vladakostic010

Sasvim običan dan na Dunavu. Par plotica , puno peševa i jedan RAK !  :huh: :eek: :takoje:
Da sam ga uhvatio kod mene na Staroj planini pa ajde, ovako na kilometar od Knezmijahlove teško mi je da poverujem.
Grickao je majstor i posle što sam ga pustio nazad u vodu. Imao dosta praznih kontri. Nije me žao pecao na dva fidera i dobro sam ga nahranio

Malo se hvatalo za tanjiraču i čorbicu. 35 komada za 2 sata efektivnog noćnog pecanja na 5 stepeni.

Trigga

Dan lepo poceo na jezeru Backi Jarak,jutro veoma hladno brrrrrrr,riba solidno radila,3 lepe ribe do 10h i jedan od najmanjih sarana kojeg sam upecao u zivotu
Riba bila raspolozena za Scopex-Cream 14mm radjen na bird mixu,prvi put probao udice Mustad Eeal hook velicina 8 i solidno kace i drze ribu(neka verzija svinjskog repa),bilo bi i vise ribe da nisam morao kuci ranije nego sto sam mislio...

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

bolenbgd

Bio malo na Savi,kilavo uzima,predvece nesto bolje.Sljivar,uglavnom.Ako nista,lep dan,a i sreo sam neke fine ljude.

Veliki89

Poslušah neke kolege odavde i skoknuh danas do dtd kanala:
Riba se javljala svaki zabac, 50-50% mešano, manjovi i deverike.

Manjovi su bili za pečenje, a deverike kao šaka i veće.

Juče je Razredni izveo nas dečicu na Savu, riba kao riba...nadmudrivali se sa njom i ponešto smo prevarili ali se nismo proslavili..biće to još puno bolje :wink:
Upoznali neke fine i manje fine ljude, upoznali pravog malog šampiona koji je sa ocem fiderisao kao pravi, totalno predan vodi i pecanju! :tongue:
Nakon pecanja otišli u Palmu, u Zvečkoj,  gde smo, kao i uvek,klopali vrhunsko pečenje i tako zatvorili još jedan prelep dan na vodi.Uvek mi je zadovoljstvo podeliti dan sa Vukovima! smiley033

Ja i Pekson jutros ranom zorom oko 11h prvo obišli Vukove Mihu, Grofa, Kunju i Dedu koji su pecali na Savi u Jarku, pa o'šli na Jarčinu da kupamo lagane veglere. Prelep dan, izgoreli nam nosevi pecajući bodorku koja je bila retka, ali zato vrlo sitna. Jedina čestitija riba koja je radila je bila štuka koja je tu i tamo odraubovala na površini. Verovatno je u kanalskim uslovima i toplom vremenu završila ovogodišnje produživanje vrste, ali jbg, datum je datum, tako da sam samo čežnjivo posmatrao prštanje kedera uz po koji pljusak po površini. Ćeraćemo se uskoro. Slika nemam jer ulov zaista nije bio vredan pažnje, a vama sigurno nije zanimljivo da gledate naše izgorele njuške. :bye:

obradovicsrdjan

Da da, bas kao na Slovenskoj plaži, jata babuškica i belkica krstare na površini, sunčaju se, ali moj repić ni da gricnu. A bucova ili štuke nigde na vidiku. A ja se krčkam na suncu. Biće bolje drugi put.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

komša015

Danas Sava, Banov Brod.. sitna bela, i po koji duplo krupniji skobalj  :rolleyes:
Al' sam bar uspeo da jednog plovkaroša, zainteresujem za feeder.

NikolaNS

Juce pre podne sam isao ciljno na Dunav da proverim da l' se digao keder. Digao se. Keder. Oko 30 komada za sat vremena sitni do duse ali je bilo zanimljivo. Posle podne sam bez ikakvih ocekivanja probao na bolonjez i ispostavilo se da je dobro sto sam imao takva ocekivanja. Samo jedna plotica.

Danas od 15 pa do 18 na fider par promasaja, par otpadanja al su svi udarci bili siloviti. Budi se Dunav!  :thumbup:

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Zoran

I ja sam juče malo ''vežbao reflekse'' na Dunavu, uz gomilu sitne bele. Jedno 50-60 komada, uglavnom sitna krupatica i sitni šljivar, ali i poneka oveća bodorka. Sve u svemu, možda dve ili tri šakire, sve ostalo sitno ali dinamitno, udaraju kao u sred leta  :smiley:

redhed

Petrovaradin,Dunavac, roštilj i kederi.Kako reče kolega Nikola kederi intezivno  plivaju upecasmo pedesetak,  sve se polako budi, nema još meleza.Malo smo pecali po divnom vremenu....

NikolaNS

Od ponedeljka pa do danas svaki dan na Dunavu. Fider se pokazao bolje u odnosu na bolonjez. Svaki dan oko 15 krupatica sa po kojom crnookom i ploticom. Medjutim sitno je. Inace upecao sam istog bucova 2 puta, u utorak i jutros hahaha. :lol:

skvrl

Bio na Sodrosu danas,  moze lepo keder da se peca. Uz nesto malo primame dolazi krupan.

Ubise ove sitne danas :wink: ( par komada pribliznih , ova najveca 1,6 kg)
Hladna voda jos katastrofa ! S obzirom da je drugi izlazak ove godine , zadovoljan .