matori

Ja danas bio do Drine,  mutna kao oranje. Ovo važi za donji tok ispot ZV HE,gore ne znam.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Isa

Danas odem do kanala oko pola sest uvece, da probam par novih voblera, nista ozbiljno. Uhvati me  oko 18:15 ono nevreme, samo sto sam stugao da se popnem uz obalu.

Anker

Mesec dana sam brodom plovio I pecao od 31km Tise do Zilove ade I videh da, dok jedni kukaju na riblji fond I ostale izgovore, na Dunavu nizvodno od Beograda, recimo, iskusni I oni koje cete retko videti po forumima, pecaju I vracaju ili ne vracaju u vodu vecu kolicinu sarana, soma I smudja na mamce ili sisteme koje nece podeliti ni sa najblizim kolegama, a kamo li to objavljivati bilo gde. :cool:

munja

Sava oranje ni peš nije hteo :)

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

pdavor

Danas izašao do bare Gajić u Staroj Pazovi , riba se nije javljala na celom jezeru ako i ne treba svaki dan. Ima rešenja i kad ne grize.

Nešto se smrklo valja krenut kući.....

Juce fantastican pocetak dana na Drini u Crvici, pada kisa, ja mokar, ali cim sam bacio kugle hrane, teske zemlje i mrtvih crva sledi desavanje. Prvo plotica izmedju 1.5 i 2kg, nedugo zatim i skobalj izmedju 2 i 2.5kg i onda posle nepun sat vremena a vec oko 10h ujutru nagli porast vode, za cela 2m u visinu, za sat vremena.
Tu je ribolovu bio kraj.

milan ns

Danas sam morao da malo odem do Dunava čisto da napunim baterije Prvo probao u jakom toku ali ni 150 grama nije moglo da zaustavi hranilicu pa sam prešao na drugo mesto sa kontra tokom, i tamo sam uspeo da iščačkam pet belih za satipo i pobegao kući jer je vetar ubijao

Послато са SP6.2 уз помоћ Тапатока

Pecanje mi je opsesija.

vladimir022

Danas bio na Dobrodolu zabacio dubinke za smudja, al regan je i dalje potpuno aktivan.. na plovak takodje regan   i  desetak bodorki. Sve u svemu lose, a vreme jos losije vetar duvao kao lud, a kisa pocinjala da pada 5 puta

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Darko Daddy

Bio sam celo jutro na dtd-u 300 metara ispod brane kod kajtasova, imao jednog karasa od 300-400 grama, dva saranceta kao saka koja sam odmah vratio i to je to sto se tice dubinke. Smorio se i iz dosade uzeo neki teleskop od 2.10, vezao mepsa trojku i malo bacao, imao 5 bandara od toga jedan od 300 grama, ostali bas sitni i jedna mi se lepa stuka otkacila na par metara ispred obale. Cale imao jednog karasa i jedno sarance ko saka...bas bas slabo...probao i na crve, crvene i crne gliste, pufi, stiropor, secerac, par vrsta cuk kukuruza...

luka_97

Bio do 3-8h na Mlavi slabo lose vreme 1 saran od 250-300 grama na glistu. Sto se tice hrane na hranilici jecam i malo hleba pomesani sa vodom. Guzva na Toploj Mlavi svi pecaju skobalja, sarana,belu ribu,bucova,smudja,stuku... Bilo jedno mesto izmedju dve trske na livadi posle dalekovoda mesto ali tu je do sredine korita dubina do pola metra pa sam se vratio ispod mosta racunajuci zabacim jedan za stuku a dva za sarana karasa...

