DuleN i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

soldier

Bili drugar i ja U obrenovcu kod TENT-a, od pesa se nije moglo ziveti, u padu je hvatao mamac.. Na kraju smo otisli na corbu u Svetionik i svako svojoj kuci..
Sve u svemu bice bolje.

js.bobrock

Kucura jos nije krenula kako treba, samo jedna crvenperkica danas...
Svi nesto tako, koliko sam video- ribica dve..
Ali i munjov ozivljava, i on mi se jedan  prokletnik zakacio..

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

vladimir022

Borkovac danas od 10 do 2 ni pipanje na feeder.. probao sve moguce kombinacije predveza i mamaca, valjda ce se do sledeceg vikenda malo ugrejati voda

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

obradmiki

Danas bili malo do Locke provale,voda nikada manja ja se ne secam da je tako nekada bio nizak vodostaj. Malo pecali ,malo klopali i to je to . Od ulova bilo bodorke

NSBucov

Juče, Stara Tisa na Bisernom ostrvu, malo fiderom i loše - manić na crvića, manić na kukuruz Cuk sa medom. Čim dignem desetak santimetara od dna - ništa od akcije. Samo se to bodljikavo đubre probudilo, poštene ribe još spavaju.
Bucov Bolen Asp

Ja i Pekson danas pecali fider na Savi. Po danu za uživanje radila lepo osrednja plotica,  sitnija od onih baš lepih iz januara. Pred veče napala sitna deverika, a budi se i dosadnjiković peš. I njega je bilo nekoliko komada.

alehandro

Danas otvorio sezonu fidera sa buckom u jedanaest pre podne i sa deverikom u pola sest popodne. Bio jos jedan straobalan udarac a ja lozio vatru i zakasnio i jedno otkacinjanje solidne ribe, uletela u travu. Sve na crvic -korica leba -crvic kombinaciju. Deverika imala cudnu donju usnu, verovatno pocepanu udicom odavno. Ujutru ubi severac, par puta prskala sitna kisa. Popodne lepo vreme. Ja zadovoljan. Usce Mlave.

Sent from my E2003 using Tapatalk

SlavkoR

Bio danas na malom Miki, s'obzirom da prvi put u zivotu pecam na feeder na reviru sa method hranilicom dobro sam prosao. Desetak debelih babuski i dve spale. Primama je bio neki prasak bez i jedne vece partikle sto je moj drugar napravio, nije cak ni prosejana. Mamac pop-up nekog domaceg proizvodjaca koji ili tone ili pliva ko plovak. Nemoguce je bilo balansirati sistem ali ja sam zadovoljan sa ucinkom. Planiram opet sledece nedelje dok jos malo ugreje.

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Ch.e.d.a.

Bio sam za vikend do Dobrodola, nigde nikoga.Fiderisao od 11 do 17,radi sitna bela, regan se jos nije probudio,samo 1 za ceo dan. pecao iza ostrvca za istocne strane, na nekih 25-30 metara,oprobao novi stap, nove hrane i jos sta novo. Prvo koristio neku gicinu 3kg feeder, a onda presao na nove gold turbo hrane. Na ovu drugu krenula lepsa deverika. Samo crvice uzimala kukuruz ni da pipne. lepo se iscackalo,iigranje ceo dan,ali na kraju samo 2-3 kg ribe.

Janika

milan ns

Juče kratak izlazak na DTD u Bačkom Petrovcu. U početku se javljala sitna bela a posle je legao terpan na hranu i to je bio kraj

Danas ponovo na DTD kod Irmovačkog mosta. Ja sam pecao samo terpana a dj misha je uspeo da uhvati i bele koje su pomerale vrh štapa bukvalno po dva milimetra.
Napala nas je gomila krpelja i to bukvalno jel smo ih sigurno preko dvadeset skinuli sa svari i garderobe, tako da obratite pažnju na njih.
Na naše iznenadjenje posetili su nas ribočuvari što ja dugo nisam video

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

js.bobrock

Kucurska prevodnica danas, bela riba nula poena, tek po koja mala babuska..
Dan spasio moj malisa sa dva mala bucova, koja smo naravno vratili, inace njegov prvi ulov kao varalicara. Interesantno na kineski vobler od 130 "dinala"..

