Bio i ja danas nekih 3 sata, blagi boze za ovih 3 dana opala voda nekih 1,5m i izbistrila se prica za sebe. Aj to i nekako, dodje mi na udicu somic od ove godine, nepunih 20cm, koliko je ova godina njemu pasovala primetio sam po ovima od prosle, retko koji manji od 45cm i 1kg, lepi, debeli. Spasila ga ova kisa samo tako, i od toga neka vajda :ok:

sima71

Evo i ja da kazem da sam sinoc na Savi bio i pala 3 soma ukupno 9,2 kg .Kombinacija rovac glista. 1 od 4,2 i 2 kom po 2,5 kg i 6kom. sitnijih koji su pusteni.  smiley033

pkv-pecaroš

Svaki dan ovaj tjedan po jedno somče ispod mjere,kao da su kopirani,svi isti. Odem oko tri-pola četiri ujutro pokušavajući dobiti smuđa pred svitanje na kedera ili repić i dolaze samo ti mali somići. Isključivo na živog kedera dok filet ili repiće te zgaženog kedera neće ni pogledati.

Juce sasvim neocekivano skoknuo do C.Vira popodne.Bili neki momci,kazu,ni da pipne.Ja poceo sa pecanjem u 18:30h.Hrana neka krs iz Kisacke(Karpologija) i ubacio secerca..
Imao ubrzo sarana oko 4kg,imao dva izrazito mala oko 50gr,mladj...i onda oko 20h mi na osetljiv stap dodje krmak,skoro sat vremena sam ga izvlacio,izvuko i izmerio.Vaga pokazala 15kg,golac matori...:)

Takodje,pre tri nedelje skoknuo do Glozana popodne,bilo standardnih sarana,jedan od oko 5kg ali upecah prvog amura,doduse ne velikog,oko 2.5kg ali potpuno novo iskustvo na stapu...
Takodje,sa leve strane jezera,lik imao amura krupnog na mec stapu,dugo ga zamarao i onda se jezerom cuo prasak...Ja pogledam,a lik slomio stap...

Trigga

Juce po najgorem suncu otisao do Srbobrana,pecao od 13-17h,upecao malo manje od pola jupolke meleza sto krupnijih sto sitnijih i popio balon vode od 5l

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Saran=Mama

Četvrtak proveo na Savi u Skeli... Smarali čortani do 400g i sitna crnooka "šaka-zulu". Lepo sam sve uradio, al' nisam uspeo da se iskazem.

milan ns

Danas malo tražio ribu po Dunavu. E kad sam je našao sunce je upeklo do maksimuma pa sam posle sat vremena zbriso kući

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

Nakon dužeg vremena dogovorimo se Bojanljube i ja da odemo na pecanje zajedno.Krenuli smo juče u Sakule, završili u Farkašu sa starim drugarom i pionirom fider tehnike-Adamom, kojeg smo nenadano sreli na obali reke.
Put za Tamiš u Sakulama je jako loš pa smo nastavili uzvodno i nismo pogrešili.

U Subotu posetio Tisu , Mosorin. Bio sam oko 3-4 sata na vodi
Pecao na bolonjez 6m, brdoooo sitne deverikice , kao prst.
Nista vredno pomena osim lepog ambijenta, lepo vreme,
hladno pivce i mozak na ispasi

U Nedelju bio na DTD-u , Rumenka.. Pecalo se na wegler (mecovalo) ,
napola kanala. Voda se kretala taman kako treba, trave pomalo, nije smetalo
Isla lepo bela riba, udica iznad dna pola metra zbog brkate gamadi,
raspresita hrana i prackanje zita
Uhvaceno oko 7-8 kg bele ribe

