avakum i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

robertnfv

Bio sam na pecanju,riba je solidno radila. Vreme je bilo lepo,talasi mora zvuk. Dunav.

Nešto je pušteno ribe,nešto sam doneo kuci. Naravno sve po zakonu.

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

milan.krstic

Pozdrav,
Bio na Savi, Boljevci.. Da kazemo ciljano soma jurio.
Sava brza, olovo od 150 gr nosi lagano, videh da kolege sa camaca dobijaju belu, mahom feeder, a buckaros se razgalamio preko telefona, javlja kolegi da ima sve moguce i nemoguce od mamaca ali "soma" nema.. To mi je bio znak da predjem na belu, ili kuci...
Od 4 do 9 ujutru, videh sitnu belu kod pomenutih kolega, plutajuceg uginulog psa, jednu mrenu oko kilo ipo, isto pluta, grane, stabla, trava.. Sve to sto ide nizvodno mi iskida dva sistema... Nije bilo jutru za obalu.
Pozdrav
Toliko
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Danas Gradiste lepo radio Melez sitniji doduse al se lepo napecalo.Mamak crvici ,secerac nije uzimala . smiley033

prslook

Nocno Sava Boljevci. Voda jaka, nosi sve i svasta, trava nije toliko problem koliko je problem u granama i deblima. Riba neaktivna, par sitnih deverika, jedna mrena i Jedna lepa plotica. Uglavnom napunjena velika kesa kojekave ambalaze i limenki. Ociscena dva mesta, do kada ne zna se ali slutim da nece dugo potrajati. Stoka nenormalna.

Red or dead

Vlaja

Danas, Tamis kod Sefkerina, tri, ali bas jako malene stukice, naravno vracene, ne znam da li su zajedno imale kilo i dva cverglana, ... ma cverglancine, za ove nase jadne pojmove, jer secam se dobro, Misa Djonic je rekao da ce da  rastu od 6kg do 8kg na nasim vodama, to bi bio maksimum pod ovim podnebljem inace u postojbini, "onoj ameriki" su jos i veci!! Sve u svemu ova dva cverglana, terpana, su od prilike bili po tezini kao i one tri stukice. Prvog sam zavitlao daleko u sumu, a kad je kolega komsija video sta sam uradio, rece, jooj, pa dobar je za corbu, da ga nosim babi, za manje od sat posle njega dosao je sledeci na potin vobler, a predhodni na meps, ali jos krupniji, bas, bas krupan. Sa sve stapom i pota voblerom, sam otisao do starijeg kolege da ga onako svezeg ubaci u cuvarku. Eto, ulov nista, nema sta ni da se slika, a lepo proveden dan u hladovini topola kraj Tamisa, po ovome vrelom danu!!

Ch.e.d.a.

Bio u subotu na Dobrodolu, spremio sve sto mi treba i ne treba i naravno 90% nije trebalo. Spremio se da na method cekam deveriku, jer sam imao par lepih komada nedelju dana ranije, ali slaba vajda od toga,terpan u letu hvata. Prebacim se na match blizu,, wagler i glista crv na nekih 5m od obale, nasao jato deverike i igrao se ceo dan,ali sam morao da hranim u levo na nekih 10m sve i svasta da odvucem lesinare. Vecina vracena,poneo par komada za tiganj

U svoj toj igri potonu plovak,ja lupim  kontru,mal mi nije ispao stap iz ruke,rekoh il sarance ili lepa deverika,kad ono zaleteo se momak na glistu,nekih 30tak cm, vracen naravno

Trigga

Nocas Backi Jarak veliko jezero,sam na jezeru,takmicenje se zavrsilo u 17h ja stigao oko 21h,iskobrao 2 sake boila i posle toga igranka celu noc,pva na svaki zbacaj,konstantno riba na ribu,ni sam neznam koliko komada je bilo,bas,bas lepo pecanje,amur dominirao kao sto sam i zeleo od kuglica koje su ciljano pravljene za njega

Poslato sa rolera za boile uz pomoc kompresora

Saran=Mama

ZGODNI28

Danas Farkazdin iskljucivo na plovak na secerac.....pustio jos 2 put toliko sitne ribe odmah,jos sam pola dana prespavao....ove vece ostavio za slikanje i naravno da sve plivaju jos.......

