Boris90, laza76, skespa i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

NikolaNS

Juce i danas i pre i posle podne na Dunavu. Dubina oko metar i po, brz protok vode i skobalj caruje. Za razliku od ranijih ulova, ovi su sitniji ali bude oko 10 komada oko 400 grama za poneti. Bolonjez, dzak sa hlebom prekrupom i hranom, udica 9, 4 crva i to je. Danas je bio i jedan sabljar skoro pola metra dugacak.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Zoran

Bio par dana na Tisi. Nije bilo neke preterane aktivnosti ribe, ali je zato drezge, granja i plastične ambalaže bilo u izobilju. Na momente je bilo nemoguće pecati od granja i kojekakvog otpada. Odakle li je to samo Tisa povukla, ne znam, ali da je previše đubreta, previše je ...
Srećom, prestao je da radi onaj sitni šaran, a njegovo mesto zauzele kapitalne krupatice. Sve preko 1/2 kg. Uz njih isto tolike babuške, ali u znatno manjem broju. Imao sam i jednog lepog smuđa i jednu štuku, i jedno kidanje predveza, sve na krupnijeg kedera.
Fiderom je bilo gotovo nemoguće pecati zbog velike količine sočivice i granja, a u periodima kada se moglo, samo izuzetno sitni primerci, kederske veličine, uglavnom sitna krupatica.
Sve u svemu, lepo probedeni dani na vodi uz finu klopu i kupanje  :smiley:

Da, Tisa muti i Dunav kod nas u Bg. Isla je drezga i svasta ovih dana , i bas je bio mutan . Jako lose na fider , i uglavnom sitni sarani do kilo  i babuska koja se ponovo vratila ovde kod mene . Prevari se i  neka krupatica , crnooka sitna, poneka slinava i sl. ali bas je mucenje i dosasno pecanje. Nije to TO !
Posto je muljava voda, riba je skroz u obali na 2m  i u senkama od drveca  , a u dubini mozes da cekas satima bez trzaja  , plus juce i prekljuce nosi svasta pa nisam ni imao neki izbor sem blizih zabacaja. Tako sam i prihranjivao.
Evo kako izgleda boja... Alal vera Nil !
Inace, ova  mala  je bolji majstor od mene , i produktivnija ...
Jutros sam bacio pogled, i malo se izbistrava , a nisam ni video drezgu na povrsini i krs ali me mrzelo da cekicam ko juce za udarac na 15 minuta .
Bice, malo da napravim dramsku pauzu i da se uzelim vode...

robertnfv

Jezero medjes,prvi put. Dolazak na jezero je planiran oko nedelju dana. Svaki dan po malo se spremalo.
Na jezeru je velika gužva,ja sam došao juče mislim da sam zauzeo poslednje mesto. Kasnije je još ljudi dolazilo i odlazilo,nema mesta.
Većina koji su tu bili imali su šatore,kao i ja. Na mestu koje sam ja zauzeo bilo je mnogo drezge koju sam izvlačio sa olovom i štapom nekim za Dunav. Posle raspakivanja i krčenja drezge, izbacao sam sa spombom oko 4,5 kg hrane i zabacio dva feedera. Za tri sata pecanja ni pipanje,baš ništa.

Već je bilo oko 23h a došao sam oko 18:3oh,spremio sam štap za šarana. Na štapu bila power gum debljine 1mm,dužine oko 1ocm,već je bilo kasno a ja umoran od posla i trke. Pa sam pomislio da nece da šteti. Predvez kratki za šarana na dlaku kako to sve ide po najstarijim narodnim običajima štap je zabacen,signalizator nastelovan. Odlazim na spavanje i zaspao sam u sekundi. O2:35h PI,PI,PI,PI,PIIIIIIIIII ...... a jao ! Ja skok,dok sam potrefio da izadjem iz satora,jedna vrata,druga vrata..
stap drnda, ja kontru kad ono kao prase da se upecalo, rita se.. ono je bilo nešto! Posle kratkog vremena sistem slobodan,pukla guma! Ne verujem! Zabacen štap ponovo,ovaj put kako Bog zapoveda i nista.
Jutro je došlo, uplašen hoće li raditi riba ili će biti mrtvilo. Krenuo je lep melez od oko pola kile pa malo i jače. Bio je i šaran taman u meri koji je pušten. Melez je radio baš dobro,napecao oko 1o kg. Nista ne bi bilo moguce bez hit feeder hralilica koje su išle preko drezge bez problema,dok su se kavezne kacile i vukle sve sa sobom.

Divno pecanje.

