Bili i mi juče na Savi, grejali se žestinom i čajem, dobijali manje plotice i smrzli se za sve pare.Stigli u 9, ostali do 15h.

bolenbgd

Sava dolazi,ali nesto se i peca.Plojke,skobalji,sljivari i poneki klen.Kolega sa najvecom.

Veliki89

Bravo kolega  :thumbup:

Danas prošpartao "beli kamen" sa kolegom. Bacali varalice , lakse i teze, blize i dalje ali bez uspeha. Sad vec jedan duzi period ne radi smudj u NS. Cini mi se da je riba migrirala sa ovog podrucija. Godinama se aktivno lovila bela u sred zime u takozvanim zimovnicima dok je sad sve pusto.

Sledece sto preostaje jeste da probamo na dubini od preko 10-15m, nadam se vec za vikend. Inace kormorana videh nekih 10tak koji zaranjaju ali bezuspesno. Gde nema bele ribe, nema ni grabljivice.

Nadam se da ce na prolece biti dovoljno visokih voda da donese ribu sa nekih uzvodnih terena.

dekula83

Danas Kolubara u Lukavcu mutna ko oranje, na fider nema sanse za minut se nakaci na najlon svasta, al na plovak druga prica. Tri crvica ostra udica i udri. Kod mosta imalo nizvodno su sitniji u meri a jos nize prema prelivu krupniji. Ja i drugar imali po par komada,zadovoljni jer su nam se planovi promenuli u zadnji momenat. Hteli smo na Drinu al dobili informaciju ujutro da je krenula dosta voda, pa okrenuli na Kolubaru. Sve je super samo kvare atmosveru ovdasnji mestani koji se posle svake ribe deru kao nenormalni i dozivaju jedni druge preko vode.

Trigga

Danas kanal Srbobran,ciljano pecanje sarana,rezultat 2 udarca bez realizacije(jedno otpustanje najlona,jedno pravo izvlacenje najlona sa spulne),mamac M1 i Krem boila u varijanti od 9mm....
P.S. grabuljasa koliko hoces,najvise iznenadjen sto videh dekicu od 70 i kusur godina kako "drlja" trokrakom,lebe mekani...

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
Saran=Mama

robertnfv

Bio na pecanju i još uvek.. čekam da mi se digne...

Magla.

Vidljivost jedva 3 metra na vodi..

Послато са Redmi Note 6 Pro уз помоћ Тапатока

Trigga

Prepodne jutros na Oazi Glozan,tanak sloj leda preko 3/4 vode,voda pala za otprilike metar vodenog stuba,sem par nekih tamo bip-ova nista vredno pomena(krompir,nula...)
Bilo je i fino hladno...

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

bili d kid

Pre 2 nedelje kod vikend naselja Čerevićka skela.
Dubinka, keder, jurili smuđa... 2 pipkanja popodne i ostalo ništa

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Janika

Lepo vreme ali od ribe na zalost nista .

dekula83

Danas Kolubara davala svega, plovak, fider svejedno, vasar je kao i obicno. Sve ispod mere vraca se i svi to postuju, pored nas lik je imao 3 sarana na plovak i svi su vraceni, jedan je bio oko 1,5-2 kg.Ja i kolega isto imali po 10-tak komada omanjih i po 4-5 komada oko 300-400 gr. Ja 2 klena jedan oko pola kile. Poneli smo samo krupnije komade.

NikolaNS

Konacno otvaranje sezone 2019.

Kanal DTD Rumenka

Dosao sam oko 9, dok sam namontirao stolicu, roler, stek, isondirao i nahranio vec je bilo 10. Od samog pocetka voda je brzo tekla da bi u jednom trenutku bilo nemoguce pecati zbog njene brzine. Srecom ubrzo je usporila tacnije skoro stala. Cim je usporila dobijem lepu bodorku vecu od sake. Prva riba 15 minuta posle hranjenja. Uuuh super, bice dobro. Dohranim kupicom nastavim sa pecanjem promasim jednu i tu se desi s**nje. Umrsi se plovak, nisam ne znam kako su se napravila dva cvora na 0.10 najlonu... Gotovo moram drugu motalicu. Skidam omcu sa kopce, pokida se gumica i vrati se u stek. Tu sam izgubio 20 minuta dok je nisam ponovo provukao jer je stek bio vlazan. Konacno stavim drugu motalicu i gumica se opet pokida. Opet vezem, opet se pokida. Trula... :veryangry: I vec se to oduzilo pa resih da zavrsim za danas, samo cu pogorsati situaciju ako nastavim. I tako se zavrsi danasnji izlazak. Mada da se to nije desilo verujem da bi bilo jos bodorke jer je voda lepo usporila i bilo je prelepo za pecanje ali sta je tu je. Sezona otvorena, prva riba upecana idemo dalje!  :smiley:  Ceka se kraj februara, pocetak marta, to je prava sezona za belu na kanalu.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

robertnfv

Irmovo, nula bodova. Nije ni pipnulo,probao na hleb,žito,crva,glistu,kukuruz,crv i stiropor,razne arome i ništa.. pecano na feeder I plovak.. vreme bilo sasvim ok.

Послато са Redmi Note 6 Pro уз помоћ Тапатока

Veliki89

Danas imao 1h pa izasao da probam soma na dzig, ali nista. Treba voda da se ugreje do nekih 5-6c. Ono sto je ohrabrujuce jeste da konacno videh da je neko uhvatio belu na dunavu. Digao lik deveriku oko pola kg na keju za vreme koje sam ga posmatrao :smiley: cenim da je dubina oko 4m na tom mestu. Ide porast pa cemo videti sta se desava.

Inace i ja razmisljao o kanalu oko Rumenke ali ne stigoh

obradovicsrdjan

Izasao sa klincem na sljunkaru pored Beogradskog puta izmedju Pozarevca i Smedereva. Bodorkice se pecaju na crvića u uskom delu skjunkare, na otvorenom nista, a sve su oko 4-5cm duzine:) Naravno, klinac mi neda da maltretiram ribice pa nisam mogao da okacim neku na balerinu, a valjalo je probati.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

NikolaNS

Danas sam probao na Dunavu, pecao od 13 pa do mraka dubina 5 metara, vrti voda i nema bele... Hrana bila vrhunska, udice i ostalo i jednostavno nece a sve mi se vise cini da je ovde vucena mreza. Ali ipak upecao sam jednu krkusu. :lol: Pred mrak je mozda bio bio jedan studljivi udarac ili sam se istripovao. Pre ce biti ovo drugo. I u pretposlednjem zabacaju mi je isisala jednog crva sto me je nateralo da se pakujem po mraku za dzabe. :lol: