nslemi

Juce drugar i ja u Kucuri kod razrednog ,koji nas je naravno obisao ali nije mogao duze da ostane jer je imao poziv iz Ruske federacije.. :lol:
Riba je bas lose radila ,cak i terpan dosadni je imao pauze,,ali uz pomoc boltuske koju sam prvi put spremio (uspesno) iscackali smo par lepih deverika.Cak i jednog linjaka(ko je rekao no names  :lol:)
Prvi put sam probao nove hit feeder LC i pri prvom zabacaju hranilicu od 20g prebacim preko u trsku.. :smiley: stvarno su long cast (LC) ,,odlican stabilan let i drzi dno 20g mada sam do tada koristio 30g neku obicnu jer mi je lakse kotrljao tok.Prilikom izvlacenja stvarno nema bukvalno nikakav otpor kada ide kroz vodu,dosta je podvodne drezge plivalo ali i tu primetno lakse se provuce nego standardne hranilice,Jos jednom bravo za razrednog,kod njega ono sto napise za taj i taj model je stvarno tako a ne obican marketing :thumbup:

NikolaNS

Ubiše kederi i pesevi  na Dunavu... A na kanalu još ništa od štuke (krupne).
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

БУЏА БАБУШКА

Данас Морава код Кулича нула пипања и Дунав код Југова безброј пешева  :grin:

А да, да још додам да је и код мене закивао пеш на шећерац, што ми се у животу није десило! Просто нисам знао како да га избегнем. Дунав у благом опадању, и бистар ко у чаши.
Поздрав за Сркија :)

mknezevic

Vratih se i ja sa Dunava upravo. Svaki zabacaj je bio pes. Apsolutno nista nije udarilo za 6h pecanja. Samo pes, pes, pes i pes na stotine njih. Neverovatno. Ni jedna druga se nije prevarila na feeder ali ni jedna.

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока

Stronix

Mrtva Tisa. Išao samo cverglan. Ni jedna druga riba. Ponuđeno sve od mamaca. Sa podizačima i bez podizača. Bliže obali i dalje. Ama ništa. A cverglan sve uzima.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Koja je definicija pecaljke ?
Pecaljka je veza između dva soma!
Ps. i ja sam pecaroš!

dule79

Danas od 11:00 pa do 17:00 Sava kod usca Drine na sve moguce mamce je bukvalno razvaljivao pes svaki zabacaj posle 10 sekundi guta...a niti jedna jedina druga riba pa ni kedera...katastrofa  :sad:

Bio u četvrtak noć na Savi, pecao sa drugarovog splava na Umci, imao 10 peševa i jedno nedoraslo šaranče.Prvi put da sam imao seriju peša noću... :sad: :eek:

NikolaNS

Danas na Dunavu oko 50 peseva I KONACNO MRENA!  :rolleyes:

dule79

Prosli vikend na istom mjestu sam se napeco lijepo doduse sitne bijele ali pesa je mozda bilo svega 5-6 komada...ali ovo danas je nezapamceno na secerac uzimaju pravi kapitalci...ludilo

Mika Alas

Gledam sve postove od danas i pomislih: ovi se dogovorili da me zezaju za ove peševe.  :rolleyes:
Bili danas na Tamišu u iDvoru  :smiley:. Kažu kolege da je radilo prethodnih dana, ali je ovih dana, bar tako kažu lokalci, voda naglo opala. Voda je išla, ali ni to nije pomoglo. Niko se danas nije proslavio. Drugar uhvatio ovog lepog babca.

A ja, peš do peša... Ali sam napunio baterije bar za narednih nedelju dana. Ambijent prelep... uostslom evo malo tog ambijenta...

Sve u svemu, vraćamo se obavezno uskoro.

IgorKi

Kanal DTD popodne od 14 do 18h,na crva i glistu ni trzaj par udaraca na kombinacijucrv i katiš jagoda,jedna lepa bodorka i jedan krupan cverglan i doasdna sitna kiša.

irmovo danas, na plovak jedva jedna deva, na fider oko 10ak... stoji voda kao u bazenu

vladimir022

Zaboravih da napisem.. Moji isli u shoping u Big u nedelju, ja reko odlicno odo ja do kanala 2,3sata... Pecao na feeder, odmah bacio par vecih hranilica sa hranom i secercem. Pes, regan, pes, regan kao na traci i jedva po koja sitna bela, aj navikao sam... Kad ubrzo labudovi mi se priblizili i samo sto mi ne jedu hranu iz kantice, ne moze ih se covek otarasiti, nije da mi smetaju, al mi neprijatno bilo kad je jedan izasao iz vode i poceo da frkce hahah..  Aj sve to nego,   ja zabacim hranilicu, on pravo na nju i zakaci se za najlon sva sreca otkaci se nekako, kad ono posle nekih sat vremena drugi mi se zakaci bas za udicu i pocne da bezi jedva spasoh stap , al ceo sistem puko.. Eto tako meni prodje pecanje koje je trebalo da bude opustajuce

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

U pravu ste, pes je na dnu... ali zato malo podignes 40-70cm, i nesto se upeca.
14ca , jedan crveni eksp. pirinac i jedan crv je bila dobitna. Probao sam i na gradjevinu (stiropor/crv) ali pirinac bolje radi..Dunav PS. 2 mini sarka vracena, i definitivno se sarko super izmrestio.

mknezevic

Dakle pecam feederom na Dunavu, vadim pesa na udici, bacim oko na hranilicu kad ono jos jedan pes unutra!!! XD Bukvalno ulecu u hranilicu kako kidisu na hranu.