Dušan Silni

Danas u Kucuri, pecao na feeder, riba odlično radila, ali sve sitno. Radila babuška, šljivar, deverika, bodorka... Akcija stalno, ali ništa krupnije za fotografiju. Zabacim na plovak, da bih uhvatio kedera za smuđa, kad u plićaku na crva, uhvatim sitnog smuđa... :smiley:
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

Stric i sinovac . . . nema trika da nam se nešto može oteti he he he! On sinovac, mlad, brzo misli i još brže radi i ništa mu teško nije - a zna! Ja stric, mator i zakeralo pa još i filozof . . . al' davno nismo morali toliko da se dovijamo da bi ''izmučili'' to nešto raznoribice iz kanala na kojem smo odrastali (obojica) pecajući . . . on na 21 metar a ja na 14, obojici riba na ''stolu'' svo vreme što se videlo po nejasnim mikro pomeranjima vrha od 0.5oz na pikerima - al' da je i upecaš valjalo je posle svake ulovljene odmah menjati prezentaciju i mamce jer dve ribice istim načinom nije bilo moguće uloviti. I vrteli smo u krug stalne promene dužina predveza sa veličinom i vrstama mamaca (crvići, gliste, boltuška, šećerac, katiši) i paralelno stalno menjali vrstu i količinu dodataka kao i samu aromu prihrane (od karamele preko čokobanane i bele čokolade do korijandera i belog luka) pa i volumen hranilica i varirali s tempom . . . i samo tako je bilo moguće uloviti sledeću ribicu oj oj oj . . . Ali, mogu Vam reći da sam uživao i te male raznoribice su uspele da me ''pokrenu'' pa da se svakoj radujem jer sam za svaku morao da smišljam način kako da je nagovorim da dodje da pozira u meredovu :) Uživao sam gledajući sinovca kako ekspresno nalazi rešenja, uvereno i sigurno, sa uvek spremnom idejom šta sledeće da uradi . . . i pitao sam se kroz osmeh - gde li je sve to naučio . . . he he he

Vale

NikolaNS

Uz organizaciju SRK "Jaz" u nedelju u Silbasu, po prelepom danu:

Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

munja

Danas izasao malo na camac u marinu na provereno mesto, Sava stoji idealno za fider bačeno preko 2 kg hrane peš za pešom na sve moguće dno,podizač , kukuruz 100 dinara 500 din čak i crvenu stavim kad na sve samo peš, preko 100 Preševa,upalim sonar kad ono medjutim bikova koliko volis,a matadora nigde spakujem stap i na spavanje :)

Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka

ekv2

Kanal Dtd kod Grebenca juce tri ortaka i ja, pecala se bodorka i babuska i to krupna sve na plovak i takmicarci 7m,6m (svako od nas po vise od pola jupolke),riba je mrljavo uzimala i bas se trebalo baviti oko nje.Na kedera nije bilo ulova.Dan fenomwnalan,ubi nas sunce

Dunave moj...
Jutros od 8-11h , opet uz brezinu, sa 800g 'rane i 2dl crva. Fino i lagano ..HiTić ko Mile Kitić

Pretezno deve, jedna veca spicerka i jedna lepa krupatica.
Špe nije stigao na red

Spojene poruke: 18 Oktobar 2017, 14:37:28

Cisto da Vam ne bude dosadno
Za vukove iz coska jedna pesma...
"Jesen u mom sokaku .."

Kazu : " Oseti karta budalu, pa navali !"

OtacMakarije

Недјеља, 15.10. Дунав код Батајнице, заправо рукавац. Цверглан разваљује, огромни комади. Пецао на црну глисту и кедера. 10-ак бандара и преко 30 цверглана за читав дан.

Уторак, 17.10. Дунав код Батајнице. Пеш разваљује. За читав дан ниједна друга риба сем њега. Буквално не прође ни 10 секунди од забачаја, ту је. На црва нарочито. Покушао сам да истрајем у чишћењу локације, невјероватно колико их има.

Сриједа, 18.10, ноћ, Дунав код Батајнице. Покушај фидерисања, на кукуруз, црва, парче црне глисте. Пеш, пеш, пеш, пеш... Кукуруз нула бодова. У нека доба, на штап намијењен брки, дође лијеп шаран. Мој први. Све сам урадио контра од онога како би требало: прејак штап, привукао га обал на силу, за 10 секунди, а онда оде у грање. Млатио сам се с њим по грању неко вријеме, док ми друг није помогао. Чуди ме да се није откачио, обзиром да се једва држао на удици. Али кад хоће, хоће.

Утисак сва три дана: прелијепо вријеме, мир на води, лијечи душу.

Znam da sam dosadan, al' kad lepo radi bela,  onda se valjda to napise.
Dakle, jutros pre posla od 7-9h isto sve... Samo ovog puta krupan sljivar je dominirao.

Zoran

Tisa, od ponedeljka popodne do petka ujutro. Riba sporadično radila, pretežno u popodnevnom vremenu. Barem nisam morao da se rano budim  :cheesy:
U utorak bilo udarno, sreda tu i tamo, četvrtak jedva nekako, ali nakupilo se i nešto malo krupnijih. Na fider uglavnom deverika i krupatica, dok je na šaranske sačekuše radila samo krupna babuška. Bilo i desetak šarančića ko dlan, svi pušteni ali nisu daleko odmakli ... vidim kasnije da čovek podiže mreže pune tih malih šarančića. Bio sam doslovce okružen mrežama a da to nisam ni znao, pa ne znam ni kako sam uopšte nešto upecao. Bio uzvodno od Titela, gde nije tolika gužva. A budem nekada baš blizu table 6.km jer je to, po meni, dobra zimska lokacija sa puno Sunca. Kad je ovako toplo bežim uzvodno.

Kada se to malo rasporedilo, bilo je tu i lepe ribe  :wink: Kao na primer ove babuške od 2,1 i 1,1 kg

Vale

Bio i ja juče pre podne na Tisi kod Knn.Ujutru cug sa par krupnijih riba pa posle 9 samo sića i to na mišiće.Voda konstantno opada,ljudi kao na vašaru,mučna atmosfera.U 13h sam već pobegao.

mknezevic

Danas na Dunavu opet pes. Ceo dan nista drugo nego pes. Na kraju sam spakovao feeder i zabacio par puta varalicu. Mala stuka od 40 cm, pomilovana i vracena. Ona mi je izvadila dan. Do proleca nema vise feederisanja u tom delu Dunava.

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока

Jezero Dobrodol. Poneka sitna deverika i bodorka. More cverglana....grrr. Dan prelep. Sava i ja napunili baterije. :wink:

Minja

Isto, samo pes na Dunavu. Drill Junkie i ja izdrzali dva ipo sata. I varalice mirovale.