Jutros Srbobran Dosta hladno jutro.Radila sitna babuska na crvica i glistu secerac nije htela a ni zito.Jedino sto nisam mogao da eksperimentisem jer sam zaboravio da ponesem novcanik sa predvezima pa sam pecao na 20 cm al sta je tu je 45 kom i 5 krupnih.

vladimir022

Posle podne cale i ja kupali plovke na Borkovcu, napecali se lepo bodorke i krupnih kauglera.. Prvi put ove godine i poneli malo ribe da se osolimo uz pivo i SP

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

trim

Danas pecao na Savi poslije 5-6 god , voda topla može se kupati a bijela riba radi nenormalno , bukvalno poslije bačene primame svaki zabačaj riba. Konačno sam 100% opteretio Superlitiuma , plovak 8g , dubina 5m prava uživancija vaditi ribe od 100g-1kg.
Plovak ja zakon

mongoose

Relativno uspešno bucovisanje na Dunavu danas. Par prekokilaša, par školaraca i dosta udaraca i spadanja. Može to dosta bolje ali može i gore

Sent from my Le X626 using Tapatalk

mknezevic

Juče na Dunavu loše, baš sitna radila... od 8h do 17h možda 20ak šljivarčića 100 gramaca...

Pozz kolege...Eto i mene da se javim .Nisam iso neko vreme zbog obaveza pa pre neki dan sam se pustio malo kod mene na Juznoj Moravi i imao jedno iskustvo koje bih podelio sa vama.
Pre neki dan sam bio probao malo mrenu jednim fiderom i dobio jednu oko dvojke,medjutim dan dva p[osle toga mi se desilo nesto sto moram da vam ispricam.
Nakon tog pecanja odem da probam klena malo na voce na plovak. Medjutim ove godine se mnogo slabo javlja na voce jer zbog explatacije peska morava je svakodnevno mutna.
Posto sam se smorio jer nije telo da pipne odem do jedne lokalne reke i nakupim malo larve tulara.Rekoh sebi ajde posto je voda senjikava da probam da ulovim koju manju siljku bar da se zanimam ako nista drugo.Obicno ona na blago zamucenje radi ko luda pa da cisto ubijem vreme i zanimam se malo.
Posto kad idem na klena uglavnom gazim i mobilan sam ne nosim mnogo pribora .Tako da sam poso sa jednim bolonjesom od 5 metara i malo pribora i naravno bez meredova jer obicno klena prihvatam rukom po plicacima.
Gde sam probao klena probam i na tulara,reko ajde mozda ce i klen i siljka da uzmu medjutim nista.Spustim se jedno 100 metara nize u jedan vir reko ajde mozda oce tu kad nece po brzacima.
Namestim dve larve i zabacim.Dubina jedno 3 metra jaka matica i kuva dosta.Naravno plovak malo dublje da grebe dole bacim u maticu pa ona da kazes iskuva plovak u stranu posle neko vreme.
Jedan zabacaj drugi i na treci udarac.Kontra i kad je krenula.U startu sam video da imam avetinju neku na udici.
Ne ide brzo ali nenormalna snaga.Stap se savio u kiflu od opterecenja a posto je voda jaka najlon samo svira.
Udarila je dosta blizu obale i to bas gde najvise kuva ali posle toga je usla u maticu i sve vreme stojala u njoj.
Drzi 5 minuta,drzi deset minuta .prodje drugari i pola sata ma ne mrda iz matice.Poceh da menjam ruku jer je desna pocela vec da trne i razmiljam gde cu je kako cu je.Tek posle pola sata mi se plovak pokazao i malo je popustila sa otporom ali jos uvek blizu dna mozda na metar od njega.
Iz nekog licnog iskustva osecam da je ogromna i verujem da nije ispod cetvorke.Jos posle toliko drzanja vec sam se malo i opustio.Reko dobro je sve za sad.Izvadicu je ,pregrmeo sam ono najgore na pocetku.prespartala je vir u duzinu ,nigde nije zakacila ,cvorovi su svi ok izdrzali su ono najgore za sad,izvadicu je samo ako igram polako i ako Bog da srece.
I tako u tog umaranja rekoh sebi.Nema sta meredov nemam moracu da zagazim negde gde je plice da je prihvatim nekako ovako da mi ona pridje uz obalu i da je scepam to ce da ide malo teze.Drzi jednom pa drugom rukom stap skinem se ja u gace ,smaknem patike sa nogu i vec snimam gde cu da zagazim da je prihvatam.
I  tek posle nekih 40 mozda 45 min pocinjem da je dizem polako.Ruka mi se u laktu ukocila gledam stap cini mi se samo sto ga ne prelomi na pola ali reko nema sta moram polako da je napumpavam inace ovo ima da potraje ko zna jos koliko.Mic po mic dignem je skoro da povrsine vec tu je na metar od povrsine ali nikako da je jos to malo podignem da malo uhvati vazduha mozda se i pre da.
Sve vreme mi u glavu kakva si bre to azdaja kad 45 minuta bolonjes ne moze da te umori.
I zapnem ja da je dizem i kako je voda senjikava samo sam video na kratko siluetu.U bukvalnom smislu azdaja.Ogromna ! Moja slobodna procena negde oko 4,5 kila.Kad je ona drugari osetila da je vec pri povrsini kad je to krenulo uz vodu.Posto sam stego malo dril u tom pumpanju morao sam da otkocim masinicu i vrtm u nazad da mi ne pokida.I uz vodu i uz vodu ode mi 30 metara uz vodu ne mogu joj nista.I  tad sam osetio da vec pravi onako tupe tikove telom prvi znak da je umorna i tacno osecam gde pobija glavu u dno i trese repom zeleci da se oslobodi udice.
Sledeci osecaj pocinje najlon da struze i znao sam da je zabava gotova.Samo odjednom popusti i toliko.
Izvadim sistem i ima sta da vidim.Najlon pohaban na pola metra duzine .
Posto mi je pobegla uzvodno na ulazu u vir ,znam da je tu  dosta krupno kamenje i moja preptostavka je da je zaobisla neki veliki kamen sa suprotne strane i toliko.Pokidala najlon kao paucinu.
Ih zamalo je falilo da bacim stap u vodu. xaxaxa.
Zadjih godina imam bas nesrecu da mi kaptalne ribe uvek udaraju kad se najmanje nadam ,koristim neadekvatan pribor i skroz sam nespreman za njih.
Valjda ce da se namesti vec jednom da izvadim neku kapitalku.