Spojene poruke: 03 Septembar 2019, 22:00:39

I posto imam nerazumne prijatelje,na ciju ponudu za jos jedan uzastopan dan na Tamisu nisam mogao da odolim.Spakovah se jutros i pravac  Farkazdin.Vreme totalno drugacije od predhodnog dana.Oblacno duvao je ceo dan pomalo jak vetar ali to me nije omelo da lepo pecam i popravim rezultat od juce.Danas su bile domanintne babuske,srednje velicine na secerac ,javila su se i 2 sarana,onog veceg sam drzao 5 min,i posto je bila mala udica ode,ali zato ovaj manji<kazu iz rumunije posto ima upecatljivo crna peraja> i sladji je izasao i naravno da je i vracen.Drug koji je pecao na dubinjake i feeder blizu mene je imao 3 napada krupne stuke na babuske koje su se upecale a da to nije primetio.Jednu je izvadio oko 1 kg,a dve su spale,kaze da je jedna bila oko 7,8 kila i da mu umalo nije slomila stap kad je udarila na babusku koja je vec bila na udici,dovukao je do obale i bukvalno je ispljunula kedera pred njim....sve u svemu lep dan proveden u prirodi,napunjene baterije....

Spojene poruke: 03 Septembar 2019, 22:18:29

alekmio

Bilo nas je četvorica na Tisi, iz Begeja ide trava, ne može da se peca.
Spremala se neka vojna vežba, i doterala su taćno 4 barže.
Ja nebio lenj, skunuo se u kupaći, voda je bila do srtuka, i popeose na njih, da bih uopste mogao pecati.
Štapove sam zabacio metar, dva od ivice barže, druge mogućnosti nisam imao.
Ova moja trojica, su uhvatili nekoliko babuški, a za mene nećete verovati.
Da li sam naleteo na jato, ili šta, ali upecao sam gomilu PROTVIŠA, ili ti JAZA,
od kojih su 2 bila oko pola kilograma, a jedan baš blizu.
Bilo je tu i krupnih babuški.
Sve u svemu, najbolje pecanje ove godine.

Trigga

Tisa Mosorin juce i danas boravio samo preko dana,nahranili sa kukuruzom i sitnim spodom,od desavanja samo jedan sarancic oko 2kg,pecano sa kombinacijom jedan silikonski kukuruz i jedno zrno kuvanog umoceno u parfem

Poslato sa rolera za boile uz pomoc kompresora

Saran=Mama

Jutros Dunav bacao varalicu al nista,tako da dam vec u 9 krenuo kuci.vise uspeha sledeci put smiley033

obradovicsrdjan

Danas V.Morava, Smederevska strana, malo nizvodno od Ljubicevskog mosta. Izuzetno jak vetar i talasi ali se isceprkalo ponesto i naravno vraceno. Na crva i prehrna hleb+gica sir.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Jutros otisao kod Karina.slabo par poteza i nula bodova.

pecalaza

Bio u četvrtak malo do Save;zanimao se sa sitnom bodorkom,na plovak i šećerac,pušten ulov.Danas u Opovu,ispod mosta,opet na šećerac,bilo dva šarančeta kao šaka(narasli od prošli put),jedna ohoho babuška i par solidnih krupatica,ali je generalno mrljavo jela.Nešto drugo mi na umu..U četvrtak zamolim kolegu za parče krpe(jer sam,konjina,zaboravio),pa dobijem odgovor da je to raspalo peškirče kod njega već 5 godina,pa...Danas,satro se probijajući se kroz žbunje,dodjem do mesta,splav je uzvodno nekih 20m,počeo da pravim mesto u onom blatu,kad baja kaže-E,znaš,ja baš tu zabacujem dubince..Ja ga gledam,šta da mu kažem..Spakujem se,pridjem mu,kažem da se ne ljuti,ali je zauzeo 20m obale sa splavom,pa onda još 30m dodatnih,sa dubinkama.Ali,znaš,ja već 30 godina ovde pecam!! Pa možeš i sto,Tamiš nije ničiji! A laže ko pašče-splavovi su počeli da se redjaju tu zadnjih 10 godina,pre je bilo možda 10 komada od Farkaždina do Pančeva..Msm,jbg,skloniš se,da ne upropastiš dan i sebi i njemu..

Danas malo probao na Dunavu kad nema glisiranja i ljuljanja ko za vikend.