Ja juče ispod žeželja, sa preke strane od kenjare, ni trzaja.
Našao sam doduše kanister od pesticida uz obalu i posmatrao likove kako razvlače mrežu iz dva čamca..

Danad posle podne skoknuli do Dunava mlatili stapom ali bez uspeha ništa. Ni da pipne silikonca.

js.bobrock

I ja isto, bicevao po vbk 3 sata debela- ni pip..
Silikonci, wormovi, spinerbajti, vobleri- nista...

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

alekmio

Bio juče na Tamišu, radila sitna bela, i bogami krupan cverglan, bilo je jedno 3, 4 oko 300 - 400 grama
sto mislim da je za njuh vrh. Kod jednog nisam mogao da iscupam udicu, a bila mu je vani i zabodena u vilicu.
Smucilo mi se, ruke sam okrvavio i
ono zašto uopste  pisem ovaj tekst, je to što  u jednom trenutku  odlučim da stavim obican secerac i
stari kukuruz sa ukusom jagode.
Nećete da verujete, počela je da dolazi VEĆA BELA na stari kukuruz sa ukusom jagode,
a ne na šećerac, što me iznanadilo. Napomenuo bih da je tu bilo šarančića,
od 300 grama do pola kilograma. Naravno da sam ih vratio.

Zoran

Bio malo na Tisi. Lepo radila bela u utorak, u sredu slabo, a u četvrtak  skoro nikako. I dalje dolaze sitni šarančići na sve što se stavi na udicu. Na parabolik sam uspeo da, u gomili sitnih šarančića, nađem i dva koji jedva da su u meri. Dobih i jednu štuku od skoro 2 kg na belog kedera, namenjenog smuđu. Čudo da sam je izvadio na najlon 0,18 bez sjlice ...
Nju sam zaboravio da slikam tj, skoro sam je skroz zaboravio na stingeru. Tek kad sam krenuo, vidim da se praćaka pored čamca .

Ove iole krupnije krupatice i deverike sam ostavio, inače je bila gomila uglavnom sitne krupatice, koju nisam ni stavljao u čuvarku već odmah vraćao kao i one male šarančiće.
Ove sezone nešto nije krenulo najbolje ... em dugo velika voda, sa sad skoro neprestano baš cepa neki severac ... sreća pa je leto, inače bi se posmrzavali  :smiley:

vladimir022

Kratko je trajalo, al je bilo zanimljivo..
Dtd preko puta biga na feeder krenulo prvo sa bas krupnim reganima, pa bela za belom (3 razlicite vrste koliko sam skontao, sad koja je koja bem li ga )
Drugar imao  2 mala saranceta  na plovak i sitne bele...

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Danas Dunav par komada belih kao dlan i dve Mrene

NikolaNS

Danas na Dunavu 15 lepih skobalja, velicina kao dve šake. Klasika dzak sa hlebom prekrupom i gica ekonomik river hranom. Udica 9-ka, 4 crva, dubina oko 2,5 metara bolonjez šestica i to je to.

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Mizge88

Sinoc i jutros topla Mlava Kostolac.
Sinoc se javljala krupna krupna babuska komadi preko 500gr samo na glistu. Crva nije htelo nista sem pesa.. menjao sam na jednom stapu i broj i boje, kombinacija pinki i beli ma nista samo pes..

.Na glistu bilo je sitnijeg protfisa i deverike, pecano na 2 feedera. Ujutru i pre podne samo se pes javljao, ostalo nista do nekih 13h.Uglavnom noc lepo prosla

Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Trigga

Tisa Mosorin,prvobitno zabacio desno od plaze na Sitnom Kamenu,pes ubijao cak i na silikonski kukuruz,sledio je premestaj na 22km(levo od naselja),dosta blata na obali donelo je i dosta krupatica zaista impozantnih velicina,sve u svemu lepo ispunjeno prepodne

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

Mika Alas

Petak, 19. jul - Dunav/Zemun
Tri bucka - 2,2 kg, 2,9 kg i 4,9 kg

mknezevic

Lepo pecanje bilo za vikend na Drini. Uz velike oscilacije vodostraja, posetio nas i ribocuvar...  :thumbup:

peconi

Fiderisao juce prepodne na Tisi kod Knicanina, a popodne skoknuo do Farkazdina. Na oba mesta sitna riba radi na sve zivo (uglavnom krupatica do velicine sake), na Tisi veca riba nije uopste bila raspolozena za jelo, dok je na Tamisu bilo skoro nemoguce selektovati. Sarancica milion, ljudi milion, na tisi deponija, na tamisu sve pod konac (Olivere :ok:). Cekamo da se tiskim deverikama poveca apetit.  :smiley:

alekmio

Noćili u Idvoru, da sam hteo da pecam cverglana, mogao sam
napuniti i 3 čuvarke, kako zabaciš na glistu dolaze na udicu, i to bogami
za njihovu veličinu, krupni.
Zbog njih sam prešao na stari kukuruz i šećerac i bilo par sitnih vraćenih šarančića
i nekoliko babuški, takodje vraćeno.
Sve u svemu žali noćenja, uopšte nisam zadovoljan.

mladinaucnik

Juce popodne, popravni, kumi ja via Rumenka. Trava polako krenula, ako ostane ovako, moze da se peca, ako se poveca, nece valjati. Voda porasla za oko 40-50cm pa pripremljena mesta bila poplavljena. Jedva nasli neki ponton koji moze da nas izdrzi. Plovak, direktasi od 5 i 6 m.
U pocetku bilo zali boze, ni manov da peca. Kasnije, kad se ruba navukla na primamu, boga mi lepo radila. Od malo manje nego dlan, pa do one koje moras sa dve ruke da drzis. Pretezno deverika (li krupatica, jos nisam naucio da ih razlikujem, imale su tamnija, skoro crna peraja) i jedna bodorka.
Ne znam koliko ce sa slike da se vidi, a i kasno smo odlucili da "skupljamo ribu za slikanje" koju smo posle vratili. Ovo na slici je u poslednjih sat vremena, sto sam ja stavio u cuvarku, kum je isto toliko navatao, ali mu cuvarka bila daleko pa nije ubacivao.
Crv, komada vise na udici, probali i na zito, dosta slabije. Cak i u propadanju bilo par lepih komada.