Momir

"na kanalu" i ja bili jutros na jednoj bari nas stuki i upecana jedna u 08:15 na lusox-a 3ku tezina 5 ...

...

...00gr :embarassed:
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

na kanalu

yes yes bili ja i moma na fantasticnom mestu,bazicne pripreme za lov gospodje od semptembra ili prvog losijeg vremena posto ocigledno ne voli lepo vreme...a evo nam i druga u prirodnom okruzenju,ovako cemo cesto uskoro biti,sta da se radi kad sa obale nema mesta...

veni,vidi,vici

dovla

Danas, na Podunavskim kanalima! Brdo babura i dva linjaka, lijepa.
Mjere su im: 24 i 27 cm.
Ovih dana ih je bilo i po tri komada, ali sitniji, ispod mjere, vraćeni u vodu, naravno!
Ne čuje se sa čardaka, pjesma stara, pjesma laka, otkad tebe nema kraj mene...

retfala

Danas sam se vratio sa Dunava ulovio sam šarane od 4 i 6 kg uz napomenu da mi se onaj od 6 kg odvezao sa špage i lagano odplivao u Dunavske dubine. :rlol:. Siguran sam da je to zbog toga što sam se smijao dirigentu i njegovom somu.

Damir

evo upravo se vratih sa vode bio malo tražiti smuđa i pronašo ih 2 kom  jedan 1kg a drugi 1,5 kg....nažalost slika nema jer nisam poneo fotić
tunjo sve čestitke na ulovu
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

misoo83

evo sto je covek upecao tri cverglana na dve udice na deliblatskom jezeru  :lol: :lol:

babuska radila uzas upecao sam samo jednu malu a cverglani su zato harali   :rolleyes:

ljubimdunav

iznad hulova u noći blinkao smuđa,udari som 29 kg na shad rap - peticu

maverick

mene je danas kolega Toni odveo na nekoliko stucijih mjesta u blizini osijeka za koja nisam ni znao, svugdje smo po nesto uhvatili i pustili, te proveli ugodno popodne koje nam je svakako uljepsao retfala sa pricama o pripremi kukuruza.... :rlol:

Drug Bojan

ja danas uhvatih ribu zivota, sarana od 8.8kg (divljak/vretenar pravi dunavski) :ok: na Dunavu naravno, slike ce bidnu cim nadjem j..... kabel :veryangry:
Znanje je jedini poznati resurs koji se deljenjem ne smanjuje, nego se povećava, a usput se stekne mnogo toga vrednijeg i od samog znanja.

Damir

jučer ponovo išo tražiti smuđa i našo jednoga od 2,3 kg nažalost slika nije za forum  :veryangry:
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

Bigash

Ja bio na BIG GAME fishing, sabljarka u pitanju  :rlol: :rlol:

Kićo

cjelo popodne baco juce i samo 4 mala bucova ko dlan  :embarassed:

Djole

Ja sam juče imao jednog smuđa i dve štuke (sve ukupno oko 3 kila) na Dunavu kod Surduka. Kolege sa kojima sam pecao su imale slično kao i ja.
Interesantno je da je riba radila u "cugovima" nakon prolaska nekog većeg broda, kada isti zatalasa vodu (zamuti pri obali). Inače peševa ima ko pleve!

Momir

bio jutros u Dobanovcima na jezeru jedna kilasica :embarassed: C&R :takoje:
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

Bio na pecanju. Posto sam poneo samo plovke na stuku, nista drugo nisam hvatao. Imao sam 10-ak glodalica i jednu lepu za porciju od 700 grama, ali posto mi je jedna malo za porciju i nju sam pustio. Drugar koji je bio samnom je imao vise srece i imao je 3 sarana na teleskop(kukuruz mamac). 2 od 800g i jedan skoro 2kg. Imao je i jedan potez koji mu je slomio stap. Povukao kontru, ali sa druge strane je brka samo udario u beg, odneo mu i udicu, plovak a slomio vrh stapa. Verovatno par kila komad. Vredi otici na sarana...