trim

Nisam mogao da odolim odličnoj vodi poslije ko zna koliko vremena i direktno sa posla na vodu

Plovak ja zakon

Marko S

Bio sam na pecanju na Kamenjaru, sitan smudj i bucov rade na svaki drugi ili treci zabacaj voblera. Do 30 cm nisu veci, ali je bilo 2 sata kvalitetnog programa.... svi plivaju i dalje.

Veliki89

Oprobah se u fideru, i upisah se :lol:  Ns, kanal, takmicarska pista. Manjov na svaki zabac, bilo nekoliko komada i za poneti. Probah sve ne bi li dobio krupnijeg medjutim uglavnom je sitan bio. Crvice odmah "nosi", glistu ne bas. Svaki uhvacen prepun hrane.

Bio sam na pecanju na Savi, sinoć, po ko zna koji put. Valjda pedeseti i neki od aprila meseca. Prvo sam jurio štuku i bucova. Nijedno od to dvoje. Zadnjih mesec dana digoh ruke od varalice pa i ja, ko ibanezi, pređoh na "fider". Dubinku, na šarana. Drugog i trećeg dana upecah po jednodg manjeg , između kilo i dve. I to me je navuklo pa sam dalje bio uporan, ali bez rezultata. Rakova ima u izobilju pa skidaju mekani kukuruz. Morao sam da pređem na polukuvani.
Bilo je dana kada sam mamce vadio iste onakve kao što sam i zabacio. Čak ni rakova nije bilo.
Posle hekoliko dana od početka prelaska na šarane došla je voda, pa zamutila, pa opet došla, pa počela da opada. Napravio sam pauzu zadnjih nedelju dana pa bio sinoć. Voda je prilično opala. Rakova ima ali šarana ne. Gledam u vodu i gotovo ništa se ne izbacuje. Samo neka sića. Bandari uz obalu.
Svaki put pecam od 18 do 21 čas. Oba koja sam upecao došla su u deset do osam. A i rakovi su onda najaktivniji. Svake godine nadam se da će sledeća biti bolja, ali biva obrnuto. Ribočuvara ni od korova. Jedva čekam da se pojavi i traži mi dozvolu. Daću mu je ali samo ako mi vrati pare. :sad: :cheesy:

No godisnjem, pecam svaki dan. Lokacija Gornje Podunavlje. Ne mogu se pohvaliti jakim ulovom sitna bela, krupnija bodorka i po koji melez. Mamac crvic secerac na glistu samo manjov ko prst

OtacMakarije

Дунав код Винче.
Синоћ на фидер, на црвиће, иде крупатица (ваљда), један шаранчић од око килограма и један сомић.
Јутрос на дубинку не може да се живи од ситног сома.
Сва риба враћена.
Контам да онај одозго сабира колико враћам, па ће ми послати у комаду...

Bobiska

Juce na Dunavu od 5i30 do 9 i30 pecao soma na rovca, glistu, pijavicu, cvet. Ni pipanje  :eek:. Ako vreme danas dozvoli videcu popodne kako ce biti.

U Sr. Kamenici kod spora prethodih dana bilo veoma izdasno,
par smudjeva u par sati pecanja u kombinaciji ponekad sa
nekim somicem (od 1 do 2 kg)
Preko dana gume na laganijoj glavi (5-6 gr) predvece vobler, klasika
Ko hoce da se zezeči sa sitnim smudjem samo neka baca u spic spora
nekog manjeg voblercica (salmo executor 5 , recimo) , kidisu cim
upadne u vodu. Vratis ribu nazad i onda opet sve iznova, u krug
Veci komadi dolazili u sam sumrak na Double Clutch 75 ili Rapala Original f9
Prelep teren, i treba ga cesce obilaziti  :takoje:

Juce izao od 17 do 21 h , nikakvih desavanja nije bilo..  Ni CVRK
Voda jako niska i jos je u opadanju  :sad:
mislim da ne vredi izlaziti dok ne dodje neko blago povecanje ili barem
stagnacija od par dana. Nece da pridju obali

Opet ja, gornje Podunavlje ni da pipne. Posle podne ponovo pa javljam.  smiley033

robertnfv

Bio na tonji,kovilj i juce na hagli. Nizak vodostaj. Dosta manjova i koja sitna stuka . Nazalost pored mene je jedna veca romska porodica kosarala po tonji i bas ih briga sto ljudi gledaju. Ne znam koliko je to dozvoljeno ili nije ali ne deluje mi da je ispravno. Vide se dvojica u daljini sa korpama....

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

soldier

Bio juce na Savi kod Boljevaca od 19.00 pa jutros do 9.00. Od ribe samo mrena koja je daleko ispod mere i po koja deverika manja od dlana. Sve u svemu 10ak mrena i par sitnih deverika, nista konkretno. Mamac crv i secerac na fider.

Veliki89

Posto od najavljine kise nije bilo nista skoknuo sa devojkom do kanala.
Probah na dzigericu manjova, ne bi li se javio nesto krupniji. 30tak minuta izbudalesali da bi na kraju na crve uhvatili nekoliko manjova i deverika kao saka. Hranio nisam.

Večeras ponovo na Savi, od 18-21h.
U 19h došo jedan lep šaran od oko 2kg. Na polukuvani običan kukuruz (jer rakovi skidaju mekan, sačuvaj Bože), uz hranilice sa kuvanom prekrupom. Bez ikakvih dodataka. Natur!
Voda nije više mutna, opala je i stagnira već par dana. Valjda će krenuti.
U 21h počela slaba kišica.

DOXAT

Juče popodne i veče na Ćelijskom jezeru kod Kruševca. Nista nije pipnulo feeder, ali bukvalno! Jako čudno... Vodostaj visok... Pecano u najplicem i najuzvodnijem delu. Dva drugara mojim kajakom obišli veći deo jezera varalicom na smudja - ni pip (jos polomili štap pri pristajanju). Uveče nas dvojica probali iz kajaka svuda po jezeru na feeder...razni mamci... Bukvalno ništa ne pipa, kao da ne postoji riba tu... Jako čudno dešavanje...drugari dok šetali jezerom na 3 lokacije čuli da su ljudi naišli na plutajuce, žive smudjeve... Hmmmm.. !?

Doduse, kažu da je par njih, nekoliko kilometara nizvodno izvadilo par belih veličine šake.

A i mi uglavnom imali veće udice, ne bi li selektovali krupnije... Ja kasnije stavio sitnu, ali ista priča... Mamci i hrana bukvalno nedodirnuti!

Brine me da nije neka hemija od relacije Brus - Blace...

Sent from my S60 using Tapatalk

Danas prvo pecanje u godini na divljoj vodi u Ns iza prevodnice,ispod novog mosta.Otisao na brzinu posle kise popodne.Lepo bela radi na plovak.Na feeder vise cvergl nego bela pa se preorijentisao na plovak.Za 2h od 18-20h 20-ak deverika oko 200-400gr,dve lepe bodorke i dve crvenperke.Sve na noklu-cimet bez prihrane i po koja na ruzu hleba.Voda mirise na krupniju ribu samo da se prihrani zrnevljem i malo duze da se peca,bar po mom misljenju...