NikolaNS

Ljudi moji ono sto mi se danas desilo to je... Dosao, nahranio pecam lepe deverike i sljivare i odjednom stalo. Nastavljam ja i potonu plovak ja kontriram ono stoji u mestu. Držim najlon zategnut jer mislim da je za kamen zapelo. Posle cak 5 sekundi polako krece uzvodno ali tesko ko kamen.  Mislim dobro je zakačio sam neciji najlon, medjutim ono polako krece u dubinu, ja se presekao. Ovo je ogromno, dril perfektno namešten i uprkos tome verovali vi meni ili ne izvuče mi 50 metara najlona spulna polu prazna a riba ne staje. Reko sebi polako Nikola smireno samo, al riba se zalece i krece nizvodno i ja moram za njom. 20 metara sam ja nju pratio, mada deo mene zna da to necu izvuci al se opet nadam. Polako se dize na površinu ali na 50 metara od obale! Stigla mozda metar dva do površine i jednostavno se otkaci ko da nista nije ni bilo...  Meni su se ruke 10 minuta posle toga jos tresle. Mislim da je bila mrena ali ona... Nije treslo glavom ni malo jednostavno ide i ne staje...  Najlon 0.16 predvez 0.14 udica 11 neka tanka mislim da je ta tankoca bila nažalost presudna. Dubina 5 metara uglavnom kamenje, bolonjez u pitanju...  I dalje sam u neverici. Pišite u temi "galerija ulova-komentari" sta mislite da je bilo,  u cemu ili kome je bila greška, sta da promenim itd... Na 4-5 crvica je dosla. Dunav naravno.

Spojene poruke: 19 Avgust 2018, 10:54:27

Juce i ujutru i uveče na Dunavu, ujutru je uzimala češće i sitnije su bile dok poslepodne dolaze krupnije. Deverika, krupatica i skobalj pretežno. Dubina 4,5-5 metara.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Danas Petrovac,Fider pecao melez i sitnija bela pocela da se javlja tek oko 10 i to na brzaka pa stade oko 11 h i posle ni da pipne.Mamak crvic stiropor.
Sistem stiropor pa dva crvica dodje bela ,dodam treceg dodje melez probao nekoliko puta i bi tako jedan za jedan  smiley033

NikolaNS

Danas opet Dunav, najlosiji dan letos svega 5 belih u nečemu sam omanuo, nema veze mesto je nahranjeno i sutra je dan.  :ok:

mknezevic

U subotu na Dunavu nikad bolje nije radila bela, cug je trajao bukvalno non stop. Od 8h do 14h je bilo 6.5 kg.

matori

Juče na Drini pecamo drugar i ja. Bacili vreću sa hlebom za primamu, voda ogromna za ovo doba, uhvatili po nekoliko skobalja i jezeva, čukavarke okačene na istu motku zabodenu u obalu. Njegova crna, končana sa dužim kanapom, otegla se malo nizvodno a ribe povremeno zapraćakaju. Stoji nekih pet metara uzvodno od mene a tu su i čuvarke. U jednom momentu čujem jak udarac po vodi, okrenem se tamo i ima šta da vidim, drugar pao na dupe a u samoj obali mlatnu još dva puta ogromna somovska repina pa nestade. Odnese moju čuvarku, reče drugar, još u šoku... mislio sam da je krokodil :lol:
Godinama sam na vodi i svašta sam video  ali ovako nešto, nikad. Bitno da je moja čuvarka ostala :cheesy:
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

NikolaNS

Danas se ponavlja prica od pre neki dan, nahranio i dohranjujem al nema ni traga od bele. Posle pola sata potonu plovak opet kao da je zapelo za kamen,  ja kontriram riba se iste sekunde daje u beg. Držim je ona izvlači jaka ko crna zemlja ne mogu je držati izvuče mi 20 metara i krece nizvodno a ja za njom.  Posle pola minuta krece na površinu ali opet daleko od obale i kad se podigla,  udica opet jednostavno ispadne a ovaj put je bila deblja i jaca nego prošli put. I dalje ne znam sta je ali su najverovatnije mrene ali one prave... Nista,  treca sreca sto kazu...

Spojene poruke: 21 Avgust 2018, 20:23:50

Danas zabacio dve dubinke na durboka, niko mi nije rekao da na to oce da zeza peš...  :lol: Jedan malo jaci udarac ili mali somic ili veći peš i to je. Pecao sam i na fider sve sama deverika lepih 15 komada ko šaka i po. Stiropor i crvic.

Spojene poruke: 22 Avgust 2018, 12:16:35

Jutros 10 deverika 4 kile. Bas lepi komadi, stiropor i crvic.