Ja danas izadjoh na morafu skuvao rizu reko ajd da probam Rilakovu zamenu za crve  :lol: :lol: :lol: ma ubih se bacajuci dome gruboga, jedno sljivarce samo .I pred mrak zamanem da zabacim nekako se podvuce najlon ispod kocnice kako ni ja ne znam kad je puklo hranilica na sred morafu odlete  :lol: :lol:  Rekoh ma nema nista od tebe ajde na pauzu ti decko.
More spakujem ja d.gruboga :lol: pa  izvadim prodidzija. Krknem mu ja kisnu glistu, neko neko od podaleko da me pogleda mislilo bi da je smuk na udici  :lol: pa u sred jednog velikog brzaka u maticu .Dva tri puta kao neka sitna mi odcvika a mrak pao ja sedim na stolicicu jednom rukom drzim stap i cekam drugom curkam jednu rucno baliranu pljugu  :lol: kad eto je .Prvo trgnu kao da proba pa ostavi.Osetih odma da je velika.Pa kad se povratila kad je trgla reko obali me sa stolicice  :lol:
More kad sam je tresnuo svitke su gu poletele  :lol: :lol:
Svira aero svirkam i ja.Reko tu si ribo ja da te potkacimsa ovog engleza da vidis.
Nemas ribo gde. 0,25 osnovni 20 predvez udica 6 nije kovana al ne ispravi je ni Bog otac.Odsvira ona svoje a meni slatka ona pljuga reko u jbte da mi nije ove pljuge u ustima ne bi bio isti osecaj  :lol: :lol: .
I taman razvrcem se gde cu je ,kako cu je posto meredov gledam u futroli je al ne mogu ga dohvatim,a ona jos je po dnu ali osecam je predace se brzo .Ma mislim se  jaoj sto dobra ova pljuga ,jaoj sto ih dobro fatam iz ruke  :lol: uh jos dva tri dima ostalo daj da izvucem pa da je prifacam nekako .I taman povlacim pljugu a ona kao malo kao prema meni olabavi mi odjednom a ja nepopustam jbnu vec sad cigaru napinjem stap unazad da drzim koolko tolko tenziju ali olabavi i spade mi.
Vise mi cigara nije bila slatka, psovao sam je pusta da ostane   :lol: :rolleyes:.
Spakovah se i odo.
:sad:

tiki61

Juce sam bio na Tisi blizu usca Begeja. Ujutro (jos je bio mrak) nabacao 5-6 raketa kuvanog kokicara i na isto mesto dve dubinke sa sitnim secercem na udici. Uzvodno sam pecao na feeder. Povrsinska trava "armirana" sa granjem i trskom zezala me jae sve vreme. Matica je pomera nizvodno, a vetar vrati do obale pa potera uzvodno. 50 metara uzvodno i 50 metara nizvodno nema zelenila, a ispred mene tepih koji se "vrti". U takvoj situaciji feeder-om je pecanje bilo nemoguce, nekako sam "iscackao" desetak sitnijih belih iako nisam odustajao. Na dubinku pre podne doslo jedno sarance ni po kile. Uzgred, uvek sam se pitao sta sarance pomisli kada ga ribolovac poljubi i bucne u vodu? Koliko mu treba da se oporavi od tog "erotskog iskustva"?
Tek oko podne na secerac dosla jedna deverika od kilo i po. Oko 2 su mi se na obe dubinke "legli" majmuncici u skoro istom trenutku - dve deverike kilasice. E, tada sam se "napalio". Opet sam zabacio i krenuo da pakujem feeder. Dvojica kolega sa kojima sam pecao nisu imali skoro nista i poceli su da me ubedjuju da se pakujemo. Dok smo se mi raspravljali dosli neki "brzoleteci" oblaci i za 3 sekunde orkanski vetar (iz suprotnog pravca u odnosu na onaj koji je duvao do tada) i pljusak. Trcali smo po obali da spasavamo pribor koji je leteo na sve strane. Sve one biljke koje su se "vrtele" po Tisi ispred nas je vetar naneo na najlone zabacenih stapova i dalje nizvodno. Morali smo da kidamo sisteme. Kada smo sve pronasli i spakovali krenuli smo kuci pokisli kao misevi. Srecom, nista nije izgubljeno i ni jedna polomljena grana nije pala po nama. Vetar je bio jak kao u trenucima onog nevremena sredinom septembra.
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!

Od 11 do 13h debakl na Savi,malo narasla al dobro zamutila.Za to vreme samo 2 peša i 0 riba, neverovatno! :sad:
Ova reka me izluđuje cele ove godine ali ovo još nisam doživeo...Za 2 sata probao na 2 štapa sve čega sam mogao da se setim.
Evo kakva je trenutno...

mongoose

Vijao štuku juče popodne. Kad je bilo najlepše, usred polja 2.5km od vozila, uhvati me oluja, vetar od 0km/h se u sekundi pretvori u 100km/h, kiša poliva, jedva izvukoh živu glavu.

Bobiska

Da i ja sam tog mislim 29.10. izasao na Dunav po podne da proverim porast vode. Cim sam stigao dobijem jednog lepog smudja od kilo. Kolega koji je stigao bas tada kaze da je bio ujutri i da je omao jednog od 3,5 kile a da je pecao i dan ranije i da je imao nekoliko lepih smudjeva i jednog soma koji mu je spao pred nogama.
Lepo mislim ja radi riba nema ni daska vetra super, kada poce oluja i kisa, jedva sam uspeo da skupim kutiju sa varalicama i ribu. Ma jedva sam stigao do kola. Toliko sam pokisao da su se pantalone i jakna susile da jutros.