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Dunav tri sljivara i jedna bela. Mamac crvic,predvez 50cmupeklo oko 9 pa pakovanje  smiley033

Trigga

Backi Jarak malo jezero danas,resih uprkos vrucini da izadjem da zabacim malo,a i trebalo je probati tajger boilu(neka varijanta),ciljano amur-pecanje,medjutim od sve srece jedan zaista lep amur cca6-7kg i 4-5 sarana raznih velicina,izdrzao do nekih 11h i  bezanija kuci,dzaba broli dzaba sve ovo je zaista bilo neizdrzivo

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

js.bobrock

Dtd danas kod Savinog sela..
Dosao oko 7 jutros, divota bila, nigde trave na toj strani, sve islo preko puta. Dobio odmah jednu lepu babusku na prvi zabac, i jos koju ribicu ali sreca kratkog veka, oko 9 krenula trava, more socivice, i ostrva sa trskom cak.
Od fidera nista.
Ali sad vidim da preko nema ni trunke! Popizdim- pakovanje, selidba preko mosta, montaza opet, da se ubijes..
Nasao doobru ladovinu. Skoro ceo dan bio tamo, do 4 popodne, sunce me nije pipnulo ..
Svasta je dolazilo, sve sto lici na deverikice (ne razlikujem ), crvenperke i babuske, munjovi naravno.. Zavrsio sa tri kile bele jedva, i nesto lepsih munjova,  posto uzmem samo ono sto je malo vece, sitnis sav ide nazad sem munjova...

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

obradmiki

Dunav danas 1224 km ,feeder dve bele ,ali zato more vlaznih maramica ,smeca,otpada ma katastrofa koliko je prljava voda. Stap ne moze ni 5 min da stoji zabacen a da se nesto ne zakaci od smeca,do daljneg Dunav zaobilazimo

Gremlin

Sinoć, bezuspešni pokušaji na Dunavu i Savi...voda pretopla, prljava...

Probao smuđa da ulazu u Luku Beograd, ni da pipne na kedera, parče, filet, zgaženog...posle 45 minuta došao čuvar, kenjao sat vremena nije se ugasio, "ajde, ajde...ajde majstore idi, nećeš ništa da upecaš", pretio rečnom, "terorističkom"  :cheesy:, pištao u pištaljku skoro sve vreme, izdržao sam sat vremena...počeli komarci, spakujem se i na Savu.

Čačkao malo oko mostova, međutim pakao od glisera, talasa, kakofonija raznih muzika sa splavova, od narodnjaka do padavičarskog tuc-tuc kineskog mučenja...

Sve zajedno, užas i katastrofa, spakovao se pred ponoć i pedala kući...

:sad:

Veliki89

Subota-nedelja na drini, od uzovnice do zivkovog vira sve pretrazili. Mislim da ipak na dunav bogatiji posto je na drini sve teze uhvatiti ribu, a i izbacivanja iz godine u godinu sve manje ima sto je jasan pokazatelj koliko je drina osiromasila. Na gornjim tokovima se pojavio skobalj od 700-800gr, u vrlo skromnim kolicinama.

U subotu je bila skobaljijada, uhvaceno je sve ukupno 7 riba sto je vrlo malo kada se uzme u obzir da je organizator izabrao vrhunske pozicije i da su tu bili ozbiljni igraci.

NikolaNS

Na Dunavu. Ovaj mali se zaleteo na voblera koji je bukvalno stojao metar od obale jer sam namestao prsluk... :lol:

klenboy

Juce bio ispod Ljubicevskog mosta kod Pozarevca, bacao varalicu ali bez uspeha. Dosta ribolovaca sa oba strane mosta, svega par bucovcica za ceo dan.

Poslato sa ATU-L21 pomoću Tapatoka

pecalaza

Bio juče malo do Opova.Hteo na gornji rukavac,ali ga je prekrilila trava u celini i celosti.Izbijem na živi tok,bacim malo šećerca,zabacim i sve do odlaska ista priča-šarančići kao prst,ovogodišnji mrest.Dok je na glistu i crviće udarao somčić,ne cverglan,nego original brkajlija,ali u minijaturnoj verziji-10-15cm.Jedan mi došao dvaput,znam ga po tom što ima jedan brk :cheesy:Tu se umešala i jedna babuškica kao prst i 4-5 krupatica manjih od šake.Priroda vrhunska,voda mala(mada je dubina tu oko 4m),komaraca nema previše-jednom rečju idealno za guštanje.Ako ne bude radila struja i mreže,za par godina će ovaj riblji podmladak moći da natera srce da zaigra-zasad samo mami osmehe.. :cheesy:

Opet. Gornje podunavlje ,na plovak sitna bodorka i po koja crvemperka. A na varalicu. Bas

NikolaNS

Veceras na Dunavu, taman kad sam hteo da se spakujem u 9:15 udari smudjarak ispod mere koji je popravio danasnji dan i vece. Vracen da raste. :smiley: