bracahemun

Od subote do četvrtka na Tisi na 25km Čuveni Mošorin.Tisa topla i jedva teče 29 stepeni,kao bara.Jedan smudj dnevno do kile na parče u svakom dobu dana bela kao dlan i sitan som.Meštani kažu da mora da opadne 1m i da se oladi.

bogy man bites

3dana na Dunavu nece sharan da jede kupa se kao lud na hrani nece da jede. Tako je i na ostalim terenima po Vojvodini. Da se voda ladne jedno 3stepena bice eldorado!
u Bogya svaka puska ubojita

svetišaran

baš zato sam ga ja jutros tražio dosta dublje... ništa spektakularno, ali jedan od oko 2 kg je završio u meredovu... mamac cukk - dlaka, aroma raka...
Hail to the Holly Carp...

rašo

Sad sa Drave. Od 20.30 do 21,15 je bilo veselo. Udrarci, kontre i nekoliko lijeph zubonja. Prije i poslje mrtva voda.
Glavni adut SSR 7 u koloru bandara. Guma nula bodova, sav keder na površini.

Hemingway

ovaj nije uspio pobjeci  :takoje: :cool:  ..i slikali smo ga sa mnostvom drugih vecih i tezih ... :ok: :thumbup: ...  Juzba  hvala na gostoprimstvu ..

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

dcarp

subota od 6 popodne do nedelje u 10 ujutru ni potez na sarana i amura.od mamaca vise ne znam sta bi probao al desavanja nema nikakvih.niti sta vija nit se kupa nit se javlja sve do pred zoru kad sam imao sampionski potez.izleteo sam iz satora ko metak i onako slogiran gledam koji je signalizator,nije nijedan a svira i dalje kad ono zvoni alarm na telefonu za budjenje.
New thinking
New possibilities

kviskons

Juče popodne na Dunavu uzvodno od Novog Sada 5 deverika i 2 skobalja  :eek:.
Prvo su me urnisali glavoči dok deverika nije legla na hranu. Glavoče sam poneo nekolko komada živih. :wink:
Dubina oko 2-2,5 metra, 10-ak metara od obale. Mamac crvi, ružu čapkaju sitne.
Kad god ponesem bolonjez, neki glavati zubonja mi pravi cirkus i rasteruje ribu na 5 metara od mene.
Juče me je isprepadao dobro. Doakaću mu neke od narednih večeri.  :rolleyes:
I komšija koji je pecao do mene se žali da mu plaši šarane.

kris84

bio danas u Žablju na Jegričkoj...3 šarana i amur od 11,5kg...pecao sam malo i belu koja odlično radi i uzima  skoro u propadanju...
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek.
S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

god-ar

Od petka popodne do danas do poddneva,ekipa od 3 ribolovca na Dtd-u probali sarana ( boila, kukuruz ) dvoica, i ja probao smudja (tvister, ribica), rezultati porazavajuci...
2 smudja, i 2 deverike.  :sad:
A vetar nas je ubio...
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

rašo

Malo večernje rekreacije na Dravi, dosta udaraca sitnih klenova i jezeva i jedan ljepotan da se
ostane u formi za punu sezonu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

alexdja

Nema više divljeg bučka. :no:

maverick

večeras nije bio SSR već Calipso :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

dus

na dunavu samo sitni smuđevi, jedva sam ih pronašao u matici na par mjesta, vodostaj katastrofa, jako slab protok vode na mjestima na kojima inače dere voda!

na savi se saran ne javlja..,nocu se da uhvatiti nesto bele,uglavnom krupatice,uz retku babusku i sitnu deveriku..,voda je pretopla,ima oko 27-28 stepeni,a protok slab,uz dalje opadanje..(potez oko makisa)..