Trigga

Tisa Mosorin,4 dana pecanja,jedan dan kod lekara na injekcije,udaraca kao u prici(saran),trava malo zezala ali se pecalo,radila baka i skuid octopus....

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

robertnfv

Danas dunav. Sr.kamenica. jutro mirno i toplo. Riba je lepo radila,uglavnom krupan sljivar,sitna mrena,deverika i stuka. Onda je okrenuo vetar da duva i riba stala kao da je nesto pobilo. Ni da pipne. Valjda zbog nagle promene vremena..

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Zoran

Fiderisao opet malo po Tisi, od srede do petka.
Riba lepo radila gotovo isključivo u najtoplijem delu dana, od 13 do 16 časova. Uzimala samo ružu od 4-5 crva. Pre toga i posle tek poneko ripče, uglavnom sitno.
Kad se prebere ono što je za čuvarku i ono što je za vratiti, bilo je više ovog drugog. Međutim, nakupilo se i u čuvarki ...  :smiley:

Prvi dan 1, a drugi dan 2 i to u jedan za drugim, u 10 minuta oba. Posle toga samo još par kidanja. Samo predvez 0,16 sa udicom 10 i 4 crva. Ništa drugo neće.

Pored ovih lepih Tiskih šarančića od po 1,2-1,4 kg, bilo je dosta lepe babuške. Za njih je važilo isto što i za šarančiće što se tiče mamca, udice i predveza.

Bilo je i lepih deverika, ali nisu sve uspele da se slikaju, jer im se na putu do slikanja isprečio tiganj ...  :cheesy:

Uz deverike je bilo i malo krupatica i belki, ali jedva da su tzv ''dlanare''. Onih sitnih krupatica i kesegica je bilo na desetine, ali njih nisam zadržavao. Imam u planu neki marinat i dobar ''grund'' za riblju čorbu pa sam zadržao 4-5 kila ovih sitnijih.
Sve u svemu, tri lepa dana po lepom vremenu i lepoj vodi  :wink:

Karadima

Bio sam danas na Tamisu kod Panceva. Fiderisao.
Skoro pa ni da pipne.  Probao sam sve od mamaca,  ali samo par malih deverika i nekoliko kedera za petocasovno pecanje.
Barem sam mozak odmorio.  Imao sam i neke krave za drustvo :)

Anker

Dunav, nizvodno od Beograda.Grabljivice lepo rade, lokalci su imali I po 3-4 sarana do 3kg dok ih kosava oko 14h nije rasterala

Juče na Tisi od 14 do 18h, 4 sata kvalitetnog fideranja...

DuleN

Ja sam danas masakrirao peseve u S.Slankamenu... Jedno 50 komada, brat bratu...

Danas Sirig rano ujutru,a riba pocela da radi oko 10:30 i to na crvica.Oko dva stade i ni makac.Kuci polako.. :ok:

Spojene poruke: 23 Septembar 2018, 18:24:55

trim

Konačno slobodan dan i još savršeno vrijeme za pecanje , nešto se i ulovilo. Zanimljivo mi je bilo da bukvalno nisam imao ni jedan promašaj a lovio sam u brzaku na travu. Sa Maverom uživancija igrati se sa škobaljima.

Plovak ja zakon

Karadima

Danas sam bio na jezeru Sljunkara u Kovinu. Fiderisao nekih 6 sati. Ima puno cverglana,  ali sve veliki komadi. Uspeo sam da obezbedim desetak pristojnih bodorki. Ima i velikih babuski,  ali nisu sechranile danas na dnu,  kolege imale par kilasica na plovak.
Sve osim cverglana vraceno da pliva i pravi nove ribe :)

NikolaNS

U subotu ujutru prva mrena ove sezone koja tek pocinje! 2,7 kg na kocku sira vezanu na dlaku sa stoperom od olovice.:rolleyes: Pruzila izuzetan uzitak tokom izvlacenja, pravi torpedo! :thumbup:

Danas od 6 do 14 h u Glozanu oko 25 sarana od 1 do 2 kg. Nije lose, sve na pop up.  :smiley:

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

ZGODNI28

Tisa Knicani...nedelja...mamac cukk med...i na kraju se pojavio i sarko  oko 700 gr koga sam naravno vratio....Fora na tisi je da mora sto dalje da se baca ...

trim

Od sitne plotice jedva iščačka 3 poštena škobalja , ne lovi lijep nego uporan

Plovak ja zakon

Mrkela

Danas se malo zabacivalo na lokalnom jezeru ali sem jednog saranceta nista vise, jedna slika kolege PDavora u namestanju mamca

obradmiki

Tisa danas

Sve u svemu nije lose,riba radila do pola jedanaest i posle ni cvrk.