na kanalu

evo izvesca i pozdrava za tebe kico  :bye: kako si me samo namirisao da imam dobar izvestaj; kaznena ekspedicija babuskara u sastavu na kanalu i mojsa12 pojacani sa svojim lepsim polovinama bila na deliblatu i pale ponovo lepe babure,mada u mnogo manjem broju nego zadnji put sto znaci da se polako povlaci u dubinu...ali nam je vuk mojsa stvarno osvetlao obraz;na fedeer tehniku i crvitje pala mama od cirka 1,480  :eek: mislili smo da je saran kako je vukla ali na kraju je zavrsila u cuvarci i definitivno nam ulepsala pecanje.eto,tako smo se do jeseni ispisali na najlepsi nacin sa deliblata jer se babuskari spremaju polako da napadnu tamish i terene oko njega.evo i slke mame i par lepih koje su pale danas...trebao da ide i baracuda,ali se uspavao  :rlol:  :rlol: ne znam kako mu je to uspelo,ja kad idem ne mogu ni da spavam,a kamoli da se uspavam i ne odem...nema veze,baracuda,drugi put  :cheesy:

mrky

Evo ja bio na jezeru Pelagicevo za vikend, pecanje vise nego nezaboravno, drug Darko je dosao ranije pa sam se ja prikljucio u petak evo par slika. Ovakav mi je bio docek

ovaj desetokilas je upecan da me pozdravi

a ovog sam ja izmorio  (13 kg)

a ovaj amur je izmorio mene , okupao takodje (upecan na stap 2.7 m tb 25-50 g , nekad mi to bio stap za blinkerisanje)

baracuda

Sad dodjoh s mutno Dunavo al ni griz. Jurio smudja ali nista. Navukli se oblaci pa ceo dan ko po mraku. U jednom trenutku se probilo sunasce i kederi se pojavise na povrsini a za njima i bucov ali samo nekoliko raubova i opet nesta sunca i kraj  :sad:

ossa

Ima ribe ali ne grize ,ja sam evo do sada bio , raubuje pokće i sve ostalo i upecao sam jedan feliki Fasom što bi rekli mađari ili ti na srpskom  smiley068 Probaću ujutro rano, ali nisam baš optimista  :sad:
Hej, haj baš nas brige...

na kanalu

evo i ja da se javim,bili ja i mojsa12 za vikend na tamisu kod sakula u sumi,bilo je prelepo,ima i kampera ali je ceo dozivljaj pokvarilo to sto su otvorili branu iznad tako da je voda bila mutna i brza,radila sitna bela-plotika i babura na crvitja, a jedan divljak povezao mojsi glistu do prvog panja i  smiley071 ...to ionako nije bila glista za njega  :huh: ...nista,ici cemo ponovo  :cool:

Bigash

Bio i ja  :rlol:

pa onda ........

dovla

Vuk Kićo i ja, juče, na Staroj Dravi u Bilju!
Kićo umara baburu...

Kićo stavlja baburu s rakijom u mrežu...
]
Babure u kadi...
Ne čuje se sa čardaka, pjesma stara, pjesma laka, otkad tebe nema kraj mene...

baracuda

"na kanalu" i ja bili juce malo do "Ilicevog" dunavca ali mrsavo. Kolega ima slike mocvare koju smo morali da pregazimo da bi smo dosli do mesta pa ako hoce neka postavi  :rlol: :rlol: :rlol:

na kanalu

evo izvestaja sa ekspedicije na ilicha dunavac,za neupucene rukavac dostupan kad se dunav povuce,5 km od beograda na pancevackom putu,mesto na kome su brojni danasnji beogradski ribolovci ucili da pecaju i koje je bilo mnogo dobro ali klasika se i tu desila,sad je ribe mnogo manje...bili ja i baracuda,morali da gazimo kroz vodu i veoma mrsavo prosli,cak ni babura nije htela da pipne sto se tamo granici sa fantastikom  :eek: bile samo neke bodorke na kukuruz  :help: od strane baracude,znaci niiistaaa ali bice bolje...

baracuda se sprema da pregazi

evo malo slika dunavca,izgleda perspektivno ali...

a ovo je jedan od brojnih kubika kojima je okruzen dunavac i u kojima sigurno ima ribe jer se pune iz dunava ali su nepristupacni za pecanje sa obale,steta jer se tokom leta skoro isprazne od vode i riba se uglavnom ugushi  :sad:

somborski lala

ja bio u nedelju u monštorskom ritu. desetak babera od 500-700gr i jedan šaranac 1,5kg sve u svemu lepo pecanje. i sve u 30cm "dubine"  smiley001 :takoje:

mrky

Ja bio za vikend u Jarkovcima, nemam slike al bilo babuske i bodorke na plovak. Nisu krupne , od prlike ko dlan al su zato brojcano jake. Neke su osttecene al ne od grabljivice sto sam prvo mislio. Rece mi jedan prolaznik da ih je uhvatila neka bakterija pa sve imaju rane po telu, valjda ne mogu da zarastu. To sam vidjao i na Zivaci al komentar cuvara je bio - kao riba ostecena u transportu . Jel zna neko nesto o tome? Verovatno vrlo brzo ptice prenesu tu bakteriju na sve vode il je to ono s cime unistavaju cverglana?

na kanalu

evo ljudi da mi je neko pricao ne bi mu verovao...elem,zove me drug na jedno mesto,kaze radi babura na secerac samo po najvecoj vrucini,od 13-16h  :rlol: :rlol: e rekoh sebi za.ebava me covek ali ajde da vidim i to cudo.odem po njega i on me povede na kanal vaga,12km od bg i dodjosmo do mesta na slici,dubina 30 cm,bistro,vidi se dno,znaci sad stvarno mislim za.ebava me,navlaci na skrivenu kameru,ali on uporan kaze sedi i uzivaj...prihrani on mesto sa secercem i mi odosmo u hladovinu da popijemo pivo,kaze on takva procedura.posle 20 min vratismo se na mesto i zabacismo na secerac,vidim ga bukvalno kako stoji na dnu na 30 cm,tolko je bistro i plitko...elem,da ne duzim oko 15.30 sam zavrsio pecanje,drug je ostao i imao 18 babura,u proseku 400 grama...sta reci,nikad u zivotu ne bih na takvom mestu stao da pecam i to jos na kukuruz,ma covek da ne poveruje.drugar uhvatio dok sam ja krenuo preko 20 i ko zna koliko ce jos da uhvati.posle prvog shoka kad sam izvadio prvu nevidjeno sam uzivao,a bogami i naucio  :cheesy: i jos mi kaze drugar da nema sanse pre 13h udari,a ni posle 17h probao on i iako je dobar pecaros ni njemu nije najjasnije zasto je tako.nema pravila...  :huh:

dovla

Juče na Dravi; Kićo, Šćepo i ja, uz pomoć Šćepinog malca, malog vuka Lokija:

Ne čuje se sa čardaka, pjesma stara, pjesma laka, otkad tebe nema kraj mene...

Bigash

ljubimdunav

hulovo-6 smuđeva,svi skoro isti,oko 1,3o. 2 u noći,4 danju.