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

NikolaNS

DTD kanal Irmovo - Subota 9.3.2019.

U petak uvece sam konacno nabavio gumice za stek i na brzinu napravio par motalica sa plovcima od 0.50, 0.75 i 1 gram. U subotu "ujutru" u 9 dolazimo na kanal za cudo nigde nikog nema. Raspakivanje, namestanje stolice, rolera, pravljenje primame, secenje trske itd. Oko 10 pocetno hranjenje. Izguram prvu kuglu u kupici pocnem da rolam nazad i otpadne kupica... Zadrzala se jedno 5 sekundi na povrsini i onda potonula. Nema veze, hranicu rukom. U pocetku 6-7 kugli i u prvom zabacaju riba. Mala krupatica, posle nje jos jedno 5-6 takodje malih i onda serija od 5 krupnih deverika. Zatim opet pocinje sitna pa sam probao neku taktiku a to je da pustim da voda nosi jedno 2 metra i onda podignem oko 30-40 cm od dna i drzim tako 5 sekundi. Zatim polako spustam i plovak do pola ostane (antena i deo tela ostane da viri) to je znaci krupnija deverika. I zaista je tako bilo. Od tad svaki zabacaj sam dizao i pustao i vredelo je. Za svaku je bio potreban meredov. :takoje: Medjutim naidje brod ali srecom prazan tako da nije podigao mulj i nije puno razvukao hranu. Posle njega 3 kugle i nastavak. Opet jedna za drugom ali ovaj put sa po kojom sitnijom. Na kraju sam ostao bez hrane pa sam prekinuo a i dosta je bilo. Ukupno 6,3 kg pretezno krupne deverike sa pokojom krupaticom i bodorkom. Jos jedno desetak komada je otpalo i 5-6 promasilo cuvarku. Raduje me sto nije bio ni jedan manjov. Majstor sam! :cheesy: Hrana je VDE Turbo clasic i zuta zemlja. Znaci malo svetlija primama jer sam na ovom nasem kanalu uvek losije prolazio sa crnom primamom. 500 grama hrane i 2,5 kg zemlje i jedna saka crva, bez peleta, melasa, mrvica itd...

Danas takodje na kanalu ali jedno 500 metara uzvodno od irmovackog mosta ali ovaj put na fider. Slabo sam se pripremio a iskreno mi se i nije toliko pecalo posle onog juce. :smiley: Oko 2,5 kg iskljucivo deverike. Poceo sam sa 70-80 cm predvezom pa skracivao medjutim bilo je puno promasaja. Na kraju sam ostao na 30 cm predvezu, kuglica stiropora i jedan crvic. Jaki ostri odlucni udarci i svaka se zakacila za donju usnu. Hrana kao i juce samo sto sam dodao ekstrudiranih zitarica u boji ni sam ne znam zasto. :lol:

Sve u svemu odlicno proveden vikend! :thumbup: Ali nista bez Dunava!  :takoje: :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

vladimir022

Bio juce na Borkovcu od 9 do 2 sata. Pronasao ekstra mesto u plicem delu jezera, granje na nekih 15ak metara sunce bas na toj strani,pogodan vetric ma sve kako treba
Cim sam stigao keder je bio aktivan i bas sam pomislio kako ce biti lepo pecanje tj. da se riba pokrenula..
Probao feeder, probao plovak, blize, dalje, od mamaca hleb, crve, gliste, podizace... ni da pipne, tuga hahah
3 izlazak ni ribce, jedinu ribu koju sam video je  bodorkica polu ziva pliva na kant

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

pkv-pecaroš

Kod mene na Dravi uredno idu lijepe deverike i jezevi na feeder. Vrsta hrane nebitna,mamac crvi sa malom kuglicom stiropora. Kad uđe u hranu peca svakih desetak minuta. Doduše Drava je bila nekih 9 stupnjeva pa joj je to valjda dovoljno da se malo pokrene