Veliki89

Danas kanal, voda stala i aktivnost ribe znacajno opala, manjov i dalje aktivan ali od bele slaba vajda.

matori

Juče  moj drugar i ja, plovkarili na kristalno bistroj Drini, voda bila letnja 0 do podne a posle malo nadošla. Riba se sporadično javljala i to samo na običan hleb, bilans kod mene u čuvarci 7 skobalja (oko 3kg) a kod njega u 3 kom 5kg (plotica skobalj i mrena). E sad ko je tu majstor ja ne znam...Nisam stigao da slikam uhvati nas  smiley255
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

BecaM

Juce bio na Savi kod elektrane u Obrenovcu. Pecao feederom i od pesa ne moze da se zivi. Probao na crva, glisu, blize,dalje znaci svaki zabacaj Pes nema promasaja. Cale pecao na kesu i imao 4 Sljivara za 4 sata pecanja.

milan ns

Juče otišao da kao vijam soma ali pošto se bucov bacao pored mene nisam mogao da mu odolim

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

alekmio

U sredu na Tisi, radila deverika.
Bogami, desetak komada sam uhvatio oko pola kilograma.
Iako lovostaj na njih kreće od 15, sve sam pustio zato što sam primetio
da su pune ikre.

Veliki89

Uhvatih danas period bez padavina i skoknuh do kanala. Za divno cudo niti jedog manjova ne uhvatih, da li ga je ovo vreme preseklo ili nesto drugo ne bih znao reci.
Uglavnom se sitna krupatica i deverika javljala, lovio sam na plovak.

Danas bacao varku i ništa se nije dešavalo do sumraka, a ako se nešto desi, desiće se u sumrak, i tako je i bilo. :lol:
Na prelazu iz dubine u plići deo sam osetio blagi udarac na kašiku Dam effcet slim 24g, usledila je oštra kontra i pumpanje. Ja gore ona dole, sledi navlačenje u plićak i prihvatanje.
Adidas patika br.44  :rolleyes:  Posle sam pokušavao da joj uhvatim parnjaka ali bezuspešno.. :lol: :cheesy:

alehandro

Juce nadjem malo vremena i resim da pojurim bucka pred lovostaj. Od 12 do 3 samo jedan udarac i taj jedan bucko na glavinjaru. Raubovanja uopste nismo primetili, sve zamrlo. Ovaj upecan ( i naravno vracen)  je bio sav kilav i dosta mrsav, moguce da je on zavrsio svoje sto se mresta tice.

Sent from my E2003 using Tapatalk

klenboy

Danas na 2 sata skoknuo do Kostolackog dunavca. Aktivnost ribe na povrsini nikakva. Malo duvao vetar. Pokvasio malo plovak, malo varalicu, ali bez uspeha. Bar se isprobala nova oprema za varalicarenje.;-)

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka

Veliki89

Izasao na dunav da okupam kombinezon  :lol: . Dubina oko 2.5m, protok osrednji, dno sljunak, vetar uzvodni...uslovi idealni, medjutim od ribe nista. Nisam ostajao do mraka posto mi nije bio cilj da lovim krupaticu.
Sve mi se cini da prognoza da ce sve vode ostati bez ribe do 2048god nije bas tacna  :smiley:

Danas prvi put na pecanju ove godine.Prva zelja je bila samo da izadjem i zabacim stapove.Odem do C.Vira oko pola devet,skoro sva mesta popunjena i to sve sarandzije,ni jedan feederas koliko sam video.Prvi prizor mi se nije svideo.Voda dosta zamucena,prljava i 3 uginula sarana oko 2kg,plutaju...posle jos dva videh.Pitao koji je razlog,kaze ne znaju,i oni su odmah zvali vec ne znam koga da obaveste.
Riba uopste nije radila.8 pecarosa levo od mene ni jednu nisu imali.Meni ubrzo dodju 3 cvergla,zatim sarance oko 400gr pa babuskica oko 200gr i onda totalno mrtvilo.Za to vreme niko ribicu na jezeru nije uhvatio.
I onda ja natenane krenem da se pakujem oko 13h...i tad mi zazvizdi stap (inace vatreno krstenje novog stapa od kolege Trigge) i dodje bas lep saran.Nekako se izborismo,zabacim ponovo,zapalim cigaru i na pola cigare,novi zviz i jos jedan...i onda jos pola sata ostao i oko 14h kuci...Do tada je skor jezera bio ja 2 kom i jedni decaci pored mene imali jednog oko 3kg po njihovim recima a ostali ni ribicu.
Hrana 100% Catch uz dodatak secerca zamrznutog,mamac isti taj secerac.Udice vezane ownerove sa burgijicom (trnom) br.10 za svaku preporuku.

Evo i slike od dva lepotana...

Veliki89

Jutros poranio na dunav u nadi da cu uspeti da iscackam po kojeg sljivara medjutim krompir. Teren glinovito-peskovito-sljunkovit sa dubinom oko 2m i solidnim protokom. Ono sto mrzim kod takvih terena je da moram kamenje da nosim sa sobom ili da spremim kuci kugle posto na poziciji nema kamenja  koje bi stavio u kugle :lol:

NikolaNS

Danas posle podne od 3 do 7:30 probao na bolonjez na Dunavu. Nabacao kugli, menjao dubinu slabo jako... Jedan mali sljivar i jos manja krupatica i za kraj jedan pes kom su usta bila puna primame... :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

klenboy

Od 19.00 do 20.00 skoknuo do Ljubicevskog mosta nekih 200 metara uzvudno, bacao malo varke, nije bilo aktivnosti. Dosta granja na potezu i samim tim i kacenja.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka

Jutros malo bacakao leptira, al' stuja me izbegava.