilicno aktivna,uzimala je i crva i glistu,malo ucestalije na glistu s tim da su na glistu dolazili krupniji primerci,sve u svemu lepo pecanje sa dosta akcije

js.bobrock

Slajz u Vrbasu, nula bodova, ni cimnulo nije

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

mariano 81

Šumaričko jezero, ni da pipne. Preko obale dva lika na petljaše 3-4 babuškice i nekoliko cverglana. Ribe kao da imaju policijski čas.