Sad se vrnuh sa. Dunava bucov super vija al nece varku,izmenjao sam svakakvih al nece. Samo jedno otpadanje  smiley033.veceras ponovo :ok:

js.bobrock

Dtd danas- more trave.. Fider jako tesko, samo ako uspem da brzo potopim najlon ispod trave vecim otezanjima... Ipak iscackasmo par finih deverikica babusku i dva saranceta.. Sve vratili..

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Sad se vratih sa vode. Samo manjov,nema trave al zato voda gura da moras da stopijes plovak smiley033

dukesin

Farkaždin - Tamiš mali, voda lepa i sporo teče. Idealno za pecanje. Radi sitna babuška i ostala sitna bela riba, ima je u izobilju. Na dubinski može da se dobije malo krupnija deverika. To je što se tiče pecanja za one koje vole prirodu i reku.
Ono što mi bode oči je katastrofalan odnos "ribolovaca" prema obali i izlovljavanju mlađi plemenitih riba. Gledam kako mnogo njih lovi sitne štukice i šarančiće i stavlja u čuvarke. Veličina im je skroz nebitna. Tako nikad i nećemo imati šta da upecamo...
Po obali gomile kesa, limenki od piva i narezaka, plastičnih flaša, papira itd... Vidim da su neki načuli kako treba sakupiti svoje smeće u kese ali nisu čuli da to smeće treba da odnesu sa obale. Video sam gomile sakupljenih kesa sa smećem kako su ostale na obali i kako je drveće okićeno sa njima. Katastrofa!
Svima su puna usta kako vole reke i prirodu a na delu je skroz druga slika.
Voleo bih da sam pisao samo o pecanju u ovoj temi koja tome služi ali jednostavno to nije moguće jer ovo nadvladava sve ono što je lepo i koje pecanje čini uživanjem u prirodi pre svega.

robertnfv

Dunav, zanimljivo pecanje. Riba je lepo radila,imao dve divljačke borbe koje sam izgubio. Napravljen lep ručak,nešto spremno za talandaru,ostalo podelio .

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Spojene poruke: 24 Avgust 2019, 22:43:46

Podelio 4 ribe,tako da ne misle neki da se razbacujem ribom po komšiluku. Ostalo će se sve pojesti za caletom rodjendan.

Juce Dunav 4 sljivara 1kg po komadu ,kombinacija crvic kukuruz smiley033

Zoran

Opet bejah tri dana na Tisi. Riba je definitivno slabije radila nego inače, ali generalno gledano, bilo je celodnevnog dešavanja kako na fider tako i na dubinke. Ništa kolosalno, ali meni sasvim dovoljno. Sve po jedno: somče, šaranče i smuđ. Uz nekoliko krupnijih deverika u moru siće, svaki dan bogata trpeza na vodi  :smiley:  Imao sam samo jedno zabadanje parabolika do vode, kratkotrajno nadmudrivanje i pametniji ode ... meni ostaje da još malo učim  :smiley:
Onih dosadnih sitnih šarančića nije bilo, srećom su se odselili negde na drugo mesto, a ni trava nije pravila veliki problem. Jedino je fiderom u nekim momentima bilo nemoguće pecati.

tisma

Juče sam oko 4 h  bio na neperu ( oblik slova T )kod marine Mika Alas u Slankamenu ,  jurio smuđa ( dva sitna i jednog preko kile ), a posle probao bezuspešno bucova.Skoro kompletan neper je pokriven mrežama,  jedino na samom špici i malo sa strane da nije . Dok sam se snašao ostadoh bez SSR-a i dve glavinjare. Mreže su vezane za kamenje na samom neperu tako da se  nevide , a i nizvodno  je jedna.

Juce popodne Dunav,bacao varalicu nisam imao ni jedan pec a nije ni vijao.Barem tamo gde sam probao. :bye:

Sve manji i manji , aktivnost jako losa !

NikolaNS

Juce i danas na Dunavu u Futogu. Mrena se jos ne javlja, ali se zato moze upecati prilican broj deverika sa po kojim sljivarom. Izgleda da je jos uvek pretopla voda za marnu. :rolleyes:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Trigga

Juce jezero Sarvas Martonos,uz obilno hranjenje jedna mukica od amura(jbg potrefio vreme,jako toplo i plitka voda=cvetanje algi citaj slaba vajda od ribe),danas prepodne jezero Sovin Salas Horgos, lepo nahranio i taman propecao kad ono toplo vreme+supruga na pecanju=dosadno mi je idemo kuci
Zakljucak:Zena na brodu je baksuz...

Poslato sa rolera za boile uz pomoc kompresora

Saran=Mama

Juce  posle podne Dunav 4 sljivara lepa velika, dosli na crvica ,u hranilici Gica mix ,zito, kukuruz. smiley033

Trigga

Juce zabacih na Tisi(Kanjiza),nabacao malko kuglica, navezao malo pva i zabacio,  sreca bese kratkog veka,iz vedrog neba pljusak samo takav i naravno bezanija

Poslato sa rolera za boile uz pomoc kompresora

Saran=Mama

Danas posle podne bacao varalicu, Dunav oko 16h do 16:30 tri otpadanja i posle  19 ni da pipne :no: