Dervis88, skvrl, Lazar_ns i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

robertnfv

Kanal dtd, jutro hladno i mraz. Kasnije fantazija. Riba je slabo radila, a vise sam išao da izprobam stap i masinicu. A i sto se super pokazao prilikom transporta,lako montaza i demontaza. Ulov vracen

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Bio malo da probam prvo bass-a ali nije se još probudio pa se prešaltao na smudja i to je bio pravi potez.....ni čvrk. Al' bar sam uživao u prelepom zalasku sunca...

Dva divna februarska dana na Kasapskoj adi.. :)

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka

dekula83

Nedelja na Misarskoj sljunkari radila babuska od 300-400grama, svi su imali od 5 do 12-13 komada ja imao i jedno sarance malo naravno C&R, sve u svemu odlicno pecanje za ovo doba godine

Axkontra

Ceo produzeni vikend Sam pokusao nesto upecati, na kraju Sam I uspeo na dtd. Ali jutra su bila pravi melem.

Trigga

Malko smo fiderisali danas(posle duzeg vremena),2 sata sam proveo cekajuci udarac na 10ku udicu i 0,20...
nakupilo se nekih 10ak sarancica kao dlan i jedan mozda oko kilograma tezine,riba jos uvek letargicna i reagovala je na samo 2 crvica na udici velicine 16 u kombinaciji sa predvezom 0,18mm,destinacija malo jezero Backi Jarak

Poslato sa rolera za boile uz pomoc kompresora

Saran=Mama

dekula83

Juče na mišarskoj šljunkari u Šapcu bilo oko 5-6 kg solidne babuske po 300-400 grama

NikolaNS

U petak brzinski izlazak na Dunav pred kucom. Saka hrane, dve sake zemlje i par crvica, inace prvi put ove godine sa fiderom na Dunavu. :cheesy: Za sat i po 3 plotice. Ja prezadovoljan, sezona otvorena! :smiley:

]
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

vladimir022

U nedelju sam se upisao i ispisao ovom ribetinom jos je bas hladna voda na Borkovcu, nadam se vecoj aktivnoati za vikend.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Axkontra

U nedelju na jegrickoj ni da pipne, drug pored je bacio Tony hrane, ni da pipne. Neki cica pored navatao solidnog linjaka I Bandar a I od 10 ljudi to je to, jedino sto je on pecao na glistu, ostali na crve.

Cuprijanac Moravac

Juče sam pokušavao po ko zna koji put, varalicom da dobijem  klna na V.Moravi,
bez uspeha...
Na maloj rečici jednoj klen uzima varku, na svakom izlasku ga imam,
jednog baš dobrog sam čak poneo kući

Zoran

Juče Dunav, fider, upisao se za ovu godinu sa 20-ak bodorki od kojih su nekoliko bile baš krupne.

Ja isto, Dunav - za bjelu, dubinka. Ni trzaja.

Spojene poruke: 26 Februar 2020, 13:27:02

A lol, obrisaše , ono o 3 štapa.
Ma ja i jesam rekao i naglasio bjela - dubinka, posle fider - bodorka, da bi se vidila razlika.
Komentar mu je na mjestu 100 %
Ali ima i lišća dole, gomila, nije počistila visoka voda, pa ako bi i naišlo šta, ne bi našlo crvića, čini mi se.
Na 2 sam pecao štapa, 150 grama olovo + hranilica, baca odlično. Iako 110 gramac. A znao sam da će tako, jer je to za distance 110 gramac, što mu dođe fider 200 gramac.

misoo83

Bili juce na pecanju u Deliblatu na jezeru kraljevac, za oko 8 sati pecanja imali  nas dvojica ukupno 9 cverglana.Ove godine otvaramo sezonu i bar je bilo nekih trzaja al nadamo se sledeci put da ce biti bolje i da ce u medjuvremenu riba malo da se razbudi.Od mamaca smo koristili crvice i gliste na dubinske sisteme sa hranilice smo pecali na hranu neku kupovnu za babusku.

Zoran

Ista meta isto odstojanje  :cheesy:
Ponovio radnju od nedelje, Dunav, i isto tako nafiderisao 20-ak bodorki i poneka krupatica, ali sitnije nego prošli put na istom mestu.