Boris90 i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Izadjem na kratko do Dunava da okupam one "baka" voblere. Puno ribolovaca na potezu nizvodno od Zezelja. I tako nakon nekih 45 minuta malo mi dojadilo kad vidim nesto svetluca u daljini. Spakujem se i lagano prosetam kad tamo momci na bolonjeze ubise belu. Pecaju na 4-5 mt od obale i bez ikakvog hranjenja vade jednu za drugom. Nisu velike, ko dlan al brate non stop neka aktivnost. Eto mene sutra tamo...

Bio danas tj. vodili me dvojica prijatelja u Kovilj.Prvi put sam bio tamo.Pecali od 15-19h. Riba slabo radila kod njih posto kazu da ovde lepo radi a kod mene ni da pipne a jedan do drugog. Premestim se do tog drugara,i u poslednjih sat vremena je bila prava akcija.Babuske,deverike,jedno sarance od 1kg,sve u svemo lepo pecanje,jedino ubih prva dva sata jer ni trzaj nisam imao,tu me je trava zezala, dok je kod njih bar udarala a i izvadili su par komada.Na feeder pecano.Saran na puffi dosao. Borbenost nikakva na 0.14 predvez,0.18 osnovni i to me je bas zacudilo...

Danas na dunavcu nista posebno dve babuske kilasice,i onda tajac ni da pipne posle 9h. smiley033

Instant od 14:30 do 17

milan ns

Jutros lepo radila bela na fider ali uglavnom sitna ali se probralo par komada za tiganj :cheesy:
Pecanje mi je opsesija.

Od juce posle podne copor nekih Vukova- juniora zaposeo je parce obale Dunava.
Bilo je tu svega, sunjanja do signalizatora i jakih potezanja da mi srce stane do prevrtanja kanti sa hranom i maltretiranju neduznih crva.
Bela je sporadicno radila do pocetka kise kada je skroz stala. Saran se kupao ali nije hteo na udicu.
Negde oko 2 posle ponoci zacuo sam zvonce i jedva uhvatio stap koji je vec do pola bio u vodi, zabacen na filet. Misleci da je dosao lepsi smudj iznenadio sam se bucovu od 2,5kg koji se vrlo brzo nasao u meredovu. Pih, jos da uhvatim bucova na boilu...

Malo da osete zivot s prirodom, priprema grana, lozenje i odrzavanje vatre kao i uzivanje pored nje. Bolje nego za tabletom.

skoropocetnik

Aj da se I ja pohvalim .... Dunav , bolonjez , od 14 do 19 ... imao sam duplo vise od dozvoljenog pa sam delio sa kolegama  ....

sezan

Gruža..malo za svoju (našu)dušu..

Icazic

Dunav, Surduk

Sent from my B15Q using Tapatalk

Bili smo na Savi iza kise...
Ja sam unistio vino, a Marina  ribu
Napravio je masakr babaja i deva
PS. Kamencici sa sirom primama!

Svega 13 kg
Par deva i babaja zadrzali za komsije, i ostalo ce valjda da nam se vrati sledeci put...malo ugojeno

vladimir022

Veceras malo na Borkovcu pokusao da "varalicarim" bez uspeha, ni udarca.. Riba se izbacivala, ali nisam siguran da li je neka grabljivica

Послато са HUAWEI VNS-L21 уз помоћ Тапатока

Mrkela

Danas sam pecao u Surduku na Dunavu, ali slaba vajda, bacao sam parce za smudja nije se javljao, pecao na fider i uhvatio samo jednu mrenu i par peseva, na plovak nisam ni pokusavao jer su ljudi do mene na plovak na svaki zabacaj vadili pesa. Toliko za danas.

pecalaza

Bili juče popodne dva drugara i ja na Savi,a ostali do 1 noćas. Bila je skoro pa puna jupolka,a deverika je činila 90% ulova-koliko je iznosio i ulov čuvenog Šomija,dok smo nas dvojica uglavnom gledali televiziju.. :eek:.Najbolje je radila na tanku crvenu glistu,mada je bilo i crvljivih ulova. Pušteno je sigurno jedno tri kila ribe,a možda i više. Sava je jako izdašna noću,i što se tiče ulova i što se tiče čamaca i što se tiče muzikeee...!Pogotovo što se tiče rejva-u jednom momentu smo počeli da djuskamo u ritmu..Još mi odzvanja-TUPC-TTUPC-TUPC-TUPC.. smiley077

Miksi

Danas otisao malo do vode, bio sa drugarom i njegovim ocem na Karasu sa Beogradske strane, desno od mosta. Dosli smo oko pola 3 posle podne, riba se jako bacala (uglavnom po mom misljenju bucov), medjutim trava (socivica) je pravila veliki problem...  smiley106 Celim pojasom do sredine, morali smo da trazimo rupe da bi zabacivali. Na dubinjaka se nista nije javljalo, dok se na plovak sa manjom dubinom mogao uhvatiti po neki bolji keder (deverika, bodorka, crvenperka)... zabacivali smo dosta balerina i dubinjaka za stuku i bilo par udaraca, ali sve je to bilo tako pipavo i slabo da je samo jedna izvadjena  smiley300 i naravno vracena nazad...  Drugar je veci period varalicario, baca i na drugu obalu, menjao varalice, taktike, ali nista... :sad:

Isa

Danas Ibanez i ja  kupali varke na Jarcini, niko nista uhvatio nije, bi nesto malo akcije al ribe ne videsmo. Nadam se da ce sl put biti bolje.  smiley033