Ervin

Bio danas sa ekipom, al' nazalost na stajacoj vodi. Nismo imali vremena, na Dunav da se zaputimo! :sad:
Vijali smudgerone, kad ono u predvece mi brkati slinavac pokupio kopyto i zzzzzzzzzzzzz preko kamene ploce, pukla struna! Ode svinja u rupu sve sa varkom u ustima, stap 40g, nije bilo sanse da ga zaustavim! :veryangry:

@mamijo
Urekao sam sebe definitivno, cim mi slinavci nedelju dana pred novu godinu lupaju! :help:

voja

Ja danas u Grockoj izbunario tri smudica oko kile.Na vodi sam bio od 6-16h a neki mali cugic mu je bio oko14 h.Bole me ledja smrzo sam se ko p....

mamijo

U nedelju bili na istom ONOM  mestu, a kolko sam cuo - Neba je pokusavao da nas nadje, al nije mogao  :takoje: :takoje:
Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

Darzo

Buraz, Jugo i ja u dva dana upecali 7 komada, al nas vjetar napuhao i kisa oprala....

ossa

Evo do sada sam bio i ništa.
Probao razne tehnike i mamce i 0 bodova  :sad: :sad: :embarassed:
Dokle više ovako.
Još sam umrsio strunu, pola špulne sam pokidao  :shocked:
Je.eš pecanje, bolje da sam ostao na poslu ,ali onda bi me kopkalo, šta da sam otišao?
Sve u svemu bar je čist vazduh, pošto vetar duva k'o lud.
Seku one topole pored dunava čini mi se da krče šumu.Isekoše jedno 50 kom. Navukli blata na put nemož' proći od njih. A voda baš fino raste....li raste ...
Hej, haj baš nas brige...

baracuda

Evo ja bio danas od 12 do 15h i nista. Covek peca na kedere i kaze mi "Sta ti trazis ovde kad nece na zivu ribu", i bi tako, ni griz.

Goran Dubravac

Bio od srede do danas i na babushkicu i uglavnom na plastiku, :cheesy:
nishta,
dechko, Subot*chan, juche uzme desetku (na nekog tvistera, pitam pa vam kazem posle).

Mislim da mu je bacio u usta, trica... :thumbup:

U sredu idem ponovo. :cheesy:

BOJANK

I mi smo bili od sub na nedjelju ali smudju niti traga, ova ga je voda sjebala!Jedino smo pošteno promrzli!
P.s. Gosn Mathori, to si ipak ti bio  :smiley:
...nekad siv, a nekad žut...

igagula

bio sam 8 dana na Dunavu .6 smudjeva od 700gr-1200gr bitno da sam ponovio sportex. bilo dana kad sam mlatio i po 4-5 sati a i po pola sata imam dosta slika ali mi postavljanje ide tesko nadam se da cu ih poslati .MNOGO ULOVA U NASTUPAJUCOJ SVIM VUKOVIMA
svako dete pri rodjenju dobija odredjen broj dana koliko ce mu trajati zivot...dani provedeni u ribolovu se ne broje

Bigash

Evo koja slikica iz SHangaaya , bilo lepo dok nije mrak poch`o padati, a onda spiiiiich.........

voja

Juce sam izasao,normalno ni da pipne.Krenulo po malo leda .
Vec godinama kada krene led ja bukvalno ni udarac nemam ali zato ribari proteraju mrezu na flase
i lepo se nafataju,sve krupni komadi.Da li zvuk leda pravi smudju neki zbun u mozgu :huh:

Damir

danas bio ali samo bio....probo pecati manjiča ali ništa kasnije radio sa tvisterom ali...............ništa
evo nekoliko slika sa dunava

evo i filmić
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

voja

Isao sam i juce i danas,ribe nema al je voznja medj santama sjajan sport za ludake :rolleyes: smiley137

kockar

Kod Bezdana su sante skoro skoroz prestale.Izasli smo na vodu oko podne jos je bilo ponesto leda,kad smo krenuli nazad,oko dva,bilo ih je zanemarljivo malo.
Ribe nije bilo uopste.
Najbolje je biti bogat i zdrav, jer ako si siromasan, dzabe ti sto si bolestan!

voja

Voda je pocela da gura drvlje i kamenje i protok je postao jeziv ,djule sam stavljao na stap da dobijem dno :takoje:
Smuvao sam jednog od 1.5 kg na prevaru,jedan jedini udarac za ceo dan.