Bio malo do Srbobrana poslepodne...katastrofa. Ubio me je kaugler na svim daljinama i na sve mamce. Ništa nije pomoglo. Neka sitna trava ide površinski ali ništa strašno.

I ja sam danas fiderisao na Savi. Jedna malo lepša plotica 600 -700gr i nešto siće, sve u svemu nevredno slikanja. Poč'o me njakati peš, pa sam 2 crvića podizao stiroporom sa mirisom sira i tad počela bela. Na žalost, morao sam napustiti u najlepše vreme, oko 17,30, jer sam dobio poziv da uveseljavam goste na krsnoj slavi u Laćarku.

Jutro divno i prohladno , voda ista ko pre neki dan...
Kilo 'rane , 200g crvica, HIT Master 60 i 80g,  i kraci predvez.
Ispred brezine, na pretrazivanje , bez jasne zone ..od 7-10h taman da proleti vreme.

Juče, kod starog pontonskog mosta u SM (meni najbliža lokacija oko 100m od kuće) 7 "skobaljova" oko po kile komad. Fider, kuglica stiropora i 2 crvova. Udica 14. Sva dešavanja popodne od 15 do 17h, posle toga sitna bela i peš. Neverovatno, u jednom periodu mi je peš uzimao u propadanju. U Savi više smuđ ne živi.  :help:

Zoran

Malo sam fiderisao na Tisi. Od utorka do petka, ali je petak bio udarni po pitanju fidera. Ostale dane sam se više majao sa parabolicima, ali sem par torpeda koja su mi odnela sve u krš, ništa. Tek jedan mali od 2,5kg, ali i jedan na fider od 1,8kg. Nerešeno, 1:1 za fider  :cheesy: Lepih deverika i nešto šljivara bejaše, kad sam to premerio, celih 11-12 kila, probrano samo malo krupnije  :smiley:

Trigga

Danas skoknuo do Oaze Glozan na prepodne,bilans 10ak trkaca,pecano na hranilicu bez hranjenja

Послато са SM-G901F уз помоћ Тапатока

Saran=Mama

Bio sa klincima na Savi, kasno otišli pa seli u plićak od 3,5 metara.Prvo nas otkinuo peš a kad smo počeli sa podizačima otkinula nas sitna nosara.Klinac izgubio 2 lepa smuđa na kedera pa su nam najveće ribe bile oko 150 gr.Bar se lepo osunčali i nakupili toplote,klopali pored reke...neprocenjivo! :wink:

ribolovacnis

Pecao sam sa caletom predhodnih 4 dana u marini kod Velikog gradista sa brane (Dunav). Pecala se babuska.
Ja na feeder cale na klasiku.
Najbolje uzima na 4,5 crva i javlja se u cugovima. Nekoliko komada u 10minuta pa zastoj. Pa opet nekoliko komada pa zastoj. Osim crva probao i glistu i secerac i kombinacije crv secerac glista secerac koji su davali po neku ribu ali uglavnom najbolje uzima samo crva.
Prvog i drugog dana sam uredno formirao hraniliste ali sam imao probelem sto se riba stalno krece i menja daljinu pa se desavalo da po sat dva nemam pipanje dok cale koji je dubinkatio ima ribu. Jednistavno tu je na hranilistu neko vreme i onda se pomeri dalje ili blize pa sam treci i cetvrti dan pecao feederom kao dubinkom i pratio ribu. Znaci daljine su bile od 15 m pa sve do 50m.
Babe su prosecno oko 400-500g.
Osim baba upecano sigurno barem 50 ak sarancica raznih velicina, od 100-500g. Svi uredno pusteni uz reci da posalju nekog starijeg ali izgleda da ne cuju dobro  :rolleyes: :no:
Kod drugih ribolovava palo je jos nekoliko stukica na kedera uglavnom gloca do 500g, jedna trokilasica i jedna prava mama po mojoj proceni 6-7kg.
Uglavnom prelepo pecanje, divno vreme, baterije napunjene.
I jedan detalj koji mi je ostavio utisak je mali jato labudova koje je svako jutro u isto vreme prolazilo istom marsutom. Carobne ptice.

Pecano je bas sa brane. Sa tog dela gde su topole se bas i nisu mogli pohvaliti ulovima, a ima i trave kako su pricali ljudi koji su tamo pecali.
Za camce ne znam, ali nikoga nisam video da peca iz camca.

Jutros , copy/paste ko juce i pre neki dan...

Anker

Dunav nizvodno id Beograda. Na kedera, mada ovde uglavnom pecaju na pesha. Saran je slabo radio, pa je zanimacija bila grabljivica.

Milan i ja proveli vikend u potrazi za saranom. Od njega ni traga ni glasa ali nam je bilo lepo. E da, Milan je imao dva kidanja. Prvo Dot spod pa onda spomb, hahaha. Ja sam na zig rig imao jedan kratak beep i izvukao babusku od 200gr.

milan ns

I osim što šaran nije hteo da jede sitna babuška je baš radila pa smo sa njom ubijali vreme

Послато са SP6.2 уз помоћ Тапатока

Pecanje mi je opsesija.

Juce sam bio na Drini u Crvici. Posle dvadesetak izlazaka u gornji tok Drine, od kojih je svaki bio od uspesan do veoma uspesan juce sam lose prosao.
Svi prethodni izlasci su bili pecanja na algu a posto je nje nestalo pecao sam na hleb i crva. Ribe ima dosta, vozi se plovak kroz jato ali nece. Uhvatio sam jednog kilasa i jedno mrtvo prase koje je bilo na sred Drine na dnu, od 15ak kg. Na njemu nekoliko otkinutih plovaka.
Analizirao sam situaciju duz celog gornjek toka i moj zakljucak je da je trave nestalo pre 15ak dana. Tada su se na nekim mestima dosetili da bacaju crve, kolicine od 2-4l po pecanju. Ko je prvi bacio i prvih nekoliko dana, ti su hvatali po 10, 15 dvokilasa na dan. Kad su se informacije prosirile svi krecu da bacaju litar do dva crva... Rezultat je prisutna riba koja nece da jede i tako na 20km toka. Sta je tu je. Proradila je malo Sava, mozda se premestim tamo.
Evo i koja slika mesta od juce:

Stronix

Danas Srbobran. Rano ujutru slabo išlo. Par sitnih. Oko 11h krenula krupnija na glistu pa na crva. Neizmenično. Imao na šarana dva štapa na kukuruz. Jedno podizanje karike rano ujutru i promašaj. Došao u 6h nigde mesta. Svako mesto zauzeto. Našao jedno u trsci al sam bio mokar do m**a! Još me tabani bole! Sve u svemu lepo prošao dan!

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
Koja je definicija pecaljke ?
Pecaljka je veza između dva soma!
Ps. i ja sam pecaroš!

3ći  put ove godine s fiderom u ruci Dunav , šljivari od 200-600gr , krupatica do 600 i par peševa ukupno 10tak kg ribe radi konstantno s tim da su večernji udarci bili konkretniji i silovitiji .