obradmiki

Danas Tisa ,ubi sitna bela nemoz se odbraniti i posle dugog vremena kontrola

Danas naplaceno dnevnih dozvola na Tisi i ha haj,crvene samo pljuste

Mrkela

Ja sam danas pecao u Mosorinu na kamenu, dva zabacena na filet za smudja ali bez akcije i bacao varalicu isto bez akcije,napravio pauzu u kafani Recni baron uz riblju corbu pa nastavio sa bacanjem varalice al ne na kamenu vec na drugu stanu i dobio samo jednu manju stuku. Slika ce biti u galeriji.

milan ns

Danas na Dunavu samo peš. Gde god sam probao on je bio tu.

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

robertnfv

Bio malo na dunavu,setnja sa devojkom. kolege pecale smudja na filet i kedera ali nista.. peseva brdo. Pokusavali stuku.. nula. Samo eto svi se zale na peseve.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Od 17:30  je počeo polako da se gasi peš kako se sve više ulazilo u veče i noć prestao je potpuno .
Javljala se mrena sitnija (udarci konkretni i odsečni)  uz par silovitih jedva stigoh štap da zadržim .
Spakovao se oko 19  taman kad je počela lepo da se javlja.
Ostao bez hrane i rasvete pa je kraj neminovan.

Batica

Tri noci trazim smudja ali slabo. Sve do 1kg komadi. I to u sred toka Dunava. Ostanem do 19 h ali nocu ni da pipne. Samo pred mrak.
Sva izgledna mesta, dubina ,veliki prelazi, zauzeli bikovi. Na tone ih ima. Po 20-30 kacenja za jedno pecanje. Da sam nosio stap za soma ne bih mogao da stojim u camcu od bikova. Ovako samo izvadim krljust na vrhu jig udice.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Duduk

Dunav Male Vode

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

NikolaNS

Juce na varalicu a danas na mamka probao stuku na kanalu kod Irmova i ocajan rezultat... Trave jos ima i to u velikoj meri za ovo doba godine... Vetar ubi! :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Janika

pex

Evo i ja bijah na pecanju sa mojim jaranom Erminom.
bilo je oko 20 kg krupne bele ribe.
Sava u Bosni, noć.
Feederi.
E sada ne pisem zbog bele ribe vec zbog sledeceg.
Moj prijatelj je uhvatio fenomenalnu ribu na moju Garbolino Altimu 3,9m 150-gramac, osnovni 0,22mm, predvez 0,12mm, udica 14-ka, hranilica HIT distance 60 grama (mnogo pridonela pecanju zbog nezgodnog terena).
Zamaranje punih 55 min. Dobar pribor, dobar ribolovac i naravno tona srece.
Ulov zivota rekao bih.
Njegove slike su malo losije pa sam se i ja prikljucio slikanju sa najlepsom ribom (jbi ga covek zna i da peca i da slika)
Riba naravno PUSTENAAA.

E da azdaja je tezila tacno 12.190 grama

Pozdrav iz Bosne!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Bio sinoć na Savi, ništa.
(pošto znam da ovo svi čitate, postavio sam pitanje u temi Mrena na plovak ali pošto je moja poruka bila poslednja ne vidi se...  Pa neka odgovori neko ako ima volju)

Anker

Због наглог скока водостаја од тридесетак цм из Бегеја у Тису кренула трава као млада трска. Може да се пеца на оној страни где је ветар не наноси.
Узводно нема тога, шаран слабо, грабљивице се покренуле

pexon

Bili Ibanezi i ja danas na Drini, potez od Crne bare do ušća. Tražili teren da isprobamo naše matchete. Usput sreli našeg druga Komšu, koji je uredno arčio radno vreme u kafani preko puta pošte (u stilu Čvarkova).  :rolleyes:
Pošto ne nađosmo dgovarajući teren, završili na pontonu u Mačvanskoj. Tu smo imali par borbi sa izuzetno borbenim peševima težine od 3 do 7 grama.  :lol:
Naravno, izašli kao pobednici u tim borbama. Takođe smo konstatovali da imamo izuzetno osetljive močuge, pošto nam je svaki peš teži od 5 grama pružio lep ugođaj na štapu. Ribe od 3 do 5 grama su se ipak pokazale nedorasle za ovakav pribor (nismo ih ni osetili na štapu).  :lol:
Na kraju kafica i rakiiiica kod Ibanezija i rastanak do prve izgledne prilike za nove ribolovačke pobede. A izgledno je da će to biti već sutra, ovog puta u fider varijanti. Jbg, treba potrošiti ranu i crvove koje peševi nisu izeli.  smiley033 A ostalo nam i piva danas!

Zoran

Bio nekoliko dana na Tisi, ali se praktično i nije moglo pecati nešto posebno zbog jake košave. Zbog te iste košave nije se moglo no pobeći sa pecanja  :smiley: te moradoh sačekati da prestane da duva tako jako. E, kad je prestala da duva, krenu i riba te se lepo nafiderisah  :wink: Dolazila je uglavnom krupna deverika i tek poneka krupatica. pecao sam na terenu gde pre nisam pecao, sa dubinom 14-15m na tom mestu, i jako daleko od obale, skoro na pola Tise. Baš je moralo da se dobro zapne da  bi se dobacilo do tamo  :wink:
Ništa drugo osim fidera nije htelo, A na fider sam dibio i šaranče 1,5 kg i jednu malu mrenicu, prvu koju sam ikada upecao uopšte, ne sam na Tisi.

Meracim se danima, al' mi ne daju zlotvori da pobegnem sa posla...
Ipak, sinoc prelomio da me nema , i jutros stigoh  na sabajle da iskoristim malo skokic vodostaja Dunava.
Posto su najavili kosavu od 12h, a nisu losi sa prognozom vetra, ,ko velim da uletim u intermeco negde i ja.
Lepo je krenulo prvi sat, i to bez klasicne zone (vise sam jurio putanju),  i onda udari  blaga kosavica, kasnije jaca i sve sto ide u prilog...kao ljuljanje camca .
***
Voda raste , polako gura krs u toku , a glavoci  su prisli malo obali. Hocu reci, nisu svuda unaokolo. I riba polako prilazi, pa sam imao neki odnos 20% glavoca i poneka riba na uobicajnoj trasi.
Uz malo pauza , i raznih prevara , nesto sam i uradio na kraju .

Posle 13h, nije bilo nekog smisla dalje se muciti jer je ubrzao vetar, talasi malo postali ozbiljniji , pa i kisica...