robertnfv

Bio na pecanju. Dunav Sr.Kamenica,upecao nista. Najlosije pecanje ove godine. Kasnije otisao na sodros,pecarosa na svakih 5 metara kao na nekom takmicenju. Jedva nasao mesto i radili samo manjovi i kod coveka pored koja krupatica. Nisam video da je neko nesto upecao,jako slabo. Valjda zbog vremena.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

vladimir022

Juce i danas na Borkovcu solidno radila bodorka i krupan kaugler na plovak..pala i jedna lepa deva  na boltusku i zrno zita

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

mknezevic

Juče na Savi za ceo dan samo jedan udarac, nešto krupnije je bilo na štapu ali je spalo na 2m od mene, Sava je toliko mutna da nisam ni uspeo da vidim o kojoj ribi je reč. Bukvalno za ceo dan samo taj jedan udarac i to je to. Ni da pipne. Dok se ne razbistri nema pecanja...

DOXAT

Dunav juče - uzvodno od NS ... Samo ovaj mali, fotografisan pre puštanja.. slab dan skroz..

Sent from my S60 using Tapatalk

NikolaNS

Na Dunavu prethodnih desetak dana slabo bilo. Sitna krupatica sa po kojim sljivarom. Prekjuce na fider mi nesto zakovalo ne mogu ga zaustaviti, samo u dubinu ide i otkaci se...  :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Mangup

Danas bio na Savi spade mi lep som na brzo motanje glavinjare, samo je udario malo prokuvao i spao...javlja se na povrsini sutra opet napadamo  :ok:
Zver udara kad srce spava!

Ja i Pekson proveli lep dan na Savi kod mene. Vreme taman muljavo bez jakog sunca, toplo, pili pivo u dobrom raspoloženju, riba radila taman toliko da upotpuni dan. Deverikice 300 - 400gr, standardne krupatice, par sitnijih mrena, bez ijednog peša iako smo pecali fiderom na crve. Oko 3kg bele sve u svemu. Sad se raziđosmo. :thumbup:

Juce sa drustvom posle podne Dunav,radila bela kao dlan i po jedan saranac oko 600 gr .Mamak crvic i pusla od crvica. smiley033

DOXAT

Nanese me put u Rumu, te probah par sati na Borkovackom jezeru, ali tamo, izgleda, samo cverglan živi...