Troll808

Juce bio na V.Moravi da probam fider koji sam preradio za varalicu i imao smudja od nekih kilo i dvesta na robinsonovog seda od 12 cm i glava 30 gr,sto je ujedno moj prvi smudj na varalicu i prvi na ovom stapu.Ali je uspeo da mi pre slikanja iskoci iz ruke i ode,srecan mu put samo mi nije ostavio uspomenu.Sarani su mi mnogo mirniji po pitanju slikanja  :cheesy:

alexander28

U subotu bio na Garaskom jezeru od 7-15h pecao na feeder, velika aktivnost cverglana i sitne deverike ali na 5 cverglana dodje jedna deverika(dlanara). Uhvaceno i par sitnih bodorki, mamci crvici i gliste, na psenicu nista nije htelo mada nisam je dugo ni forsirao.
Cuvar prosao oko 11h sto je za pohvalu i rekao:"Ovde ce pre grom da te udari nego da uhvatis nesto da valja."  :cheesy:
Hrana Gica economic + Maros Mix Series FEEDER + crvici u svaku hranilicu.

Prvi put da nisam imao NIJEDNO kidanje feeder-om, sad ne znam da l' je to dobro, sa finansijske strane jeste svakako.  :ok:
Mudrost je ćerka iskustva.

Sale66

Danas u 15 minuta smudj 1.2 kg,bucov oko 1 kg C&R i onda silovit udarac i sjajan osecaj velike ribe na stapu nekoliko sekundi i uzivanje u paraboli Reva...ali odeeeee,ispravila kopcu :)
Sve u svemu,prelep oktobarski dan  :tongue:

Trigga

Danas prepodne u Glozanu,bilans 10 udaraca uz 5-6 otpadanja ribe i vetar kao da sam na motoru bez kacige

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

DOXAT

Gružansko jezero...jak vetar... 3 cverglana i jedno povlacenje, beg uz razmotavanje mašine i kontra u prazno... jako loše

Sent from my S60 using Tapatalk

Mrkela

Danas od 2 do pola 6 vijao stuku na belerinu i varalicu u Belegisu ali bez uspeha. Vetar razbijao. Dosta pecarosa al ne videh da je neko upecao.

NikolaNS

Juce ujutru dosao na kanal u Rumenku, spremio se maksimalno, ciljno na belu. Na kanalu u 6 bili cekali do 9 da se rascisti kanal ali nista. Bukvalno se nije videla voda koliko ima socivice. Sta cemo, jos je rano, ajmo na cerevicki dunavac. Stigli do kamena kojim je pregradjen dunavac, milina videti onakvu prirodu. Desetak sitnih belih i jedna stuka se zaletela na bodorku koju sam vadio na bolonjez al' ju je promasila. Koga kod sam sreo i pitao je l' ima nesto: "Juce je lepo radila"... :lol:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

IgorKi

Begej kod Kleka bezbroj krkusa i koji pes.ostalo ni da se javi

alehandro

Danas na Velikoj Moravi kod Pozarevca na mestu gde obicno pecam ogromno jato kormorana. Za ceo dan nas dvojica upecali tri glavoca.

Sent from my E2003 using Tapatalk

Ch.e.d.a.

Danas Medjes, prelep dan ali vetar ubio kao kod svih. Za nekih 5 sati na fider samo bandar na zive mamce. Voda izuzetno niska.

Karadima

Juce bili na Medjesi drug i ja,  isto prosli kao ti, samo bandari i pesevi...bela riba kao da je nestala...

redhed

Za vikend u Neštinu samo štuka,većinom sitna, i  jedna od 5 kg na kedera iz čamca.Čovek pecao smuđa dva puta mu kidala predvez , a treću je eto sretno izvukao bez sajlice.

Zoran

Bio par dana na Tisi. Lepo prošao sa belom na fider, baš krupne deverike dolazile na ružu od crvića. Dobio sam i jednog lepog šarana ''šestaka'' a još dva sam omašio  :smiley: Još da nije bilo onog orkana, verujem da bi bilo još bolje.

Od svega upecanog, ovo sam ostavio za poneti a i za slikanje  :cheesy:

Danas neobavezno izasao da bacim varalicu da se oprobam,nista promenjeno par varalica i nista cak i ne vija voda se povlaci i to je to smiley033

Mrkela

Danas varalicario, od 2 do 4 u Belegisu na pislednjem rukavcu u šumi ni čvak nisam imao, bilo je i mrezarosa kod kojih vidim i gloce od stuka sve se trpa u gajbice. Posle toga otisao u Slankamen iza bolnice na regulaciju i bacao 3 sata varalice al bez uspeha, bar nije bilo ovih sa mrezama.