Uranili danas i otisli u Sirig.U svitanje ufacen jedan melez na crvica.Posle ni da pipne kao u bunaru,probano sve i svasta predveza i mamaka,al ni da pipne.Jedino mi je ostalo da u ocaju udjem u vodu i naterujem ribu na udicu. :rolleyes:
Sve u svemu lepo provedeno prepodne sa drustvom. smiley033

kjovabi

I nisam baš uranio, još pomerili sat, ali bolje nego juče...cca 3-4 kg babuški i pokoja deveričica... bili mi i labudovi u posetu....

Što bi ja volo da pecam na moru,ih pa da me vidi moja Sosa!

Trigga

Proveli lep dan u Backom Jendeku,sunce je bilo varljivo pa smo malko i pocrveneli,riba nije da nije radila ali moze i bolje,bolje je pecalo popodne,veoma sitna riba kod mene u boxu,Cream Scopex boila kao mamac sa peletom u pva mrezici i preko toga baceno mozda 200-300gr kuglica...

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

vladimir022

Dobrodol danas dosta ljudi na jezeru dobija se deverika, bodorka, ali i regan je uveliko aktivan..
Sve u svemu lep dan za odmor, a malo se nabacila i boja

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

Kiza82

Kamenicko jezero(okolna Valjeva).Probali soma. Prelep dan od ribe naravno nista.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

NikolaNS

Juce i danas na Dunavu dosta slabo. Preko dana retko i sitno, tek uvece pridju crnooke i krupatice i to traje nekih pola sata za to vreme sta se uhvati - uhvati. Mada te "nocne" nisu sitne.  :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

alehandro

Juce isto na Dunavu solidno radila babuska, petnaestak komada od pola kile do kilo, isto toliko bodorkica, par deverikica.

Sent from my E2003 using Tapatalk

Otvorena sezona štuke. Prelep dan u prelepom ambijentu. Samo se gospođa  štuka nije udostojila fa dođe.

misoo83

Bili juce nas trojica na jezeru kraljevac u Deliblatu, vreme na početku bilo lepo mirno a onda poče vetar da razbija.Što se tiče ulova upecali oko 60 cverglana i tri crvenperke druge ribe nema na vidiku, babuška je počela da se mresti sporadično udara u trsku.

Ch.e.d.a.

Bio u utorak do Dobrodola, poranio oko 6h bio na vodi, 2 feedera,jedan blizu,oko 30m a drugi u dalj koliko sam mogao da bacim. Hrana VDE Catch 1kg i pola kese neke gicine baba/saran sa dodatkom brasema,podosta. Blizu samo crv u hranu i na udicu i konstantno sitna bela. Dalje sam stavljao secene gliste i barene psenice,a na udicu glista crv,isto siitna bela dok nisam zaboraio da stavim glistu i stavio 3 crva, lep udarac i baba oko pola kile(nisam ni znao da ih ima ovde).Dodam i crve u hrandzu i opet zabacim opet baba oko kile, josh 2 tako i jedna mi spadne pred meredovom i pomrsi stap i dok sam izasao opet razbezale se. Posle samo bela jedva u meri do nekih 11h, posle gde god bacim i sta god bacim terpan. Bilo je i njih lepih i dobro se borili   :lol: Inace zadnnja 3 puta ne kontrolisu na dobrodolu.

vladimir022

Ja kad sam bio u nedelju na Dobrodolu lik pored mene nije ima ni pipanje..
Kad je krenuo kuci u cuvarci 6,7 babuski nijedna ispod pola kile, a sve ih je uhvatio izmedju 5 i 7 ujutru

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

Veliki89

Danas Dunav na meniju:
Ranom zorom na bolonjez, uz dobru primamu, razne mamce...2 ribe. Krupatica po dolasku na poziciju, najverovatnije jedna od nocnih, a kasnije jedan šljivar. Nekih 2.5h sam bio na vodi.

Kasnije skoknuh feederom na istu poziciju posto sam dobru osnovu postavio u nadi da ce mozda ležeći mamac da pokupi riba. Nula bodova, nema sta nisam probao. Dubina oko 3m, voda nesto jaca.

Pomerih se u jedan mirnjak i uhvatio nekoliko bodorkica. Čini mi se da se jos uvek riba nije dovoljno pokrenula

shonea79

Danas bili na Tvrdenjavi u Surcinu.Prelep ambijent...priroda..raj...odmor.Radila sitna babuska i po koji cverglan.Saran na udici ne,ali zato lomi u trsci.Sve u svemu lep dan,lep odmor u prirodi

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk

robertnfv

Kanal DTD. Upecao dva terpana jednu kesegu i jednu mnooooogo veliku ribu...

Inače vreme super povremeno sa vetrom,ali sam birao poziciju da mi duva u ledja tako da nije bilo problema. Riba povremeno pipkala i ostavi mamac. Probao na kukuruz,crva,glistu,žito.... Plovak,dubinska,feeder... Slabo.

Послато са Redmi Note 6 Pro уз помоћ Тапатока

NikolaNS

Kao sto rece kolega Veliki89 slabo na Dunavu. Mnogo bolje sam prosao prosle i pretprosle nedelje. Ovaj put svega dve bodorke i brdo peseva koji do sad nisu bili aktivni. Nesto veliko se kupa skoro na pola Dunava, verovatno sarani ali oni 7+... :smiley: