Marko Djuka

Dunav , okolina Klicevca.

Radila lepo krupnija babuska na crva do nekih 2 sata u podne.

Koristio sam mix saranske sa krupnijom granulacijom (domace proizvodnje) i kupovne hrane manje granulacije za babusku.

Feeder stap, hranilica 50 grama i udica 12.

Sve u svemu lepo proveden dan na Dunava , sta vise covek da pozeli :)

Bisto..

Axkontra

Bio Sam na sodrosu, sa camca na crva Sam uvatio sve mamke sto postoje, za sat vremena oko 20 beba sarana, oni tamo kidisu na sve udice a mnogi primercI manji od palca, ako ih struja ili vrucina ne ubije na sodrosu ce u buducnosti biti moguce lepo pecati, tj Bice ribe

Danas posle podne otisao kod na Dunav kod Karina.Madjutim slabo jedna bela i nista vise.
Taman kuci pre kise . smiley033

matori

Drina danas, ujutru skoro nula a onda za nepuni sat napuni se korito, kada se stabilizovala bilo je malo akcije. Ovo je donji tok, nekih 12 km od HE Zvornik

Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Drina danas, jos nize, blizu usca u Savu...
Crv i hleb, ali bolje crv... jos jedna mrena od 1.5kg ispala iz meredova i otkinula predvez.
Voda od velike do male i nazad.
Riba podeljena i pustena.

mladinaucnik

Juce DTD kod Rumenke, od 18-20h, feeder 0 bodova (moram da napravim predvez vec jednom), na plovak milina - crvic komada 2.
Deverikice kao dlan i vece, tu i tamo koji manjov (ako se poveca dubina), cak su bila 2-3 preko 300gr, odoka.
Da smo stavljali ribu u cuvarku, kum i ja bi na kraju imali oko 1-1,5kg ribe (koja je vredela da se zadrzi)

Mental notice: za sledeci pput spremi malo vise hrane, bolje ide riba ako se nahrani

Getafix

Juče posle posla svratio na Tamiš, Jabučki rit, da vidim kako izgleda voda i zabacim varalicu...Voda se povukla u korito, ali je prilaz još uvek veoma blatnjav. Voda se iz razliva vraća u Tamiš velikom brzinom, što znači da je Tamiš naglo opao. Ono što me veoma obradovalo je da je mrest bio više nego uspešan, mlađi ima na sve strane i u velikim količinama iz razliva ulazi u Tamiš. Preovlađuju babuška i tolstolobik, ali ima dosta i šarančića, što raduje.
Ono što me ne raduje je da lokalci iskorišćavaju ovo stanje i na delovima gde iz razliva voda ulazi u Tamiš hvataju tu mlađ... :sad: Ne znam šta će im, ali izgleda da selektivno vade, jer je dosta uginule mlađi ostavljeno na obali... :veryangry:
Sumnjam da možda postavljaju i mreže na tim delovima, jer sam sreo nekog čiču dok sam prilazio Tamišu (koji je isto, po njegovoj tvrdnji, bio da lovi tu mlađ iako nije imao ništa kod sebe osim motocikla i kofe), koji je pokušao da me odgovori raznim nebuloznim pričama da je opasno da se peca i da ne može da se peca...

Što se ulova tiče naravno ništa, jer je dovoljno ribi da otvori usta i da se najede, toliko ima mlađi...

Mislim da neće biti ove sezone na Tamišu nekog pecanja do jeseni, jer od siće neće moći da se živi, ali zato već u jesen a posebno sledeće godine će biti na Tamišu Eldorado...
Daj čoveku ribu i nahranićeš ga za jedan dan, nauči ga da peca i nikad neće biti kući za večeru. :)

Veliki89

U Hurgadi: dosta sitne ribe ali su se makar aktivno javljale. Dosta promasaja tokom 2h ribolova.

Trigga

Malko bio jutros na Tisi u Mosorinu,pecano fider,jos je blago zamucena,riba nije bila raspolozena za druzenje,svega jedna lepa krupacica

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

alekmio

Bio na Tisi, poneli čizme i gazili po blatu do kolena, voda pala, ništa od ulova,
samo neka sića. Ali nije mi to cilj pisanja, bili smo za Vidovdan 28, bio petak, isto blato
još veće, a nismo poneli čizme. Malo lutali, otišli na Titelsku plažu, i tamo pokidali jedno
10 udica.
Vraćamo se na mesto gde smo planirali pecanje, moramo se tuda vratititi..kada tamo stariji gospodin došao do kola
sa čizmama, i ponosno pokazuje punu čuvarku. Malo bolje pogledasmo, ljudi medju onim deverikama i
babuškama bilo 10 do 15 šarančića negde oko 300 grama.
Duša me bolela, gde će im duša !!!

dule79

Juce proveden dan na Savi,pecao na feeder i radila dobro bijela riba ali uglavnom sitna...jedino se mogla iscackati po koja krupnija Nosara.Na razne mamce i razlicite duzine predveza dolazila riba kao dlan,jednostavno krupna nije htjela...Bistro...

Bio juče, preko puta štranda. Na slaninu za topit čvarke i frolik, ni trzaja.
Vidjeh kako zmije skaču sa vrbe u vodu. One ribarice, ne bjelouške.
Prvo čujem buć, pogledam, zmija pliva, reko možda je bucov zbunjen probao napasti..
nakon 20 minuta opet buć, opet zmija pliva, e reko pa ove se sunčaju na vrbi iznad vode..

Spojene poruke: 13 Jul 2019, 15:04:38

Sad dođoh sa oficirca, ni trzaja. Na masnoću za topljenje čvaraka umuljanu u granule bjelog luka - frolik i halibut pelete.
Kod kenjare je izvučen jedan oko 80 cm iz čamca.

Danas gornje Podunavlje varalica lep Bas,borbena riba  smiley033

Zoran

U četvrtak i petak izuzetno fiderisanje na Tisi, dok je subota bila za zaborav. Lepo je radila kruponija krupatica, ali deverika se slabije javljala. Tek u petak pred onaj pljusak, dobio sam 10-ak lepih komada u seriji. Dominirala je sitnija krupatica, malo manja od dlana. Na svaki zabačaj sam imao ribu, gotovo bez promašaja.

NikolaNS

Bio sam na Dunavu, bacao varalicu i... smiley205

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.