Jeste velika steta!  :sad: Ali izvadices mu za koji dan.

Citat: MIF poslato 11 Mart 2012, 02:01:45
Ma žao mi ga,sad dok to ne ispadne :huh:

Gledaj iz drugog ugla. Mogla je da bude glavinjara ili Rapala Magnum. Ja sam posle takvih stvari u brdaku danima. Jedna tuna mi je odnela Slivera :sad: Uvek molim Boga da nisu duboko progutale :sad:

ivanpreda

Ja mislio tebi zao varalice  :cheesy:
Salim se, ispadne njemu to brzo...
rodjen da peca nateran da radi

istina, zvucalo je tako. Varalicu koja je otisla silom prilika nikada ne zalim, posebno sto sam sam ostavio kutija na pecanju koliko vecina nikada nije ni imala :sad:

Slavic.Blood

Bio danas u Deliblatu, bela nešto mrljavila glistu, ali neće na udicu, do kraja meseca nema pecanja tamo, dok se ne ugreje voda kako treba.
Ponekad provedem po celu noć u polu mraku, 'mesto da negde ločem!
Najlon, osmeh, olovo, udica nameštam pecaljke biće dubinac ubica!

svetišaran

ja opet danas prošetao do dunava, probao da prevarim kog bucovčića, jer sam juče primetio sporadično raubovanje... bilo jedno otpadanje, a ostatak dana, ćorak... no, bilo je lepo...
Hail to the Holly Carp...

bogy man bites

Strazha bila od jutros od 6h do 19h shtapovi bili u vodi ni dit bar pasulj bio top. Najeli se napili odradili smenu na hranjenom mestu i sutra arbeit i bozhe zdravlja opet strazha.
u Bogya svaka puska ubojita

tomislav34

Bio danas na pecanju, osim što se riba nije ni našalila da zagrize, jedva auto izvukao iz blata uz Savu  :rolleyes:. Sreća da je tu bilo dobrih ljudi koji su pomogli.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

bogy man bites

Znate kako kazu ne je.e lep i zgodan nego uporan!hehehehehe
u Bogya svaka puska ubojita

vukatrot

Danas na jezeru Paljuve par deverika. Jako slabo.

genjura

napokon sam bio na vodi.ovako se dugo nisam smrzo kao danas smiley024,ali nema veze - pecalo je i to dobro.još da nije duvao onaj je.eni vetar bilo bi još bolje.deverika ,budovoljka i kesega 50-tak komada .slike imam ali nestavljam( neki čudan format pa ne rade)

Bio sam na Dunavu, ništa se ne dešava (šaran)...

mokijam

Bio u Golubcu u marini,stigli oko 4 i odmah zabacim fider do svitanja i....... nista. Kad osvanu ja zabacim jos jedan fider i pecam i na plovak i.....nista. Po neki pes samo se uhvati. prvu babusku uhvatio drug u pola 9 ja moju prvu i jedinu u 11h ukupan bilans nas petorica 6 babuske do 14h. Svratili smo i do srebrnog jezera ali tamo ni traga ni glasa od pecarosa. Ribolovaca veliki broj kao i uvek ali niko nije uhvatio dvocifreni broj riba.....
Kako prepoznati žensku i mušku ribu??
-Baciš malo hleba pa ako je pojeo onda je muško,a ako je pojela onda je ženska!!

bladerizer

jece ponovo isao do brane i jednino sto sam uhvatio je upala desnog bubrega,sad se spremam da idem kod oktora da uhvatim jos jedno 10 inekcija :sad:
Leleee otkaci se

drmrspec

Juče Jegrička kod brane u Zmajevu čista nula, ni da pipne a i Jegrička je plitka tamo - nema ni metar dubine  :sad: .