Vlada bgd i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

bladerizer

Citat: dcarp poslato 25 Februar 2012, 13:10:04
Bladerizer ima li leda pri ustavama na dtd?
nema na dalu  gde se regulise vodostaj kanala a na delu gde prolaze brodovi jos ima jer je tamo mirna voda!
Leleee otkaci se

Bio danas poluturisticki na Savi. Smudj se javlja i udara lepo, jedini je problem sto ga treba pronaci. Nisam se proslavio. Jedan kapitalac uleteo u nekakve stare kanape iznad panja, i jednog kilasa uhvatio (pliva i dalje). Dan i druzenje za sve pohvale, i mislim da ce sutra biti reprize :ok:

zilien

A kod nas nista ja nisam ni prestajao da izlazim i pecam ali je smudj prestao da se javlja kad je zamrzlo sve.
I po naj vecem minusu sam pokusavao da ga dobijem ,mislim da sam vise cistio led sa provodnika nego pecao ali bez uspeha,iako te. elektrane izbacuju topliju vodu nije uzimao nista a neverujem da ga nema,od sedova tvistera,voblera skoro svih proizvodjaca pa cak i muvanje na kedera i pesa ali bez uspeha.
A za koji dan i zabrana na smudja i mucak .
Bolje danas dve nego sutra nijednu.
Pusti malu da poraste, baba ce ti se revansirati.

cobraman

Ja se samo fokusirao na klenove ili bolje reci klenice, ali bar ta mesta ne lede nikad, nema zive duse i zanimljivo je nadmudrivati se u niskoj i bistroj vodi... smiley033
Vazduh u ruke!!! Ovo je p**ka, pljacka vam materina!!!

voja

Pecao dva sata danas do mraka,jedan udarac i omaska ali sam posle ledenog doba fino napunio baterije.
zzzz.......daj meredov!!!

maverick

i mi smo danas spustali camce i napokon zabacili varalicu u vodu...sta reci , nedostajalo mi..ulova nije bilo ali nije ni bitno  :ok:

jura

Neka sam uspio izaći sa ćamcem napokon van već sam izludio. I koga nadjem na vodi, kolegu Dusa jurio je po vodi koda su ga pustili sa lanca :lol:

maverick

kriza nas uhvatila....sad se vec lakse dise  :lol:

dus

haha  :cheesy: bilo je dobro samo da nas nije ovaj vjetar ispirio do kosti, imao sam jednu ribu na udici ali je završila ispod panja, kad sam popustio strunu ko raketa je izvukao 5m strune i papa, i još jedno javljanje ribe i to je to.
bitno da su baterije pune!
a jura se nehvali da je imao dva komada i sportski ih vratio nazad da plivaju! svaka čast  smiley033

drmrspec

Danas na Dunavu u Novom Sadu kod g.vnare krenula bela. Oni koji su pogodili gde je riba su imali pune čuvarke  :ok: . Ostali (i ja sa njima ) nešto ili ništa u čuvarci, ja ulovio 4 kom Krupatice  :thumbup: .

Sava opala ali i blago zamutila, i to onom bojom koja nikako ne valja :no: U odnosu na jucerasnji sjajan dan danas totaolni promasaj, bez kontakta.
Zovem Mamija da vidim sta se kod njega desava, pitam da li se nesto javlja, a on ce " ne, ti si prvi" :rolleyes: :lol:

Citat: drmrspec poslato 26 Februar 2012, 20:29:49
Nije riba krenula,ona je tu vec nedeljama,mesecima,krenuli su "pecarosi".Moze da prica ko sta hoce ali tu su 99.9 posto grabuljasi i nesavesni pecarosi koji i pored punih cuvarki kad slucajno zakace ribu i nju stavljaju u cuvarku.Dovoljno je videti kojom brzinom cimaju stap i bice vam sve jasno.Muka mi je od tih stvari jer sam u januaru tri puta bio tu i gledao po sat vremena sta rade.Procitajte clanak u Ribolovu pa cete videti koliko je zalosno objasnjenje "cuvara".....
Drmspec,nemoj licno ovo da shvatis,generalno pricam.

Ja sam pecao preko puta pomenute govnare malo uzvodno u Ns kod parobroda koji je prevrnut zbog leda.Nije bilo nista ali sam sa kumom koji mi je dosao u goste izasao cisto da razbistrimo glavu pecali jedno sat i po.On blinkerisao a ja na feeder....

kviskons

Sax, jeste li probali pecati malo nizvodnije od parobroda,
jedno 200-300 metara?

Nismo ali samo da napomenem da sam bukvalno samo informativno izasao da vidim vodu i to mi je drugi put da tu "pecam".Teren mi se dopada jer ima dubine i kontratokova.Prvi put sam na tvoj predlog isao tu kod parobroda i svidja mi se e sad naravno,treba vremena da upoznam pozicije.Kormorani su cesljali na jedno 40m od obale pa sam pomislio da je tu riba,medjutim,nisam uspeo do tamo dobaciti sa tezim olovom a lakse mi je nosilo.A na primer,na jedno 15m od obale mozes pecati na 10gr olovo.Voda bukvalno stoji.Reci mi,tih 200-300m bi bilo otpriike tacno paralelno spram kanalizacije sa novosadske strane?

bladerizer

Bio danas na Dunav kod bogojeva,lepo druzenje sa banditom i god-arom,par sati bacanja varke jedan cvrk i nista vise ali nema veze bilo je lepo uzivati opet na vodi i to u dobrom drustvu!