mamijo

U nedelju na Savi je udarao kao chekicem da opalis .... turboS nije pomogao, al "izazivac gladi" jeste  :wink: Jos uvek  :sad: sto u subotu nisam mogao na vodu - kakva nesreca i u subotu je radio mozda i bolje nego u nedelju! U subotu bar nije padala kisha koja nas je natooopila u nedelju... al nije bilo dzabe!

Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

voja

Ja isao danas i samo mi se jedan otkacio ,eto cisto da smiley106 smiley106 smiley106
zzzz.......daj meredov!!!

Bigash

na kanalu

evo malo slika sa jucerasnjeg pecanja...krenuo na stari begej,posle 10 km pukla guma  :veryangry: smorio se dok sam promenio pa posto sam ciljno krenuo na belu ribu otisao na kanal u vrbovskom,mestu otprilike 20 km od beograda na zrenjaninskom putu iza padinske skele.u drustvu desetak ribolovaca nista nije uhvaceno,cak ni udarca iako se videlo kretanje bele sitne.no,bilo je lepo iako je kanal dosta zapusten i prljav...cekacemo da proradi a inace kanal je poznat po krupnim primercima babuske i sarana.pre 10 dana je uhvacen saran od 3.8kg,video sliku,na ruzu hleba ali nijedna babuska nije uhvacena otkad se led otopio!!
primetio sam da je stuka dosta jurila,bilo je dosta udaraca po povrsini vode sto me raduje,mozda joj je prijao porast vodostaja i vec se izmrestila  :cheesy: praticemo situaciju i cesce izlaziti na vodu.

Bigash

Juce na M.Tisi preko 10 kg babura  :rolleyes:

Kićo

Ja postujem zakon, nijedna nije vracena nazad  smiley033  :rlol:

Izjeli 15 komada, ostalo raznijela djeca  :cheesy:

na kanalu

evo malo slika juce sa zasavice,vec sam pisao kako sam prosao u temi"zavrsio lovostaj"a ovo samo da se vidi malo kako je;

a ribe nije bilo za zadnju fotografiju  :rlol:

Bio danas popodne.  smiley001
Crvenperki i sunčanica koliko hoćeš...

A i zgadije nije nedostajalo...

Pred sumrak je krenula štuka, dve uhvatih a jedna mi uteče.  :smiley:

Evo veće...

mili_sinisa

Evo kake sam ja kurate srece  :rolleyes:

ima od glave do korena repa 22cm smazo mi je 3 babuskice , a da odma napomenem ta Jana nije moja to su pila deca  :takoje:  :takoje:
Hmm....... sta reci??!!

jadac

Bio juce na Tamisu izmedju Cente i Barande voda velika razlivena. Stojim na mostu i gledam gde bistrija voda izlazi iz kubika i mesa se sa mutnom i tu raubuju krupni bucovi onako iz dubine samo bljesne pod povrsinom i napravi vir.Naidje jedan cica u camcu i pita me hocu li da bacam sa mosta ako hocu da pripazim ima tu u samom bagrencu samicu pa da ne zakacim,hvala mu na informaciji. kaze jos da ide do kuce da malo pojaca samice ima ih samo cetiri ,a u zadnjihpar dana koliko samica toliko i somova.Pokaza mi cetri komada oko 4-5kg komad.

na kanalu

bio sam ja na opovackom dunavcu,preko puta naselja dunavac...od ujutro nista,prihranjivao kao lud,izbegao cvegija pecajuci na ruzu,dolazili ljudi sa dudinog kazu tamo ni da pipne,taman pomislih oko 11 nece biti,kad primetih na mestu hranjenja mehurice od riljanja  :lol: dobih polaganje guscijeg pera,bio sam toliiiko iznenadjen da sam kasnio par sekundi i izgubih dooobru baburu ispod nogu,po proceni cice do mene preko pola kg  :embarassed: e,rekoh neces majci,nastavih i dobih sedam babura na hlebac u sledecih sat,sve oko 300-400gr i par lepih crvenperki...posle do kasno popodne opet nista ali bar nesto izvadih..cvegi ubija,mada ne toliko na hleba,tako da od te vode nista...dodju i ribocuvari,prosetaju se...tu i inace idem samo u rano prolece jel znaju tako da te isamaraju babure,posle ne idem nikako...eto,toliko

Vladimir

Bio sam u četvrtak na jezeru kod Deliblata. Lepa voda, svi znamo da ima ribe, al je problem što sam ja neviđeni baksuz, više i ne pamtim kad sam otišao ko čovek na pecanje, da nije bilo nekih problema. Stigli drugar i ja tamo oko 6, a Pančevci i ostali iz okoline već zauzeli najbolja mesta, reče mi čuvar posle da su na plićem delu jezera (toplija voda)vatali velike babuške, a kako smo mi pecali na dubljem delu ništa ni da pipne. Bacao sam i kedere za štuku, al slaba vajda. Jedino smo navatali nekih 20-ak crvenperki i bodorki na plovak blizu obale i to je sav ulov.U svakom slučaju idem opet ovih dana na pecanje (samo ne znam još gde) pa javljam kako sam prošao.
Imam jedno pitanje ako neko zna, jel opala voda na Tamišu, oću konačno da isprobam novu Catanu baš mi se varaličari, a ne znam kako je sad kod Opova, pa ako je neko bio skoro tamo nek javi kako je, da ne idem za džabe?  :help:
Zbogom Kikindo...

KAPETAN

sa malim zakasnjenjem(nije mi radio komp.)javljam da sam bio u utorak 07.04.u kajtasovu na djurici i lepo prosao,upecao sam 26kg.babuske (komadi od 200gr.do 1 kg.)iz camca.

Vladimir

Bio sam u petak ponovo u Deliblatu na  smiley001. Situacija se nije nista popravila od proslog puta, babuska ni da pipne, jedan covek uvatio 2 komada puna ikre, znaci pocinje mrest pa nece da jede. Bacao sam i kedera za stuku i rovca za soma , al nikakve vajde od toga  :no: . I kao vrhunac upade mi telefon u vodu, a nisam ga imao ni 4 meseca  :sad: . Ipak nije sve bilo tako lose, dan je bio divan, a uz obalu bodorke i crvenperke kolko oces, i sitniji i malko krupniji komadi, pa se drugar i ja prisetismo detinjstva, kako smo pre 10 i vise godina na kanalima tamanili takvu sicu, ostavih sve dubinke da stoje, uzeh stap sa laganim plovkom i malom udicom, na crvica ih ojadismo smiley002.
Eto to vam je stanje na Deliblatu, kolko sam video ni drugi nisu imali neke ulove vredne pomena, pa bi mozda trebalo zaobici ovu vodu jos neko vreme.