Predveće malo "bucovolovario"  Galaminim sebile glavinjarama od 25gr jer je radio daleko u 3 lepe. Ni njima nisam imao potreban domet. Zalutalo malo bliže par kilaša - omladinaca i par pionira kolko da mi pri udarcu dignu malo adrenalin.

mknezevic

Juče na Dunavu još jedan manji dolijao.

Sinoć, ja i Pekson na Savi u Mačvanskoj Mitrovici fiderisali. Došao Peđa da potroši malo hrane i crvića što mu ostalo od prošlog pecanja, pa "da ne propadne", a ja malo da mu pravim društvo. Bez neke pripreme mesta i velikog početnog hranjenja, jer nismo ni imali dovoljno primame za to. I crvića smo imali za mamčenje, a u primamu tek da malo posolimo. On izbacio par početnih hranilica, ja koji sam došao malo kasnije jer sam dangubio pokušavajući da prevarim bucova, čak ni to. Odmah sam namamčio udicu i bacao u liniju. Ipak odlično radila, ali nevredna slikanja balavura i deverika. Ali bilo je zanimljivo uz stalno trzanje, razgovor i šljivu "punoletnjaču" tako da smo ostali do oko 23h.

robertnfv

Sinoć očekivali bunar, ali se na kraju i nakupilo nesto. . Dosta sitne mrene i par sljivara. Dunav nam je i ovaj put pružio uživanje i lepu borbu sa kraljicama brzaka. . Riba vraćena,osim sljivara. (Šljivar lep za talandaru,mrena se teško čisti,takodje ukusna)

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

mladinaucnik

Rumenka, jutros, 0 bodova.
Jedan bandar (vracen) i 7-8 zlatnih karasa/suncica na plovak.
Na feeder - ni da pipne. Nema sta nismo probali, i na plitko i na duboko, blizu, daleko, crv, hleb, zito... Kukuruz i gliste nismo imalo da probamo i to.
Mesto extra (sa one staze sto je bio rodjendanski kup pre nedelju-dve), trave onako, za par dana ce i to da padne dole.

Posle se provozali do Neoplante, tamo stanje jos gore, jedan kolega sa prethodnih pecanja istu muku imao kao i mi - ni da mu pipne.

Malo fiderisanja u zalivu kod Apatina. Radila sitna krupatica i po koja babuska. Dosta slabo.

Juce bacao varku na Dunavu,nista :sad:.Danas sa drustvom kanal DTD stuka vija al mi O poena probano na mamka koga smo pecali neka smrdljiva hrana ih privukla.oko 12h kuci smiley033

Veliki89

Danas pecao u b.petrovcu, bilo i manjova i deverike(sitne)  :bye:

mladinaucnik

U nedelju popravni, ispod kackog mosta, od 6-11h, 4-5 deverike, 2 mini sarancica i peseva koliko oces. Jos uvek na staru hranu. Varijanta daj da se utorsi (ili pojede kad je hrana u pitanju) da se ne baci, ce mi doci glave.
Preko puta nas, neki na varalicu imao par stuka (ako sam dobro dobacio)

Posle podne se provozao do Kamenickog parka, svratio do plaze, pa ako se prepoznajete, "tagujte se" :)

Danas Gornje Podunavlje malko se bacala varalica.nula bodova,voda dosta niska a stuka ni da se brcne.Total bunar. :sad:

robertnfv

Nema lošeg vremena za dobrog pecaroša. Petak i ako je duvao vetar i bilo svega par stepeni, nešto se uspelo upecati. Koja deverika i dosta mrene.. jedna upecana sa nečijom  udicom u ustima..

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Tisa danas. Dosta praznih minuta, tj sati, ali i nekoliko serija sa lepim deverikama.  :ok:

vladimir022

Danas lep jesenji dan na jezeru
A bilo je i nesto ribe

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

NikolaNS

Krupan keder a sitna stuka. Jedino je ova lepa crvenperka popravila dan.

Послато са Nokia 7.1 помоћу Тапатока

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

matori

Danas sam malo plovkario na Drini, samo dve  plotice

Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.